en dat allemaal op dat ene looprekquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:23 schreef -chiel- het volgende:
Hij heeft ook al 100000 handgranaten, 50000 magazijnen van elk mogelijk kaliber, 20000 anti-tank raketten en nog wat claymores/mijnen bij zich!
Een soort NFOrce met meer info? Wel mooie lay-outquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:47 schreef escape_nl het volgende:
[..]
www.movie-scene.nl
is nog aan het veranderen
Ik wel! Leuk gedaan en mooie kwaliteit!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:50 schreef BattleLies het volgende:
Hebben jullie allemaal al het airsoftfilmpie bekeken eigenlijk?
Een portable hd in je Tactical Vest werkt zeker niet...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:57 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik wel! Leuk gedaan en mooie kwaliteit!
Ik ben hard op zoek naar een tubecam met een AV output en daarnaast een betaalbare portable AV recorder, dan schroef ik die op mijn AEG![]()
Als iemand tips heeft? Cam kan ik nog wel aan komen waarschijnlijk, maar ik heb er nog een kleine recorder bij nodig en die krengen zijn duur!
Nog 2 favo shooting scenes van meneertje Baus;
http://www.youtube.com/watch?v=xMM8bjulmoI The Rock
http://www.youtube.com/watch?v=YiNdEUJHeAk Predator (met painless the vulcan)
Heb geen verstand van die dingen maar het lijkt me dat die voeding nodig hebben, of hebben die dingen een eigen voeding? En het moet compatible zijn met de cam. Ik kan waarschijnlijk wel aan een tubecam komen met een normaal geel video tulp stekkertje. Die cam past prima in een setje mountringen voor bijv een zaklamp. Nu nog een betaalbaar opname apparaat vinden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:02 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Een portable hd in je Tactical Vest werkt zeker niet...
in welke vorm ben je het niet eens met zijn site dan?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Een soort NFOrce met meer info? Wel mooie lay-out![]()
Al ben ik het niet eens met je site
Nou je maakt een site over Films en dan zet je bij de beschrijvingen links naar VCD Quality en de releasedatum van de illegale release. Dat doet NFOrce ookquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:42 schreef staticdata het volgende:
[..]
in welke vorm ben je het niet eens met zijn site dan?
escape kan je nog een keer dat linkje posten van die epson beamer?
Beidequote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:26 schreef Stefan740 het volgende:
ja filmpje gezien, was het weer zweten of koud?![]()
dat ben ik wel met je eens, zoveer had ik nog niet gekekenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nou je maakt een site over Films en dan zet je bij de beschrijvingen links naar VCD Quality en de releasedatum van de illegale release. Dat doet NFOrce ook
ja heel veelquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:01 schreef preetn_BE het volgende:
halloowlang geleden zeker een paar zeer lange maanden ik heb jullie gemist hoor. Ik kon jammer genoeg een aantal maanden niet veel gamen. Veel te druk met school, werk, relaties, ... het kwam allemaal op het zelfde moment.
Maar nu ben ik terug. :d
Is er veel verandert de laatste maanden?
en JP en battlelies gaan de 23ste van maart trouwenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:13 schreef Sickert het volgende:
[..]
ja heel veel
Inco heeft een meisje
Ola!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:13 schreef Sickert het volgende:
[..]
ja heel veel
Inco heeft een meisje
epson TW700quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:42 schreef staticdata het volgende:
[..]
in welke vorm ben je het niet eens met zijn site dan?
escape kan je nog een keer dat linkje posten van die epson beamer?
Boeiend, we zijn het vaker weleens oneens, ik vind dit gewoon leuk en films kijken is onze hobby (lees vriendin).quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Een soort NFOrce met meer info? Wel mooie lay-out![]()
Al ben ik het niet eens met je site
we hebben voor de nieuwelingen een special BoFt teamquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:01 schreef preetn_BE het volgende:
halloowlang geleden zeker een paar zeer lange maanden ik heb jullie gemist hoor. Ik kon jammer genoeg een aantal maanden niet veel gamen. Veel te druk met school, werk, relaties, ... het kwam allemaal op het zelfde moment.
Maar nu ben ik terug. :d
Is er veel verandert de laatste maanden?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:25 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Boeiend, we zijn het vaker weleens oneens, ik vind dit gewoon leuk en films kijken is onze hobby (lees vriendin).
Ach ja je moet wat met je vrije tijd.
Er is niets illegaals aan, geen directe links of illegale content, gewoon pure hobby
de 23ste dusquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:18 schreef preetn_BE het volgende:
en JP en battlelies gaan de 23ste van maart trouwen![]()
dat ze gingen trouwen wist ik al maar wnr wist ik nog niet:d
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |