quote:Auto in orkestbak: Jim Bakkum gewond
ALMERE - Musicalster en Idols-finalist Jim Bakkum is zondagavond gewond geraakt toen hij met de auto die in de musical Grease wordt gebruikt tijdens de voorstelling, in de Schouwburg van Almere van het podium de orkestbak in reed. Ook zijn tegenspeelster Bettina Holwerda is gewond geraakt. Beide spelers zaten in de auto.
Jim heeft een hersenschudding, aldus producent Albert Verlinde zondagavond. Bettina heeft een blessure aan haar arm. Geen van de musici raakten gewond, omdat de auto op een plek in de orkestbak terechtkwam waar niemand zat. Verlinde: ,,Gelukkig lijkt het relatief mee te vallen. Het had, zowel voor Jim en Bettina, als voor de musici, veel erger kunnen zijn.''
Jim speelt de rol van Danny Zuko, Bettina speelt Sandy. Beide spelers zijn naar het ziekenhuis gebracht. Het incident vond plaats tijdens de musicalscène waarin Danny en Sandy in de drive-in bioscoop naar een film kijken en ruzie krijgen. Jims karakter zingt daarna het lied 'Sandy', waar John Travolta, die de rol van Danny in de film Grease speelde, een grote hit mee scoorde.
Verlinde kon nog niets zeggen over de oorzaak van het ongeval. De auto is een carrosserie van een oldtimer met de motor van een golfwagentje. ,,Zo'n ding rijdt weliswaar niet hard, maar als het aan het voertuig ligt, dan stoppen we daarmee en laten we twee technici desnoods dat ding het podium opduwen.''
De producent weet nog niet wat het ongeluk betekent voor de rest van de voorstellingen. Grease zou vanaf dinsdag in Theater Carré staan. Maandag wordt hierover een beslissing genomen.
Twee anderen, waarschijnlijk toeschouwers, raakten onwel, vermoedelijk door het zien van het ongeval. Een groot aantal toeschouwers is flink geschrokken en opgevangen in de foyer van het theater.
(ANP)
mag ik jouw slaanquote:Op maandag 26 februari 2007 00:56 schreef ma_jojo het volgende:
Twee anderen, waarschijnlijk toeschouwers, raakten onwel, vermoedelijk door het zien van het ongeval. Een groot aantal toeschouwers is flink geschrokken en opgevangen in de foyer van het theater.
Crisis, wat een huilies.
Oh ja, swentibold, maak me gek endezo..quote:
Goed dat ie niet in Jesus Christ Superstar zit, anders was Jim vast uit t kruis gelazerdquote:Op maandag 26 februari 2007 01:59 schreef Monidique het volgende:
Wel, de audities voor een rijbewijs zou hij niet lang mogen meemaken, waarschijnlijk.
Wel voor zn understudyquote:Op maandag 26 februari 2007 02:00 schreef Monidique het volgende:
Maar goed, ik lees dat-ie een hersenschudding heeft. Is niet leuk.
dank je.quote:Op maandag 26 februari 2007 02:00 schreef Monidique het volgende:
my god wat denken sommigen door...quote:Op maandag 26 februari 2007 02:21 schreef cerror het volgende:
Wel ironisch dat hij gelijk voor de muzikanten ging.
Oké, deze is leukquote:Op maandag 26 februari 2007 02:00 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Goed dat ie niet in Jesus Christ Superstar zit, anders was Jim vast uit t kruis gelazerd
quote:Now, this car could be system-matic. It could be hydro-matic, ultra-matic. Why, it could be greased lightning!
James Dean got nuttin' on mequote:Op maandag 26 februari 2007 10:31 schreef RedFever007 het volgende:
Gaat lekker met Jim z'n nieuwe carriere na het geflopte idols-avontuur![]()
Kan iemand die foto ff linken? Ik kom hier op de een of andere manier niet op die site.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:27 schreef Frutsel het volgende:
op de telegraafsite staat een wazige foto...
op de radio hadden ze het over 'vier meter' wat ze naar beneden vielen, maar dat lijkt me geen vier meter...![]()
CSI Almerequote:Op maandag 26 februari 2007 11:52 schreef detulp050 het volgende:
Mag ik vragen waarom er politie op het podium staat? Is er een vermoedelijk JimBakkumindeorkestbakcomplot? Is de dirigent met het vriendinnetje van Jim naar bed geweest en denkt de politie dat het een moordaanslag was? Of gaan ze Jim een boete geven voor het niet dragen van een gordel?
Nee dat is inderdaad écht niet leuk, eerder wonderbaarlijk.quote:Op maandag 26 februari 2007 02:00 schreef Monidique het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |