Goed hoor! Heb het vanavond al eerder geschreven maar complimenten voor vandaag.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:34 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
geeft niet. Maar we willen graag ff alle twijfel wegnemen bij jullie, vandaar![]()
Ja maar hellup... Daar moet toch en rede voor zijn.? En nu niet zeggen dat ik 330 berichten moet teruglezen..quote:Op zondag 25 februari 2007 22:33 schreef Marrije het volgende:
Huub zal wel direct uitslag krijgen in het ziekenhuis.
Nou vooral bij zijn ouders neem ik aan.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:34 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
geeft niet. Maar we willen graag ff alle twijfel wegnemen bij jullie, vandaar![]()
ik was er al ff vanmiddag, heb ik iedereen voor klerelijer uitgemaaktquote:
En niet alleen bij 'ons', maar ook bij Huub zijn moeder en zus.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:34 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de meeste in het huis gewoon een spel spelen en niet hunzelf zijn. Dus het zou zomaar kunnen dat Nathanael in het dagelijks leven best een toffe gast is.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:35 schreef Lieve het volgende:
Satanael valt me mee! Hij is een stuk realistischer nu. Nog even en hij mag weer Natanael heten
( 666 laat ik nog maar even weg)
Goeie zet!quote:Op zondag 25 februari 2007 22:35 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
niets is zeker in het leven, vandaar dat we nu ff... enz.
Kijk, hier hou ik nou vanquote:Op zondag 25 februari 2007 22:36 schreef tutjehola het volgende:
Redactie, nog een vraagje(ok verkeerde topic). Als er alleen maar onschuldige homeopatische middelen in huis zijn, hoeven jullie toch niet te twijfelen?
Bij een gemiddelde dronkenschap wel ja. Ik geloof dat een beetje onderschat wordt hier hoevéél Huub wel niet gedronken heeft.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:35 schreef bosb het volgende:
[..]
gemiddelde dronkelap heeft na 7 uur constant slapen echt wel een kater, en in ieder geval enorm dorst....
foei ! ... stouterdquote:Op zondag 25 februari 2007 22:32 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind NL wel aantrekkelijk zo..*schaam*
hoezo dat?quote:Op zondag 25 februari 2007 22:36 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
ik was er al ff vanmiddag, heb ik iedereen voor klerelijer uitgemaakt![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 22:35 schreef avonne het volgende:
[..]
krijgen wij nog te horen wat zijn alcoholpercentage is?
Met een fijne berekening wat het dan 10 uur geleden moet zijn geweest ?
Ik vind het wel super dat jullie naar verontruste streamers luisteren en het zekere voor het onzekere nemen.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:35 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
niets is zeker in het leven, vandaar dat we nu ff... enz.
Niet wéér hè.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:37 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb een heel naar gevoel over de toestand waarin Huub verkeerde...ook de uitslag op zijn huid en dergelijke, en een ervaren drinker als hij die opeens compleet weg is vind ik gewoon bizar, ook het geheimzinnige gedoe van Para Brian enzo..
idd, zelfs als hij er niet is gaat het tevaak over hem.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:36 schreef scanman01 het volgende:
DGK_REDACTIE, laat je nou niet sturen door de opeens vrij negatieve opmerkingen over Huub. Want ondanks dat het rete irritant is dat Huub het zelf ook zegt, heeft hij wel gelijk natuurlijk: Zonder Huub is er gewoon geen zak aan.
.. boodschap ontvangen ... maar jou laat ik ook af en toe lullen. Niet erg he?quote:Op zondag 25 februari 2007 22:36 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
ik was er al ff vanmiddag, heb ik iedereen voor klerelijer uitgemaakt![]()
![]()
![]()
Als we maar niet hoeven te smsenquote:Op zondag 25 februari 2007 22:37 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
maken we een polletje voor op de site, kunnen jullie raden
![]()
Amen, ik maak me gewoon ernstig zorgen over Huub. Maar hij had wel gelijk over die verdervelijke hoer van een MOEDER, het loeder Natasia.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:36 schreef scanman01 het volgende:
DGK_REDACTIE, laat je nou niet sturen door de opeens vrij negatieve opmerkingen over Huub. Want ondanks dat het rete irritant is dat Huub het zelf ook zegt, heeft hij wel gelijk natuurlijk: Zonder Huub is er gewoon geen zak aan.
Hij leek wel weer compleet nuchter nadat Natahenel in het huis was!quote:Op zondag 25 februari 2007 22:37 schreef avonne het volgende:
DGK_REDACTIE
Goeie actie om Huub uit huis te halen
In zijn dronkenschap ruzie met Nathanael zit ik niet op te wachten.
er wordt echt niets aangetroffen in zijn bloed, geloof ik niet, verder denk ik dat huub's terugkeer in DGK ook voor kort zal zijn of hij gaat er binnen 24 uur weg of hij wordt eruitgestemdquote:Op zondag 25 februari 2007 22:35 schreef uitgeslapen het volgende:
Ik hoop toch zo dat er iets in het bloed van Huub wordt aangetroffen, zou eindelijk een concretisering zijn van de ideeen die zich ontspinnen bij enkele niet nader te noemen verziekte geesten in DGK.....
quote:Op zondag 25 februari 2007 22:37 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
maken we een polletje voor op de site
Streamers die de politie bellenquote:Op zondag 25 februari 2007 22:37 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind het wel super dat jullie naar verontruste streamers luisteren en het zekere voor het onzekere nemen.
wij twijfelen ook niet. misschien schrapen ze het wel van de muren ofzo.....quote:Op zondag 25 februari 2007 22:36 schreef tutjehola het volgende:
Redactie, nog een vraagje(ok verkeerde topic). Als er alleen maar onschuldige homeopatische middelen in huis zijn, hoeven jullie toch niet te twijfelen?
waarom niet? Jij ziet liever dit soort saaie gesprekkenquote:Op zondag 25 februari 2007 22:37 schreef avonne het volgende:
DGK_REDACTIE
Goeie actie om Huub uit huis te halen
In zijn dronkenschap ruzie met Nathanael zit ik niet op te wachten.
Ik zal even nieuw voer geven, het is in die kapsalon gebeurd, dus door lui van buitenquote:Op zondag 25 februari 2007 22:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet wéér hè.![]()
Hier hebben we het al zeven COS'sen over gehad.![]()
Er zal wel degelijk iets aangetroffen worden in Huub's bloed, namelijk alcohol. Hij heeft alle symptomen van een alcoholvergiftiging en ik vertrouw die Brian echt niet, maar ik denk niet dat hij zo dom is om een pilletje in het glas van Huub te doen. Er hangen overal camera's en weet dat alles gezien wordt.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:35 schreef uitgeslapen het volgende:
Ik hoop toch zo dat er iets in het bloed van Huub wordt aangetroffen, zou eindelijk een concretisering zijn van de ideeen die zich ontspinnen bij enkele niet nader te noemen verziekte geesten in DGK.....
Jawel. Nathanael was gewoon een goede speler die perfect was opgewassen tegen Huub. Het feit dat hij nu niet natrapt naar Huub (wat makkelijk had gekunt) geeft voor mij aan dat hij echt oke is.quote:
Beken nou maar, jullie doen het voor Huubs bezorgde moederquote:Op zondag 25 februari 2007 22:39 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
wij twijfelen ook niet. misschien schrapen ze het wel van de muren ofzo.....
Ik ben nog Fan hoor.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:36 schreef scanman01 het volgende:
Dat dan weer welquote:Op zondag 25 februari 2007 22:39 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Streamers die de politie bellen
Mafkezen hier!
Als jullie niet twijfelen waarom sturen jullie hem dan naar het ziekenhuis /logische vraag.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:39 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
wij twijfelen ook niet. misschien schrapen ze het wel van de muren ofzo.....
Vooral dat laatste ja. Zijn moeder was erg bezorgd.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:39 schreef Katewalker het volgende:
Het is goed dat Huub naar het ziekenhuis is voor een bloedtest..dan kan meteen uitgesloten worden dat iemand iets in zijn drank heeft gedaan..anders blijft dat rondzoemen en gonzen..ook om familie gerust te stellen..goede zet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |