Collegatariefquote:Op maandag 26 februari 2007 00:25 schreef Bluezz het volgende:
Sodemieters bofkont
En doe je dat voor een vriendenprijsje, of heb je echt geld teveel
Ik ben er genoeg op het moment eucquote:Op maandag 26 februari 2007 00:27 schreef Euc- het volgende:
Kom eens een keer op msn ofzo joh, je bent er nooit!
Daat vroeg ik me ook af.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:56 schreef Leef het volgende:
hoe je het ueberhaupt voor mekaar krijgt bij tenten die 2 jaar van tevoren volgeboekt zitten
Ik neem aan dat dit geregeld is via z'n stage-adres.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:56 schreef Leef het volgende:
hoe je het ueberhaupt voor mekaar krijgt om een week lang elke dag te eten bij tenten die 2 jaar van tevoren volgeboekt zitten
Da's niet zo gek, dat je je sterren kwijt raakt als degene die er verantwoordelijk voor is, stopt. De gozer die er nou zit komt geloof ik van de zwetheul.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:26 schreef Eltonno het volgende:
ben wel benieuwd hoe het in Parkheuvel is, aangezien ze naverlies van hun chef-kok meteen 2 Michelin sterren verloren.. (Blijft er natuurlijk altijd nog 1 over, ook niet verkeerd)
OK of je bent miljonair of een grapjas. Hoe dan ook ik wil foto's oid zien van jequote:Op maandag 26 februari 2007 00:23 schreef Euc- het volgende:
Ik heb deze week lekker vakantie, en ga samen met een paar collega's een rondje topzaken doen;
Dinsdag: De Bokkedoorns
Woensdag: De Zwetheul
Donderdag: Parkheuvel
Vrijdag: Oud Sluis
Zaterdag: Beluga
Ik zal proberen van alles een leuke recensie te maken
Ik hoop idd wel dat ie genoeg opscheptquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:51 schreef Shadowke het volgende:
opschepper
quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:54 schreef sanni het volgende:
[..]
OK of je bent miljonair of een grapjas. Hoe dan ook ik wil foto's oid zien van je
feestmaaltijden bij die superkoks.![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:51 schreef Shadowke het volgende:
opschepper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |