quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:13 schreef Euc- het volgende:
Tuurlijk leef ik nog, ik heb alleen niet overal waar ik slaap de beschikking over internet.. Nou, de Bokkedoorns en de Zwetheul zitten erop, twee topbedrijven met allebei 2 sterren, maar toch een wereld van verschil tussen de twee.
Bij de Bokkedoorns menu de Nos Délices, 6 gangen gegeten, helemaal top! Bij de Zwetheul 4 gangen a la carte, ook super, maar toch niet helemaal wat ik ervan verwacht had, maar dat komt later in een uitgebreide review wel aan bod
Ok ik open ook wel wat topics dan, dat ik over 7 weken misschien als ik zin heb een review post :Squote:Op donderdag 1 maart 2007 22:51 schreef SeaOfLove het volgende:
@ Shadowke:
Jij hebt echt moeite met lezen heMaar goed ik help je wel even
![]()
[..]
Als het licht goed is, kan je iig zonder flits opererenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:31 schreef Herodus het volgende:
Toen ik met kerst duur uit eten ging durfe ik ook niet helemaal uitgebreid te fotograferen, hoewel het met mijn pocketcameraatje was. Toch gedaan, een beetje, en gelukkig was het druk.
Maar van de andere kant, zo vaak doe ik dat niet, het is duur en de borden zien er vaak prachtig uit en ik heb soms een slecht geheugen. Enerzijds ben ik blij dat ik niet de hele tijd aan foto´s hoef te denken, en hheb ik daar ook geen zin in, van de andere kant is het jammer dat ik niet wat meer foto´s heb als souvenir aan die heerlijke restaurant in Caen of in Carcassonne b.v.
Dat is ook ons probleem een beetje.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:52 schreef Herodus het volgende:
Lijkt me erg leuk. Alleen zou het voor mij, gezien de afstand, en voor jullie misschien ook, weer een behoorlijk uitje worden, inclusief overnachting. En dat komt weer lekker bovenop de prijs als je daar geen verre neef (met of zonder kiewen) hebt wonen.
Nou ja, dan moet het maar inderdaad met sparen en met een mooie gelegenheid. Jammer alleen, vind ik dan, dat wij hier zo´n restaurant nooit regelmatig kunnen bezoeken en beoordelen en dan dus soms bv. het menu bestellen en soms a la carte zodat je het toch beter kunt beoordelen, lijkt mij althans.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is ook ons probleem een beetje.
No sigar, I presume? Nieuwe identiteit aangenomen?
Ach nee joh, doorstomenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:12 schreef PLAE@ het volgende:
In zo'n korte tijd zoveel toprestaurents lijkt me wat veel van het goeie moet ik eerlijk zeggen![]()
Ik geloof niet dat ik daar problemen mee zou hebbenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:12 schreef PLAE@ het volgende:
In zo'n korte tijd zoveel toprestaurents lijkt me wat veel van het goeie moet ik eerlijk zeggen![]()
top reviewquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:54 schreef Euc- het volgende:
Gaaaap, ben kapot, ik weet dat we vanmorgen om 5 uur uit rotterdam vertrokken richting huis, en werd net wakker gebeld![]()
Het eten was wel goed, geloof ik..
Zoals ik al zei, maak ik aan het einde van de week, 1 grote lange review van alle avonden. Wat lig je nou te janken?quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:34 schreef Euc- het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, maak ik aan het einde van de week, 1 grote lange review van alle avonden. Wat lig je nou te janken?
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:54 schreef Euc- het volgende:
Gaaaap, ben kapot, ik weet dat we vanmorgen om 5 uur uit rotterdam vertrokken richting huis, en werd net wakker gebeld![]()
Het eten was wel goed, geloof ik..
Het is inderdaad al laat, je kan maar beter gaan slapenquote:
Idd en het begint al vol te lopenquote:
Ja je lange review was echt topquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:34 schreef Euc- het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, maak ik aan het einde van de week, 1 grote lange review van alle avonden. Wat lig je nou te janken?
Goh op jou zaten we nu echt te wachten. Donder toch op als je niet even wat geduld kan opbrengenquote:
Donder lekker zelf opquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Goh op jou zaten we nu echt te wachten. Donder toch op als je niet even wat geduld kan opbrengen![]()
Wij doen toch ook niet klieren in jouw topics in CUL??? Of wacht.... die heb je zeker nog niet....
Ga koken ofzo![]()
Ik weet wie het is!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:31 schreef Shadowke het volgende:
[..]
Donder lekker zelf op
Alsof iemand weet wie jij bent, ga lekker slapen
Ik zie jou anders ook nooit in CULquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:34 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik weet wie het is!Althans, heb haar al vaker op Fok! voorbij zien komen
Jou heb ik overigens nog nooit ergens gezien
![]()
shadowke als je het niet bevalt hier en je hebt verder niets te melden en je bedoelt je posts ookal niet lollig....verdwijn dan naar klaagbaak of ga jezelf krassen in R&Pquote:
Doe eens een beetje normaal, i.p.v. hier te lopen klieren?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:31 schreef Shadowke het volgende:
Donder lekker zelf op
Alsof iemand weet wie jij bent, ga lekker slapen
Ja en nee,quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:38 schreef Leef het volgende:
Hallo ben ik hier goed voor de reviews van toprestaurants?
Einde van de week zei hijquote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:50 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja en nee,
Euc heeft plannen omwat ervaringen te delen hier, zie op, maar heeft het ook erg druk dus geen idee wanneer of wat![]()
Mocht jij zelf leuke revieuws hebben van een leuke toptent wees welkom
Precies. Dat denk ik nou ook, en als er dan nog reviews kwamen, maar zelfs dat niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:48 schreef tonks het volgende:
Echt weer een "Kijk mij nou!" topic. wat verwacht je ook van iemand die in al zijn posts moet melden waar hij werkt
.
En jij hebt het nooit onverwachts zo druk waardoor iets dat in wezen niet heel erg belangrijk is (een review schrijven voor wildvreemden (die ook nog eens zitten te zeiken) waar je niets voor gaat krijgen) even terzijde wordt geschoven? Ja, hij bedoelde vorige week. Het is er blijkbaar niet van gekomen. Nee, dat hoeft niet te worden ingewreven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |