Collegatariefquote:Op maandag 26 februari 2007 00:25 schreef Bluezz het volgende:
Sodemieters bofkont
En doe je dat voor een vriendenprijsje, of heb je echt geld teveel

Ik ben er genoeg op het moment eucquote:Op maandag 26 februari 2007 00:27 schreef Euc- het volgende:
Kom eens een keer op msn ofzo joh, je bent er nooit!

Daat vroeg ik me ook af.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:56 schreef Leef het volgende:
hoe je het ueberhaupt voor mekaar krijgt bij tenten die 2 jaar van tevoren volgeboekt zitten

Ik neem aan dat dit geregeld is via z'n stage-adres.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:56 schreef Leef het volgende:
hoe je het ueberhaupt voor mekaar krijgt om een week lang elke dag te eten bij tenten die 2 jaar van tevoren volgeboekt zitten

Da's niet zo gek, dat je je sterren kwijt raakt als degene die er verantwoordelijk voor is, stopt. De gozer die er nou zit komt geloof ik van de zwetheul.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:26 schreef Eltonno het volgende:
ben wel benieuwd hoe het in Parkheuvel is, aangezien ze naverlies van hun chef-kok meteen 2 Michelin sterren verloren.. (Blijft er natuurlijk altijd nog 1 over, ook niet verkeerd)

OK of je bent miljonair of een grapjas. Hoe dan ook ik wil foto's oid zien van jequote:Op maandag 26 februari 2007 00:23 schreef Euc- het volgende:
Ik heb deze week lekker vakantie, en ga samen met een paar collega's een rondje topzaken doen;
Dinsdag: De Bokkedoorns
Woensdag: De Zwetheul
Donderdag: Parkheuvel
Vrijdag: Oud Sluis
Zaterdag: Beluga
Ik zal proberen van alles een leuke recensie te maken

Ik hoop idd wel dat ie genoeg opscheptquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:51 schreef Shadowke het volgende:
opschepper

quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:54 schreef sanni het volgende:
[..]
OK of je bent miljonair of een grapjas. Hoe dan ook ik wil foto's oid zien van je
feestmaaltijden bij die superkoks.![]()
![]()

quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:51 schreef Shadowke het volgende:
opschepper

Vast wel, maar te druk met het genieten van dit culinaire weekje, zodoende dat we een verslagje aan het einde van deze week krijgen ofzoquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:19 schreef PizzaSalami het volgende:
Leeft TS nog?

Wat een magere recensie euciequote:Op donderdag 1 maart 2007 13:13 schreef Euc- het volgende:
Tuurlijk leef ik nog, ik heb alleen niet overal waar ik slaap de beschikking over internet.. Nou, de Bokkedoorns en de Zwetheul zitten erop, twee topbedrijven met allebei 2 sterren, maar toch een wereld van verschil tussen de twee.
Bij de Bokkedoorns menu de Nos Délices, 6 gangen gegeten, helemaal top! Bij de Zwetheul 4 gangen a la carte, ook super, maar toch niet helemaal wat ik ervan verwacht had, maar dat komt later in een uitgebreide review wel aan bod

Hij zegt toch dat uitgebreid verslag nog volgtquote:

Oh, maar verder lees ik nooit te snel hoorquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:11 schreef Ole het volgende:
Hij zegt toch dat uitgebreid verslag nog volgt![]()

Nee, ga ze ook niet maken denk ik..quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:16 schreef sanni het volgende:
Leuk dit,je hebt toch wel foto's he waar jij met de topkoks opstaat en alle volle borden
die jullie hebben genuttigd![]()

Bij de Librije zijn ze dat anders wel gewend, en poseren ze zelfs bij de schoonmaak hoor euciequote:Op donderdag 1 maart 2007 18:17 schreef Euc- het volgende:
Wij moeten bij ons altijd al zo erg lachen om mensen die helemaal gebiologeerd hun bordje aan het fotograferen zijn, ga dat denk ik maar voorkomen

Maar ondertussen blueziequote:Op donderdag 1 maart 2007 18:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bij de Librije zijn ze dat anders wel gewend, en poseren ze zelfs bij de schoonmaak hoor eucie![]()

Heb jij je cameraatje next time librije bij je ?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:03 schreef ArtyShock het volgende:
Ik las in de AT iets van "Rondje plopzakken".
Een muisklik verder en een kleine bezinning later, las ik pas topzaken.
Dit alles was misschien nog een héél klein beetje grappig als de officiële term niet plompzakken was geweest en dat lijkt nóg minder op wat er werkelijk geschreven is.
Dus, waarom dit relaas? Nou, ehm. Iets van drie letters beginnend met een t en eindigend op een p.![]()

Of je leest ff een paar posts boven je van Euc- voor je hier begint te mekkerenquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:55 schreef Shadowke het volgende:
Praatje pot weer hier, lekkere slowchat.
Waar blijven de verslagen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |