Meneer is zeker voor ajax.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:31 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wat een walgelijk stukje 'journalistiek' van Jack zeg. Dan kan het nog wel zo zijn maar dan hoef je nog niet voor alle 4 een mening te geven
.
En Schaars gaat een grote worden 14.gif
Het begon van JACK in het interview vervelend te worden toen die over specsavers begon.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:43 schreef Hathor het volgende:
Jack steekt zijn voorkeur inderdaad niet onder stoelen of banken, en daar kan inderdaad je broek wel eens van af zakken. Maar ja, daar hebben we er in Nederland wel meer van, ik vind v. Gelder nog niet zo erg als bijv. dat gedrocht van een Spijkerman, die ze gelukkig snel afgeserveert hebben alweer, of een Frits Barend, van wie ik nog nooit iets objectiefs heb gehoord.
Tsja, hij zit nog net niet met een Ajax petje op de interviews af te nemen, maar het scheelt allemaal niet veel.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Het begon van JACK in het interview vervelend te worden toen die over specsavers begon.
Het geeft soms irritaties David.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:52 schreef koningdavid het volgende:
Wees blij dat je i.i.g. zijn clubvoorkeur weet? Dat maakt het een stuk overzichtelijker allemaal.
Ik vind het trouwens wel meevallen met zijn zogenaamde 'partijdigheid'.
En dan ?quote:Op zondag 25 februari 2007 23:55 schreef tong80 het volgende:
Over de TT. Je zou voor de gein het bandje van de EC-finale tegen Dortmund eens moeten luisteren.
--> De wedstrijdenquote:
Hoor je jack hysterisch jubelenquote:
Nee dank je, ik ben geholpen.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Moet je eens luisteren naar de verslagen van andy houtkamp bij ajax![]()
Ja maar, ja maar...zij zijn groot en wij zijn klein en Jack is voor AFC en dat is ook Amsterdam, dus zal ie ook wel voor Ajax zijn en bij Studio Voetbal zitten alleen maar Ajacieden..... etc.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:55 schreef tong80 het volgende:
Over de TT. Je zou voor de gein het bandje van de EC-finale tegen Dortmund eens moeten luisteren.
Hij liet zich inderdaad even gaanquote:Op maandag 26 februari 2007 10:11 schreef Neoktheone het volgende:
Ja maar gestrekt been, ja maar gestrekt been, ja maar gestrekt been, ja maar gestrekt been... zucht...
Welke gewaagde uitspraak?quote:Op maandag 26 februari 2007 12:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Tja, krijg je dat weer. Wat een lof voor Schaars, die alle moeite moest doen een gewaagde uitspraak even recht te breien. Ik ben er niet zo van onder de indruk...
Die is depressief....quote:Op maandag 26 februari 2007 12:35 schreef hello_moto1992 het volgende:
Heeft Hugo nooit leuk nieuws of zo?
quote:Op maandag 26 februari 2007 12:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
nu eens kijken.
Dat interview was inderdaad nog het ergste met deze opmerking als toppuntquote:Op zondag 25 februari 2007 23:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Het begon van JACK in het interview vervelend te worden toen die over specsavers begon.
Ik vind die Belgische arbiters het ook goed doen hierquote:Op maandag 26 februari 2007 11:28 schreef Heero87 het volgende:
Jack was irritant, voortdurend dat gestrekt been...
Wel opvallend dat Stijn Schaars zo positief was over de Belgische scheidsrechters, terwijl die in eigen land zwaar onder vuur liggen.
Waarom schrijft iedereen toch stijn met eiquote:Op maandag 26 februari 2007 12:14 schreef fuckbuddy het volgende:
Jack was inderdaad vervelend en zeurde te veel en te lang, het was duidelijk dat hij niet het antwoord zou krijgen dat hij wilde en dat wegereef niet in zijn valkuil trapte, jammer dat ie dan zo doorzeurt en daardoor als een klein kind overkomt.
Stein Schaars vond ik erg goed en argumenteerde zijn uitspraken ook prima, slimme en eerlijke antwoorden gaf hij, beter dan een Sneijder die door een fuckin mediatraining nooit zegt wat ie wilt en vindt. Let maar op volgende week...(dan is Sneijder er toch?)
Schaars was koel m.b.t. de emoties en de uitspraken van van Gaal!
Hij staat in de schaduw van Stein, thats whyquote:Op maandag 26 februari 2007 18:59 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Waarom schrijft iedereen toch stijn met ei![]()
![]()
( en zeker iemand die van is fan AZ)
Verder ben ik het wel met je eens![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 19:02 schreef Erasmusch het volgende:
Hij staat in de schaduw van Stein, thats why
mooie plaatjes he op sporthumor.nlquote:Op maandag 26 februari 2007 21:59 schreef vitessezuid113 het volgende:
[afbeelding]
deze past hier ook wel
Heb hem uit het topic , draai een drol voor Jack van Gelderquote:Op maandag 26 februari 2007 22:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mooie plaatjes hè!
Op SporTHumoR.nl
Nee, heel bijpassend
Bij onze plaatselijke amateurclub was jaartje of 5 terug een keer Frank Rijkaard. Maf idee nu ie natuurlijk coach van ongeveer de grootste club ter wereld is.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:34 schreef Vakkie_W het volgende:
Stijn Schaars....
Vroeger nog wel eens mee gevoetbald![]()
Praat je ook zo raar accentquote:Op maandag 26 februari 2007 22:34 schreef Vakkie_W het volgende:
Stijn Schaars....
en hij zit ook altijd bij ajax, die kwalquote:Op zondag 25 februari 2007 23:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Moet je eens luisteren naar de verslagen van andy houtkamp bij ajax![]()
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:34 schreef Vakkie_W het volgende:
Stijn Schaars....
Jaquote:Op maandag 26 februari 2007 23:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Praat je ook zo raar accent![]()
Ik mag ze wel, degenen die durven uit te komen voor hun geloof of cluppie. ga zo door Jack!quote:Op maandag 26 februari 2007 23:56 schreef djstoffel het volgende:
[..]
en hij zit ook altijd bij ajax, die kwal
Heel erg stuitend om het verschil te horen tussen een ajax goal en die van de tegenstander elke keer.
..............heb er al meerdere malen een klacht over ingediend bij langs de lijn. Zonder resultaat helaas.
Daar gaat het niet om, het gaat erom dat je als verslaggever toch moet proberen om neutraal over te komen om op die manier een goede conversatie met je gasten te hebben, als je een voorkeur hebt voor een ploeg is dat niet erg, maar als een klein kind staan te dralen bij een scheids, dan kom je niet echt betrouwbaar en neutraal over. Das het probleem waar ik heb over heb.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 07:38 schreef horstjan het volgende:
[..]
Ik mag ze wel, degenen die durven uit te komen voor hun geloof of cluppie. ga zo door Jack!![]()
geen mens is neutraal ook ik niet, al zou dat wel willen. Jack probeert soms ook wel neutraal over te komen, maarja het bloed kruipt nou eenmaal waar het niet gaan kan en dat is menselijk.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:05 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het gaat erom dat je als verslaggever toch moet proberen om neutraal over te komen om op die manier een goede conversatie met je gasten te hebben, als je een voorkeur hebt voor een ploeg is dat niet erg, maar als een klein kind staan te dralen bij een scheids, dan kom je niet echt betrouwbaar en neutraal over. Das het probleem waar ik heb over heb.
Stein en Stijn... hmmm snap hem ....![]()
Jack probeert echt niet neutraal te zijn, heb je dat interview met Wegereef wel gezien?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:35 schreef horstjan het volgende:
[..]
geen mens is neutraal ook ik niet, al zou dat wel willen. Jack probeert soms ook wel neutraal over te komen, maarja het bloed kruipt nou eenmaal waar het niet gaan kan en dat is menselijk.
quote:Op maandag 26 februari 2007 22:02 schreef venomsnake het volgende:
[..]
mooie plaatjes he op sporthumor.nl![]()
![]()
anyway,
[afbeelding]
quote:Op maandag 26 februari 2007 22:02 schreef venomsnake het volgende:
[..]
mooie plaatjes he op sporthumor.nl![]()
![]()
anyway,
[afbeelding]
Wat een kutreactiequote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Mag ik je handtekening?![]()
Wrom precies?quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:19 schreef OreO het volgende:
het is gewoon een verkapte ,wat ben ik stoer
Waarom niet? Geinig toch als je een keertje met een bekende speler hebt gevoetbald?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:24 schreef Da_Sandman het volgende:
De post van Vakkie_W voegt ook geen donder toe...
Ik heb het over dit geval,dus als jij het zegt JAquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:24 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Dus als je een keer zegt dat je met een bekende speler gevoetbald hebt, probeer je meteen stoer te doen?
Gaan, of ga je niet omdat je familie voor Feyenoord is?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 09:05 schreef horstjan het volgende:
Ik heb een uitnodiging gekregen voor AJAX - HEERENVEEN, maar familie is overwegend FEYENOORD. Wat zal ik doen?
Ik ga juist omdat mijn familie voor feyenoord is zou ik willen zeggen, maar dat is niet zo, want vroeger kreeg ik vaker uitnodigingen van Ajax en ging ik dus ook al.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:10 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Gaan, of ga je niet omdat je familie voor Feyenoord is?
Ik heb t absoluut niet op Ajax maar ik moet ook toegeven dat het wel meevalt. Ik vind m de laatste jaren heel positief over PSV. Soms zelfs overdreven, maar dat is de pers in het algemeen over elke club als het even goed of minder gaat.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:52 schreef koningdavid het volgende:
Wees blij dat je i.i.g. zijn clubvoorkeur weet? Dat maakt het een stuk overzichtelijker allemaal.
Ik vind het trouwens wel meevallen met zijn zogenaamde 'partijdigheid'.
quote:Op zondag 4 maart 2007 11:58 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=6125130
Bondscoach Marco van Basten is te gast. Hij spreekt over de EK-kwalificatiewedstrijden Nederland - Roemenië (24 maart) en Slovenië - Nederland (28 maart).
![]()
Ik denk vanwege het schaasen, om alle sportfans op 3 te houden.quote:
Okquote:Op zondag 4 maart 2007 14:30 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik denk vanwege het schaasen, om alle sportfans op 3 te houden.
dan doe ik met je meequote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:12 schreef mcyodogg het volgende:
Ik ga zappen als ze het weer over Sparta-Ajax gaan hebben.
Nja, Wes is er niet dus je kan blijven kijken vermoed ik...quote:
wtf ik lees hetquote:Op zondag 4 maart 2007 14:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nja, Wes is er niet dus je kan blijven kijken vermoed ik...
En op Ned3 i.p.v. 1.quote:
Werd jij maar verastquote:Op zondag 4 maart 2007 20:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Dat zeker.
Yep, met Wesley die vast niet al te vrolijk zal zijn gezien het optreden van Ajax en het uitvallen van Leo.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:55 schreef kevin6188 het volgende:
Nu dus ongeveer, NED3.
Het al oude Nederlandquote:Op zondag 4 maart 2007 21:05 schreef BigFire het volgende:
Jack: 'gaat lekker hè met JULLIE'
zeg dan gewoon Ajax, niet jullie alsof je er niks mee te maken wil hebben
![]()
quote:
Hoop dat het om een tijdelijke ' kutmove ' gaat, want dit vind ik helemaal ruk.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:11 schreef LuukBes het volgende:
Wtf?! Na VI ook dit prog al verplaatst? Permanent, of is dit weer zo'n tijdelijke kutmove. Ze waren net gesettled op Ned 1. Wordt je toch schijtziek, van dat geschuif.
D'r schaatsen wat mensen in Calgaryquote:Op zondag 4 maart 2007 21:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoop dat het om een tijdelijke ' kutmove ' gaat, want dit vind ik helemaal ruk.
ja ongelofelijk.. Muse, hoe komen ze erop?!quote:Op zondag 4 maart 2007 21:15 schreef VoreG het volgende:
Geweldige muziek hebben ze altijd bij de NOS, dat moet ik ze dan weer wel nageven.
Dit was Musequote:Op zondag 4 maart 2007 21:16 schreef BigFire het volgende:
[..]
ja ongelofelijk.. Coldplay, hoe komen ze erop?!![]()
Gelukkig zit Hugo er dan nog.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:17 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Jack doet net of Sneijder God is ofzo
En maaar slijmen........
zal het eens lezen bedanktquote:Op zondag 4 maart 2007 21:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
morgen komt er nog een hh![]()
wist je trouwens dat je avi verboden is( lees feedback)
kan je de url even opzoeken er vam ?quote:Op zondag 4 maart 2007 21:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
morgen komt er nog een hh![]()
wist je trouwens dat je avi verboden is( lees feedback)
je kijkt nu naar Ned 3quote:Op zondag 4 maart 2007 21:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Shit, waarom verplaatsen ze die onzin niet naar Nederland 3. Vaag gedoe dit.![]()
[FEEDBACK #45] Zet hier een mod buitenspelquote:Op zondag 4 maart 2007 21:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
kan je de url even opzoeken er vam ?
thx
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:12 schreef mcyodogg het volgende:
Ik ga zappen als ze het weer over Sparta-Ajax gaan hebben.
Ja, ik heb nog even gezapt, maar toen ik Robert ten Brink zag, maar weer snel teruggezaptquote:
godverredullemequote:
iddquote:Op zondag 4 maart 2007 21:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Sneijder is verstandig.
Meen je niet? ooohh, dat had ik niet gezien. Dacht dat het op Nederland 1 kwam, het schaatsen dus.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:41 schreef snellejelle het volgende:
[..]
schaatsen komt ook op Ned 3 en om SV heen
Ja, leuk om te horen.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Jack ontkent dat ie vorige week erg ajax was
Jij ontkent het tenminste niet dat je voor ajax was/bentquote:Op zondag 4 maart 2007 21:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Jack ontkent dat ie vorige week erg ajax was
Sloeg toch alleen op schaatsen volgende week?quote:Op zondag 4 maart 2007 21:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Ze stoppen er mee ?
Die gaat nog een kunstje doen in het buitenland (Bayern??)quote:
Gruwelijk beterquote:Op zondag 4 maart 2007 21:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Beter kopen ze Hugo Borst en Johan Derksen.
overdrijven is ook een kunst zegquote:
Sjonge, het sarcasme druipt zo ongeveer je tv uit en er zijn nog mensen die het niet zien.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:52 schreef Longmen het volgende:
[..]
Sloeg toch alleen op schaatsen volgende week?
happen is ook een kunst zegquote:Op zondag 4 maart 2007 21:55 schreef WEST het volgende:
[..]
overdrijven is ook een kunst zegdit sloeg alleen op het schaatsen volgende week omdat het in salt lake is.
quote:Op zondag 4 maart 2007 21:56 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Sjonge, het sarcasme druipt zo ongeveer je tv uit en er zijn nog mensen die het niet zien.
quote:
23.15quote:Op zondag 4 maart 2007 22:16 schreef Longmen het volgende:
Wanneer begint dat gelul op 10?
quote:Op zondag 4 maart 2007 22:24 schreef jorienvdherik het volgende:
Ja Estelle moest naar de koop zondag
Ik moest toch lachenquote:Op zondag 4 maart 2007 22:37 schreef djstoffel het volgende:
op naar de volgende studio ajax op 020 om 23.10 met opperjood Barend........
quote:Op zondag 4 maart 2007 22:34 schreef djstoffel het volgende:
weer een typische studio ajax dit keer...........
mijn 3 stellingen:
-meneer voelt zich te groot om naar arsenal-psv en newcastle-az te kijken
-kan het niet aan zien dat ze er zelf alweer uit liggen
-meer broodvoetballer dan liefhebber
wat een kwalletje..
piep piepquote:Op zondag 4 maart 2007 22:37 schreef djstoffel het volgende:
op naar de volgende studio ajax op 020 om 23.10 met opperjood Barend........
Anders trek je even zelf conclusiesquote:Op zondag 4 maart 2007 22:34 schreef djstoffel het volgende:
mijn 3 stellingen:
wat een kwalletje..
Idd. Ik denk niet dat hij genoeg verdiend om nog een tv erbij te kopen en daarnaast is samenkijken zoveel leukerquote:Op maandag 5 maart 2007 11:53 schreef Suijk het volgende:
Z'n wijf wil gewoon niet dat hij zoveel voetbal kijkt, er zijn nog soaps die zij wil volgen natuurlijk.
ja tuurlijk, hij heeft ook nog een kind die aandacht nodig heeft, daarnaast wat Gollem zegt voor ons is het ontspanning.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:34 schreef djstoffel het volgende:
mijn 3 stellingen:
wat een kwalletje..
http://player.omroep.nl/?aflID=4128142&md5=b5f782ac9f6b87d7cf173e48c59f4210quote:Op maandag 5 maart 2007 14:27 schreef Greetings het volgende:
Studio Voetbal is niet op uitzending gemist terug te zien, of wel ?
Thanks! Ik zat bij de S te kijken!quote:Op maandag 5 maart 2007 14:29 schreef Suijk het volgende:
[..]
http://player.omroep.nl/?aflID=4128142&md5=b5f782ac9f6b87d7cf173e48c59f4210
Ik zie hem niet de verzamelde werken van Multatuli lezen in de avonduren.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:51 schreef Gollemrulez het volgende:
Sneijder zijn leven staat al in het teken van voetbal. Voor ons is het ontspanning na de dagelijkse werkzaamheden. Ik kan me dus wel voorstellen dat Sneijder zich na z'n werk ook wel met andere zaken wil bezighouden.
Nee idd. Ik zat ook meer aan het Tien/ SBS repertoire te denken, dan een goed boek.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zie hem niet de verzamelde werken van Multatuli lezen in de avonduren.
'Wesley er is voetballen op TV wil je PSV niet zien ?'
'Nee ma Ik kijk naar de Live streams van de Gouden Kooi. Jaap ligt weer te kotsen in de badkuip.'
Hoe ging het nummer, heb niet op zitten letten namelijkquote:Op maandag 5 maart 2007 17:55 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Iemand die weet wat dat liedje op het einde was?
(Ja, ik weet het, hier is een speciaal topic voor, maar zo bereik ik wat meer mensen..)
leuk nummertje, bedankt voor de linkquote:Op maandag 5 maart 2007 18:00 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ja, indierockachtig nummertje. Zo van "This tiiiiime, it's now or never. Last chaaance, should be grabbed with both hands"..
Googlen levert niets op. Denk dat het een Nederlandse band is ofzo.
edit: Laat maar...
De hand van ten Cate heeft zijn sporen achtergelatenquote:Op maandag 5 maart 2007 14:01 schreef AminBen het volgende:
Sneijder naar Barca![]()
en daarmee Barca naar de afgrond![]()
Linkje?quote:Op maandag 5 maart 2007 20:20 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
De hand van ten Cate heeft zijn sporen achtergelaten![]()
linkje naar dat liedje: Moke - Last Chancequote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 20:26 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
linkje naar dat liedje: Moke - Last Chance
http://www.myspace.com/mokethebandquote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 20:37 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
http://www.myspace.com/moketheband
Eind maart releasen ze hun single op London is Calling in Paradiso Amsterdam.
in dat geval heb ik geen linkjequote:
Haha oké succes ermeequote:Op maandag 5 maart 2007 20:38 schreef Longmen het volgende:
[..]
t gaat me om het Sneijder Barca linkje. Maar iedereen bedankt voor Moke
![]()
Ok dan heb ik het verkeerd begrepenquote:Op zondag 11 maart 2007 11:07 schreef borisz het volgende:
20.58 begint het volgens TT224 op NL3 met Foppe de Haan
lees het topic isquote:Op zondag 11 maart 2007 21:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe laat begin het nou?
We gaan iets nieuws doenquote:Op zondag 11 maart 2007 21:51 schreef tong80 het volgende:
Het wordt echt tijd voor een nationale sportzender.
quote:
en die is ?quote:Op zondag 11 maart 2007 22:24 schreef Roi het volgende:
Foppe te gast, jammer.
Kan zelf wel een interesantere gast bedenken.
eh ?quote:Op zondag 11 maart 2007 22:27 schreef tong80 het volgende:
De linker teennagel van de masseur is ingescheurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |