Naar het schijnt had ze op de red carpet bij een interview wel aangegeven dat ze Idol zou bedanken, maar ik kan me voorstellen dat je daar op dat podium opeens een beetje dichtklapt.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Maar geen Idol bedankje.
Ze heeft in ieder geval flink hulp gehad van de imago-builder van AI. Ik kan me nog goed haar theaterrondes en workshop herinneren. Ze zag er niet uit toen in die rare jurken waarin elke pondje extra dubbel woog en dan die gelaatsuitdrukkingen erbij. Een heel verschil met de live shows later. Zonder AI had ze er nog steeds zo bijgelopen en 100% zeker de rol van Effie niet gekregen.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:05 schreef Cee het volgende:
Sluit natuurlijk niet uit dat ze dankzij AI wel wat extra connecties en zelfvertrouwen heeft op weten te bouwen om door te zetten. Dus een kleine bijdrage heeft de show er misschien wel aan geleverd.
Heb jij Jennifer Holiday wel eens zien zingen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:48 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ze heeft in ieder geval flink hulp gehad van de imago-builder van AI. Ik kan me nog goed haar theaterrondes en workshop herinneren. Ze zag er niet uit toen in die rare jurken waarin elke pondje extra dubbel woog en dan die gelaatsuitdrukkingen erbij. Een heel verschil met de live shows later. Zonder AI had ze er nog steeds zo bijgelopen en 100% zeker de rol van Effie niet gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |