daaaaaaaagquote:Op zondag 4 maart 2007 11:58 schreef liefie_ het volgende:
nou ik ben er weer weg van tot volgend weekend
Heel veel kotsende meisjes ook, daar wordt je ook niet spannend van :Squote:Op zondag 4 maart 2007 11:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wel leuk. Veel mooie meisjes zoals gebruikelijk![]()
Ja, dat heb je wel eens als ie in Tilburg woontquote:Op maandag 5 maart 2007 11:37 schreef Herr_Munk het volgende:
Verder had ik nog een gerucht gehoord dat Ad-just, de kersverse nieuwe lama er ook was. Helaas kan ik dat zelf niet bevestigen.
Hey tof, een kikker op me shirt. Zo heb ik de grap ff zelf gemaaktquote:Op maandag 5 maart 2007 22:41 schreef toma het volgende:
denk dat ik hem zelf op een shirt laat drukken![]()
dat kost me een hoop gezever en ik heb m veel eerder.
gaat t over Loos? want dan klopt hetquote:Op maandag 5 maart 2007 11:37 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Verder had ik nog een gerucht gehoord dat Ad-just, de kersverse nieuwe lama er ook was. Helaas kan ik dat zelf niet bevestigen.
De lama's...quote:Op maandag 5 maart 2007 11:37 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Heel veel kotsende meisjes ook, daar wordt je ook niet spannend van :S
Die heb ik gisteren nog gezien bij een optreden van de Tilburg Tigers op de UvT.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:37 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 maart 2007 22:50 schreef existenz het volgende:
[..]
Hey tof, een kikker op me shirt. Zo heb ik de grap ff zelf gemaakt![]()
deze stond op tilbo.com daar staat ook dat ze iemand hadden gezien met zo'n shirt. Dat had ze een idee gegeven om zelf iets te creërenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:29 schreef reem het volgende:
Maat van mij had precies zo'n shirt gemaakt (ook met de geleende zooi van GTA Vice City), ook over tilburg, alleen dan zonder de W2 foto's...
ik ben er even hoorquote:
hoi!!quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ben er even hoor
ik ben in de bieb op internet ivm de zoektocht naar nieuwe woonruimte!
met internet dit keer natuurlijk
ik ben net weer aan t zoeken!quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:27 schreef Ace1 het volgende:
Bah ik wil op kamers! Maar ik studeer nu een jaartje niet, dus zit zonder stufi... Echt vervelend.
ruilen ?quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:03 schreef Ace1 het volgende:
Ja werk nu. Ik heb me aangemeld bij kamernet en krijg fucking veel mailtjes met best veel leuke kamers.... Bah ik wil weg hier uit de blaak
Ik doe er 1 per maandquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:42 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ben net weer aan t zoeken!
ga al bij 3 huizen kijken en ben pas 4 dagen aan t reageren dus dat loopt best oke!
en ga je dan werken of zo?
ga eens weg bij kamernet! daar ben ik nu weer bezigquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:03 schreef Ace1 het volgende:
Ja werk nu. Ik heb me aangemeld bij kamernet en krijg fucking veel mailtjes met best veel leuke kamers.... Bah ik wil weg hier uit de blaak
jah hoor goede vriendin van mij woonde daar zijn prima kamers enzo! kunt daar prima zitten, zit op kruipafstand van het centrum en het is denk ik 10 minuten fietsen naar SPECO (heb ik ook gedaan)quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:01 schreef Messenga het volgende:
Even een vraagje.
Ik kom volgend schooljaar gezellig bij jullie zitten.
http://www.kamerpunt.nl/kamerzoeken/kamerzoeken/details/23
Deze studentenkamer/gebouw. Is het wat?
Ik ga aan fontys studeren, Speco aan de prof. Goossenslaan.
Ik ben nog geen 18 en ben ook niet van plan om rijexamen te doen binnenkortquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:07 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
jah hoor goede vriendin van mij woonde daar zijn prima kamers enzo! kunt daar prima zitten, zit op kruipafstand van het centrum en het is denk ik 10 minuten fietsen naar SPECO (heb ik ook gedaan)
enige nadeel is weinig parkeerruimte en je moet parkeervergunningen hebben (in geval je beetje welgestelde student bent, of veel bezoek krijgt)
owja die kamer heb ik ook gezienquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:37 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik ben nog geen 18 en ben ook niet van plan om rijexamen te doen binnenkort
Hoe was Speco voor jou?
Ik heb er nog 1 gevonden trouwens.
Aan de Generaal de wetstraat. Staat ook op kamernet. Nja, ik zit gewoon rond te kijken
Dat zou wel heel slecht zijn jaquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:42 schreef liefie_ het volgende:
[..]
owja die kamer heb ik ook gezien
maar ik wou liever niet zo ver in zuid wonen (al mn vriendinnetjes wonen aan de andere kant van t spoor eigenlijk)
maandag heb ik een kijkavond in een huis waar waarschijnlijk mn ex woont kwam ik gister achterhoe dramatisch
dat huis valt dus al af
nou hij is wel heel sexyquote:
Kan je in herkansing.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou hij is wel heel sexy
dus misschien moet ik er maar gaan wonen voor het mooie uitzicht dan
goed te doen hoor! leuke opleiding wel!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:37 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik ben nog geen 18 en ben ook niet van plan om rijexamen te doen binnenkort
Hoe was Speco voor jou?
Ik heb er nog 1 gevonden trouwens.
Aan de Generaal de wetstraat. Staat ook op kamernet. Nja, ik zit gewoon rond te kijken
Nee, dat is dat tilbo shirtquote:
Vaak zit er bij de systeemkast een klein ontvangertje. Staat ie aan?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:28 schreef liefie_ het volgende:
ik ben aan t oppassen en normaal ben ik daar nooit op internet maar nou had dat kindje de comp aan laten staan, maar ook de muis gemolt... iemand verstand van draadloze muizen?
hij heeft wel een mooi rood lampje en de batterijen heb ik al verwiseld maar ik krijg geen beweging in t pijltje!
Jij hebt wel veel exen!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:42 schreef liefie_ het volgende:
[..]
owja die kamer heb ik ook gezien
maar ik wou liever niet zo ver in zuid wonen (al mn vriendinnetjes wonen aan de andere kant van t spoor eigenlijk)
maandag heb ik een kijkavond in een huis waar waarschijnlijk mn ex woont kwam ik gister achterhoe dramatisch
dat huis valt dus al af
nietus!quote:
Is dat incl Broekhoven?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:43 schreef existenz het volgende:
Zuid is tof!
Soms, wanneer het uit komt.quote:
misschien dat ik dat zo ook nog ff doequote:Op zondag 11 maart 2007 16:56 schreef existenz het volgende:
Het is trouwens goei weer. Heb nog een heel eind met de hond gewandeled. Beest snapte er geen fuck van dat we zolang wegbleven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |