Vroeg weekend deze week of toevallig in de buurt van een internet-aansluiting?quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:46 schreef liefie_ het volgende:
oeh jullie hebben geluk!
een klein beetje liefie en nog wel op een door de weekse woensdag!
de week kan niet meer kapot!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:46 schreef liefie_ het volgende:
oeh jullie hebben geluk!
een klein beetje liefie en nog wel op een door de weekse woensdag!
Tja, ze noemen het niet voor niks "Stilburg"....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:44 schreef liefie_ het volgende:
er gebeurt hier ook gewoon niks als ik er niet ben he
Nee!quote:
Hard? Hoe? Waar? Schade?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:50 schreef liefie_ het volgende:
nou ik ben dus gevallen
Mijn vader zou zeggen: word je hard vanquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:52 schreef liefie_ het volgende:
ja heel hard
van een stoeprand
voor mn omas huis
pijn
Wie?quote:
Maar de dieren dan?quote:ik ben ook heel zielig ik kon vandaag niet naar t asiel en morgen misschien nog niet!
mn zusje mn mama en haar vriendjequote:
Oh... Ik wou al zeggen "nekschot!" maar dat zullen we maar niet doen danquote:
Dieren!quote:en gelukkig ben ik niet de enige die voor de dieren zorgt hoor haha
mn zusje mag je dood schieten hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh... Ik wou al zeggen "nekschot!" maar dat zullen we maar niet doen dan.
[..]
Dieren!![]()
Hell no! Maar toch: dieren!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:53 schreef liefie_ het volgende:
ga je ook in t asiel werken?
De moeder aller kutsmoezen: heb ik geen tijd voorquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:18 schreef liefie_ het volgende:
waarom niet?
pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De moeder aller kutsmoezen: heb ik geen tijd voor.
Wel serieus blijven he!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
minder fokken dan!!!
Hebben jullie geen spuitjes in het asiel? Ik ben niet zo gangsta namelijk dat ik hier een "gun" heb liggen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:35 schreef liefie_ het volgende:
was heel serieus
en wanneer kom je mn zusje een nekschot geven?
kom je snel?
ze lacht me uit de trut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |