Vroegah schreeuwde je en vond iedereen je een eikel, nu schreeuw je en reageert niemandquote:
Ok, ik zal er voortaan rekening mee houden.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:11 schreef FJD het volgende:
IJs is een aardige kerel met het hart op de tong zoals dat zo mooi heetWat hij zegt, en vooral wat hij schreeuwt, moet je met een korreltje zout nemen
Je staat ook als eerste op de FP van onze siteDat is ook ingevoerd voor nieuwe leden
Idd heb net even asus probe 2 op me pc geinstalleerd, kreeg het erbij op een cd bij me mobo. Alles klopte alleen de temps van de geluidskaart verschillen heel erg veel van elkaar in beide progs. Dus nu twijfel ik welke prog nou betrouwbaar isquote:Op maandag 26 februari 2007 17:53 schreef FJD het volgende:
Speedfan schijnt wel vaker rare temps aan te geven. Niet teveel op af gaan dus.
De standaard heatsink op me geluidskaart is 20 mm schat ik. En een casefan van 120mm blaast er al over me geluidskaart. Maar een koperen heatsink erop plakken met koelpasta houd ik in me achterhoofd voorlopig.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:01 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Koperen koelblokjes opzetten en een 120mm fan er overheen laten blazen![]()
Ik moet de volklied naakt gaan zingenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:30 schreef Mr_Baus het volgende:
En euh.. die urenwedstrijd tussen Viro, Stefan en mij? Die ga ik dik winnen!![]()
![]()
Ik ga even overleggen of dat nog in het airsoft programma pastquote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 06:29 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ga even overleggen of dat nog in het airsoft programma pastIk denk het wel.
www.allsp.comquote:Op maandag 26 februari 2007 20:17 schreef dekkered het volgende:
ff een vraagje
weet iemand die site met al die South Park filmpjes er op.
hoevaak ik jou niet heb gepwned gisteravondquote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:30 schreef Mr_Baus het volgende:
Zo, dat was weer een leuk dagje BF2 vandaag! Redelijk gepwned, vandaag over de 100k punten grens gegaan en
wat ferdi al zegt, ik ben best aardig. en soms schreeuw ik gewoon een boel. als je een eikel bent laat ik je dat weten, als je dat niet bent laat ik je dat ook weten. dus welkom als BoF!quote:Op maandag 26 februari 2007 23:09 schreef 3lmo het volgende:
Lol, ik voel me trots, maar ik had niet verwacht dat IJsmuts z'n mening zou bij draaien
Hij kan wel liev zijn..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:07 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
wat ferdi al zegt, ik ben best aardig. en soms schreeuw ik gewoon een boel. als je een eikel bent laat ik je dat weten, als je dat niet bent laat ik je dat ook weten. dus welkom als BoF!![]()
zij het sporadischquote:
damn man ik heb een kater, zit nu in een SOX training, mag zo ook nog ff wat zeggen........ gelukkig zit ik achteraan, kan ik een beetje op fok lezenquote:
10 jaar ouder dan jij bentquote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:17 schreef Stefan740 het volgende:
Hoe oud is die jongen?
Bierquote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:17 schreef IJsmuts het volgende:
damn man ik heb een kater, zit nu in een SOX training, mag zo ook nog ff wat zeggen........ gelukkig zit ik achteraan, kan ik een beetje op fok lezen![]()
Ok, nou fijn om te weten waar ik aan doe benquote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:07 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
wat ferdi al zegt, ik ben best aardig. en soms schreeuw ik gewoon een boel. als je een eikel bent laat ik je dat weten, als je dat niet bent laat ik je dat ook weten. dus welkom als BoF!![]()
Ik?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:17 schreef Stefan740 het volgende:
Hoe oud is die jongen?
sorbanes oxley gekquote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:19 schreef FJD het volgende:
[..]
BierVodka
en wtf is een SOX training
Ga je vanavond weer zuipen?
eggbird !!!quote:Op maandag 26 februari 2007 21:55 schreef egg-bird het volgende:
goedenavond allemaal... ik dacht ik laat maar weer eens wat van me horen...
nog steeds erg druk met vanalles en nog wat maar er is weer licht aan t end van de tunnel... pc komt weer dichterbij (en de xbox360 die ik onlangs heb gekregen ook).
alles goed verder met iedereen???
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:26 schreef IJsmuts het volgende:
de rooster:
http://www.rooster.pl/krakow/
![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:05 schreef IJsmuts het volgende:
owja, alle meisjes in de disco geilen op mn diesel broek![]()
Dat hoop je bedoel je??quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:25 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
sorbanes oxley gekna enron affaire moeten alle aan de amerikaanse beurs genoteerde SOX complience zijn... meest kutte wetgeving ooit, terug naar het papieren tijdperk.......
vanavond weer zuipenvolgens mij gaan we eerst eten in de rooster, met schaars geklede blondines
daarna weer zuipen
probeerde gisteren al inet verbinding te krijgen in het hotel, maar lukt niet, pauper zooi hier
![]()
je kan het proberen maar vorige vrijdag was de server ook voor de helft maar vol. je kan ook een FNFN met i/o en dan die mappen doen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:12 schreef FJD het volgende:
Wat doen we met de FNFN?
Karkand, Sharqi & Jalabad zonder I/O maar dan?
Vliegmap er in? Zo ja dan Wake, of Dalian of Dragon?
Hij kwam wel vol, maar met mensen die altijd IO speelde en die gingen weer weg... Ik denk dat nu we enkel IO draaien je niet meer terug kunt... Wel met mappen natuurlijk, maar voor iedereen is de server bekend als IO server... Is misschien maar goed ook, heb je een vast publiek...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:13 schreef staticdata het volgende:
[..]
je kan het proberen maar vorige vrijdag was de server ook voor de helft maar vol. je kan ook een FNFN met i/o en dan die mappen doen.
Maar dan is Jalalala niet nodig denk... Dan een Oman of Dalian ofzo?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:27 schreef FJD het volgende:
Het wordt Road, Strike, Sharq zonder I/O voor alleen de FNFN.
Maar tis ook een vast gegeven dat er een FNFN is.. En dus er eens in de zoveel tijd een switch is voor een avond. Mijn ingeving is dan dat juist dit soort avonden je niet nog eens IO moet doen..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:20 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Hij kwam wel vol, maar met mensen die altijd IO speelde en die gingen weer weg... Ik denk dat nu we enkel IO draaien je niet meer terug kunt... Wel met mappen natuurlijk, maar voor iedereen is de server bekend als IO server... Is misschien maar goed ook, heb je een vast publiek...
Je kunt het op de vrijdag natuurlijk wel proberen, maar een heel weekend zonder IO is denk ik niet zo een goed idee...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |