daaaaaaaagquote:Op zondag 4 maart 2007 11:58 schreef liefie_ het volgende:
nou ik ben er weer weg van tot volgend weekend
Heel veel kotsende meisjes ook, daar wordt je ook niet spannend van :Squote:Op zondag 4 maart 2007 11:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wel leuk. Veel mooie meisjes zoals gebruikelijk![]()
Ja, dat heb je wel eens als ie in Tilburg woontquote:Op maandag 5 maart 2007 11:37 schreef Herr_Munk het volgende:
Verder had ik nog een gerucht gehoord dat Ad-just, de kersverse nieuwe lama er ook was. Helaas kan ik dat zelf niet bevestigen.
Hey tof, een kikker op me shirt. Zo heb ik de grap ff zelf gemaaktquote:Op maandag 5 maart 2007 22:41 schreef toma het volgende:
denk dat ik hem zelf op een shirt laat drukken![]()
dat kost me een hoop gezever en ik heb m veel eerder.
gaat t over Loos? want dan klopt hetquote:Op maandag 5 maart 2007 11:37 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Verder had ik nog een gerucht gehoord dat Ad-just, de kersverse nieuwe lama er ook was. Helaas kan ik dat zelf niet bevestigen.
De lama's...quote:Op maandag 5 maart 2007 11:37 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Heel veel kotsende meisjes ook, daar wordt je ook niet spannend van :S
Die heb ik gisteren nog gezien bij een optreden van de Tilburg Tigers op de UvT.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:37 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 maart 2007 22:50 schreef existenz het volgende:
[..]
Hey tof, een kikker op me shirt. Zo heb ik de grap ff zelf gemaakt![]()
deze stond op tilbo.com daar staat ook dat ze iemand hadden gezien met zo'n shirt. Dat had ze een idee gegeven om zelf iets te creërenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:29 schreef reem het volgende:
Maat van mij had precies zo'n shirt gemaakt (ook met de geleende zooi van GTA Vice City), ook over tilburg, alleen dan zonder de W2 foto's...
ik ben er even hoorquote:
hoi!!quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ben er even hoor
ik ben in de bieb op internet ivm de zoektocht naar nieuwe woonruimte!
met internet dit keer natuurlijk
ik ben net weer aan t zoeken!quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:27 schreef Ace1 het volgende:
Bah ik wil op kamers! Maar ik studeer nu een jaartje niet, dus zit zonder stufi... Echt vervelend.
ruilen ?quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:03 schreef Ace1 het volgende:
Ja werk nu. Ik heb me aangemeld bij kamernet en krijg fucking veel mailtjes met best veel leuke kamers.... Bah ik wil weg hier uit de blaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |