quote:Op maandag 26 februari 2007 01:23 schreef ijsmeis het volgende:
quote:Op maandag 26 februari 2007 01:24 schreef Sebasser het volgende:
Ssst, god hoort en ziet alles.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:25 schreef cerror het volgende:
[afbeelding] Ik wil ook wat in elkander rammen. [afbeelding]
Ja, die Sebasser eh? Altijd al een irritant mannetje geweest.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:25 schreef cerror het volgende:
[afbeelding] Ik wil ook wat in elkander rammen. [afbeelding]
Als je van slaan houdt, ga ik je heus niet slaan hoor.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, die gatver, die ja, sla hem, hem! sla hem1!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schoppen dan?quote:Op maandag 26 februari 2007 01:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als je van slaan houdt, ga ik je heus niet slaan hoor.
Nee, dan zat ie er al op! Denk wat anders! Iets met bier ofzo!quote:
quote:Op maandag 26 februari 2007 01:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, die Sebasser eh? Altijd al een irritant mannetje geweest.
quote:Op maandag 26 februari 2007 01:34 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Jongens even ontopic a.u.b.
Dit is een goed topic!quote:Op maandag 26 februari 2007 01:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Je valt me tegenOveral te pas en te onpas slotjes posten en dit open laten
Ja maar wat als ik een fout maak in mijn spoiler of de code niet goed doe en de enige kans om ook eens iets te zeggen verpruts en voor eeuwig in je achting daal en dan zitten we op een meet en wil je niet meer naar me kijken met zo'n zwoele blik waarin iedereen verdrinkt als de derdeklassereizigers op de titanic in de Noordse ijszee waardoor ik een beetje panikeer en dan wil je niet met me geassocieerd worden omdat ik dit verprutste en terecht want ik faal altijd wanneer het erop aankomt want ik viel bijvoorbeeld epileptisch neer op mijn citotoets waardoor ik tegen andermans tafeltje aanrolde en het een janboel werd van jewelste en iedereen het me heel erg kwalijk nam terwijl ik het allemaal ook niet wist maar ja je krijgt zulke dingen nu eenmaal he en daarom zie ik dit geen succes worden.quote:
Ga slapen!quote:Op maandag 26 februari 2007 01:40 schreef ijsmeis het volgende:
Remlof is niet lief. Dat wilde ik nog even zeggen.
. , ! ?quote:Op maandag 26 februari 2007 01:37 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ja maar wat als ik een fout maak in mijn spoiler of de code niet goed doe en de enige kans om ook eens iets te zeggen verpruts en voor eeuwig in je achting daal en dan zitten we op een meet en wil je niet meer naar me kijken met zo'n zwoele blik waarin iedereen verdrinkt als de derdeklassereizigers op de titanic in de Noordse ijszee waardoor ik een beetje panikeer en dan wil je niet met me geassocieerd worden omdat ik dit verprutste en terecht want ik faal altijd wanneer het erop aankomt want ik viel bijvoorbeeld epileptisch neer op mijn citotoets waardoor ik tegen andermans tafeltje aanrolde en het een janboel werd van jewelste en iedereen het me heel erg kwalijk nam terwijl ik het allemaal ook niet wist maar ja je krijgt zulke dingen nu eenmaal he en daarom zie ik dit geen succes worden.
Omdat ie je topic sluitquote:Op maandag 26 februari 2007 01:40 schreef ijsmeis het volgende:
Remlof is niet lief. Dat wilde ik nog even zeggen.
"Dit is het antwoordapparaat van Eddie Kledder, en natuurlijk ook die van Bart.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:36 schreef purplerose het volgende:
Ik wil ook wat zeggen!!
Hai Eddie![]()
laf joe
Dit topic blijft gewoon open dus leef je uit.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
Oja Remlof waarom mogen we per nacht niet 1 topicsreeks volbaggeren? zoiets als die nachtbagger reeks? En dit meen ik serieus hoor, lijkt me dat de bagger dan wat beter te controleren word toch?
ik wil nog even zeggen dat we dat dus al eens geprobeerd hebben en dat niet werkte omdat er maar één bepaald klein kliekje baggeraars postte. Dus gerprobeerd, mislukt, doen we niet meer.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
Oja Remlof waarom mogen we per nacht niet 1 topicsreeks volbaggeren? zoiets als die nachtbagger reeks? En dit meen ik serieus hoor, lijkt me dat de bagger dan wat beter te controleren word toch?
Kruip maar tegen me aan ik hou je wel warmquote:Op maandag 26 februari 2007 01:43 schreef purplerose het volgende:
Ow en ik wil een nieuwe tattoo, wie helpt me de winter door![]()
Stop een champagnefles in dat pretgat van je, en hobbel zo naar de tattooshop.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:43 schreef purplerose het volgende:
Ow en ik wil een nieuwe tattoo, wie helpt me de winter door![]()
Mag ik het bij jou doen?quote:Op maandag 26 februari 2007 01:45 schreef Nosh het volgende:
[..]
Stop een champagnefles in dat pretgat van je, en hobbel zo naar de tattooshop.
Hier schijnt het te werken, dus waarom daar niet?
Welkom in mijn topicquote:Op maandag 26 februari 2007 01:44 schreef Melktap het volgende:
ik wil even zeggen dat het al laat is en dat jullie moeten slapen !
Ik werk voor mijn tattoo's, en als ik de schandknaap wil uithangen gebruik ik wel mijn kloonaccount op het Margriet-forum.quote:
quote:Op maandag 26 februari 2007 01:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
"Dit is het antwoordapparaat van Eddie Kledder, en natuurlijk ook die van Bart.
Wij zijn er nu even niet, spreek een bericht in na de hijg."
Eerst me tattooquote:Op maandag 26 februari 2007 01:44 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Kruip maar tegen me aan ik hou je wel warm![]()
![]()
Kijk! Dat zijn tips waar ik wat aan heb!quote:Op maandag 26 februari 2007 01:45 schreef Nosh het volgende:
[..]
Stop een champagnefles in dat pretgat van je, en hobbel zo naar de tattooshop.
Hier schijnt het te werken, dus waarom daar niet?
Geef de Nachtbar terugquote:Op maandag 26 februari 2007 01:44 schreef remlof het volgende:
[..]
ik wil nog even zeggen dat we dat dus al eens geprobeerd hebben en dat niet werkte omdat er maar één bepaald klein kliekje baggeraars postte. Dus gerprobeerd, mislukt, doen we niet meer.
ow en ik wou ook nog zeggen tegen ijsmeis dat ik wel lief ben maar dat jouw topic gewoon heel erg kut was.
Echt waar?quote:Op maandag 26 februari 2007 01:49 schreef purplerose het volgende:
[..]
Kijk! Dat zijn tips waar ik wat aan heb!
Ik kick daar wel een beetje op. Dat dominantequote:Op maandag 26 februari 2007 01:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Schrok jij ook van die biatch toon die ze tegen je aansloeg
Die heb je ook niet echt verdientquote:Op maandag 26 februari 2007 01:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ooh en ik wil even zeggen dat ik wat te weinig lieve berichtjes krijg in mijn fobo
Ik zal je in je lieve bekkie spuitenquote:Op maandag 26 februari 2007 01:51 schreef purplerose het volgende:
[..]
Die heb je ook niet echt verdient![]()
Maak het maar goed met het betalen van een tattoodan post ik weer lieve berichtjes
Dude, je heb gezien dat je in onzin zit hequote:
PSquote:
Eerst de tattooquote:Op maandag 26 februari 2007 01:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik zal je in je lieve bekkie spuitendan krijg ik ook mijn lieve berichtjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |