Vroeg weekend deze week of toevallig in de buurt van een internet-aansluiting?quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:46 schreef liefie_ het volgende:
oeh jullie hebben geluk!
een klein beetje liefie en nog wel op een door de weekse woensdag!
de week kan niet meer kapot!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:46 schreef liefie_ het volgende:
oeh jullie hebben geluk!
een klein beetje liefie en nog wel op een door de weekse woensdag!
Tja, ze noemen het niet voor niks "Stilburg"....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:44 schreef liefie_ het volgende:
er gebeurt hier ook gewoon niks als ik er niet ben he
Nee!quote:
Hard? Hoe? Waar? Schade?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:50 schreef liefie_ het volgende:
nou ik ben dus gevallen
Mijn vader zou zeggen: word je hard vanquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:52 schreef liefie_ het volgende:
ja heel hard
van een stoeprand
voor mn omas huis
pijn
Wie?quote:
Maar de dieren dan?quote:ik ben ook heel zielig ik kon vandaag niet naar t asiel en morgen misschien nog niet!
mn zusje mn mama en haar vriendjequote:
Oh... Ik wou al zeggen "nekschot!" maar dat zullen we maar niet doen danquote:
Dieren!quote:en gelukkig ben ik niet de enige die voor de dieren zorgt hoor haha
mn zusje mag je dood schieten hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh... Ik wou al zeggen "nekschot!" maar dat zullen we maar niet doen dan.
[..]
Dieren!![]()
Hell no! Maar toch: dieren!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:53 schreef liefie_ het volgende:
ga je ook in t asiel werken?
De moeder aller kutsmoezen: heb ik geen tijd voorquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:18 schreef liefie_ het volgende:
waarom niet?
pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De moeder aller kutsmoezen: heb ik geen tijd voor.
Wel serieus blijven he!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
minder fokken dan!!!
Hebben jullie geen spuitjes in het asiel? Ik ben niet zo gangsta namelijk dat ik hier een "gun" heb liggen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:35 schreef liefie_ het volgende:
was heel serieus
en wanneer kom je mn zusje een nekschot geven?
kom je snel?
ze lacht me uit de trut
die ben ik nog nooit tegen gekomen moet ik eerlijk zeggen!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hebben jullie geen spuitjes in het asiel? Ik ben niet zo gangsta namelijk dat ik hier een "gun" heb liggen.![]()
Pff en dat in gangsta townquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hebben jullie geen spuitjes in het asiel? Ik ben niet zo gangsta namelijk dat ik hier een "gun" heb liggen.![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:50 schreef liefie_ het volgende:
pfff mijn toekomstige vriendje de ranger heeft wel een geweer
voor als er een leeuw ontsnapt of zo
Das heul geen leeuw! Die kan je zo bij z'n staart pakken en het raam uit flikkeren!quote:
als je dat doet dan geef ik jou een nekschot!!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Das heul geen leeuw! Die kan je zo bij z'n staart pakken en het raam uit flikkeren!
Leeuw = katachtige = poesquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Das heul geen leeuw! Die kan je zo bij z'n staart pakken en het raam uit flikkeren!
Onze hond heeft hem al het raam uitgejaagdquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
straks is er een film op bbc2 met jou naam!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:31 schreef existenz het volgende:
Zou best kunnen, dat weet ik niet meerquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
straks is er een film op bbc2 met jou naam!
heeft dat iets met elkaar te maken?
Ja zeg, moet ik nu weten waarom ik 7 jaar geleden deze naam heb gereggedquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:35 schreef liefie_ het volgende:
wat slecht!
Pffff! Je hebt niet eens een spuitje voor je zusje!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
als je dat doet dan geef ik jou een nekschot!!
oke dat is een goed excuusquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:52 schreef existenz het volgende:
Waarschijnlijk omdat ik de film net had gezien
Ik heb nog even een paar uur mijn oogjes dicht gehad in de tussentijdquote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oke dat is een goed excuus
is het een goeie film?
en grrrrr
jij bent vroeg wakker!
het is zaterdag!
dat is ook zo ongeveer het enige wat je kunt doen vandaag met dit weer!!!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb nog even een paar uur mijn oogjes dicht gehad in de tussentijd.
En vanavond naar Loos!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat is ook zo ongeveer het enige wat je kunt doen vandaag met dit weer!!!
en soep maken
het is weer voor soep
daar wil ik niks over horen want ik kan nietquote:
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
daar wil ik niks over horen want ik kan niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |