Bescherming bedoel je..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:37 schreef FJD het volgende:
Deze keer zal de Fight Night, Fight Night! met voertuigen zijn om zo ook Ursel een eerlijke kans te geven…
Saving your sorry assquote:
Me too! Ben zaterdag na airsoften ook nog tot half 5 wezen gamen met Bas. Die had het niet meer, had het nog nooit gespeeld!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:36 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik ga vanavond ook wel weer spelen, maar pak denk wel ff andere server om toch wat te kunnen crossen. Zaterdag toch meer gelachen met die voertuigen erbij.. Ook al waren mijn punten toen lager..
Friday Night Fight Nightquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:37 schreef FJD het volgende:
Deze keer zal de Fight Night, Fight Night! met voertuigen zijn om zo ook Ursel een eerlijke kans te geven…
Ik rij wel een stukje met je mee..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:08 schreef escape_nl het volgende:
Eindelijk APC hoeren
Nou Ursel, ik denk dat je met I/O dan veiliger bentquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:08 schreef escape_nl het volgende:
Eindelijk APC hoeren
Niels, spam die site nog eens van je!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:08 schreef escape_nl het volgende:
Eindelijk APC hoeren
Niet als ik in zijn aanhanger zit..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Nou Ursel, ik denk dat je met I/O dan veiliger bent
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:29 schreef Stefan740 het volgende:
ook leuk een nieuwe map vrijdag volgens nieuwsbrief
Karkand (32), Road to Jalabad (3) en Sharqi Peninsula (64)
Moet ik zeker eerst lid worden?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:30 schreef FJD het volgende:
[..]
![]()
Schrijf je de nieuwsbrief volgende keer toch lekker zelf
Yup en dan moeten wij je nog goedkeurenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:35 schreef Stefan740 het volgende:
Moet ik zeker eerst lid worden?
www.movie-scene.nlquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:13 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Niels, spam die site nog eens van je!
of zet hem in je sig ofzo
Dan ben je senior-proef-memberquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:41 schreef Stefan740 het volgende:
Moet je me wel van de senior member lijst gooien bij het bof forum he![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:52 schreef Stefan740 het volgende:
Sorry ik ben een arme student zonder koffieapparaat
Ziet er leuk uit, zelf gemaakt of hoe zit dat...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:47 schreef escape_nl het volgende:
[..]
www.movie-scene.nl
is nog aan het veranderen
jaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:02 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit, zelf gemaakt of hoe zit dat...
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 07:28 schreef staticdata het volgende:
[..]
hoevaak ik jou niet heb gepwned gisteravond![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:12 schreef IJsmuts het volgende:
damn ik ben nog steeds dronken. mn kop gloeit als een bakoven en ik heb het gevoel dat de diare langs mn benen loopt![]()
Hoe vaak Revivede ik jou met Kit wisselen en daar door mijn PKM moest af staanquote:Op dinsdag 27 februari 2007 07:28 schreef staticdata het volgende:
[..]
hoevaak ik jou niet heb gepwned gisteravond![]()
zondagquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:17 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Hoe vaak Revivede ik jou met Kit wisselen en daar door mijn PKM moest af staan
Cool en die releases, gaat die via RSS ofzo... Of check jij wat er is aan het eind van de dag?quote:
voer alles met de hand in, check regelmatig per dag de nieuwe releasesquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:29 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Cool en die releases, gaat die via RSS ofzo... Of check jij wat er is aan het eind van de dag?
Ok, rlslog/vcdquality etc...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:42 schreef escape_nl het volgende:
[..]
voer alles met de hand in, check regelmatig per dag de nieuwe releases
Hoe bedoelen / doen jullie dat dan, tijdens gamen kit wisselen?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:17 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Hoe vaak Revivede ik jou met Kit wisselen en daar door mijn PKM moest af staan
de nieuwssectie is wel rssquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:47 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ok, rlslog/vcdquality etc...
Ook leuk die covers in flash opgelost
enkel moet je dat verloopje van links niet wit maken maar met een masker
Na ruim twee jaarquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:49 schreef ursel het volgende:
Hoe bedoelen / doen jullie dat dan, tijdens gamen kit wisselen?
84 uur spelen bedoel..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Na ruim twee jaar
Met G geloof ik maar ik kijk nooit als ik op t knopje van mn Zboard ram.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:09 schreef ursel het volgende:
84 uur spelen bedoel..
Maar als ik dus goed begrijp gaat het erover als er een medic op de grond ligt dus..
precies.. Als iemand dood is dan laat ie zijn kit toch in een tasje achter? Dat tasje pak je op met G, waarna je je eigen kit als tasje achterlaat. Als je dus de kit van een dode medic overneemt en je revived hem dan heeft die medic automatisch jouw tasje.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:09 schreef ursel het volgende:
[..]
84 uur spelen bedoel..
Maar als ik dus goed begrijp gaat het erover als er een medic op de grond ligt dus..
Hij heeft ook al 100000 handgranaten, 50000 magazijnen van elk mogelijk kaliber, 20000 anti-tank raketten en nog wat claymores/mijnen bij zich!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:18 schreef FJD het volgende:
Wel een PKM willen dragen maar te lui zijn om een klein verbandtrommeltje te dragen
Dan heb je idd af en toe wel wat pleisters nodig ja..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:23 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Hij heeft ook al 100000 handgranaten, 50000 magazijnen van elk mogelijk kaliber, 20000 anti-tank raketten en nog wat claymores/mijnen bij zich!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |