joh, is geen fake hoor! Dit is de manier waarop je Huub echt tegen je in het harnas jaagt! ( mij ook overigens. Silvia ging echt snel down the drain. Heel vies vandaag!)quote:Op zondag 25 februari 2007 22:21 schreef StefanPeeters het volgende:
Hier de fakeruzie tussen huub en syl (audio)
http://www2.evilshare.com/a0ff04b0-1665-102a-847b-00a0c993e9d6
Het had met de fora te maken daar denken ze dat Brian misschien pillen in Huubs drank heeft gedaan. Niet bewezen veel geruchten. Daar doelde ze op.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:22 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Daarnet zei iemand dat NatasJa zei: "Niet ik, maar Brian, heeft ze erin gegooid".
Was iemand dat opgevallen? De COS ging veels te snel op dat moment...
Nee, Brian zei dat hij het niet had gedaan, en Natasia zei dat op het internet stond dat bRian het had gedaan...quote:
Was wel een fake ruziequote:Op zondag 25 februari 2007 22:22 schreef Lieve het volgende:
[..]
ik geloof ook niet in een opzet hier!
Ik geloof het echt niet! Sylvia is me zo zwaar tegen gevallen!![]()
Nee nee, iemand zei dat Natasja zich had versproken omdat ze had gezegd 'dat heb IK niet gedaan'.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:22 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Daarnet zei iemand dat NatasJa zei: "Niet ik, maar Brian, heeft ze erin gegooid".
Was iemand dat opgevallen? De COS ging veels te snel op dat moment...
Vroeger noemde ze dat een moffenhoer maar zover wil ik hiet niet gaan...quote:Op zondag 25 februari 2007 22:22 schreef Lieve het volgende:
[..]
ik geloof ook niet in een opzet hier! Ik geloof het echt niet! Sylvia is me zo zwaar tegen gevallen!![]()
Ik denk dat ie meer bedoelde dat hij niet terug zou komen voor dat NL weer vertrokken is (m.a.w. hij dacht dat NL misschien maar even bleef).quote:Op zondag 25 februari 2007 22:24 schreef raggende_annie het volgende:
zei huub trouwens net dat hij niet meer terug zou komen?
Yepquote:Op zondag 25 februari 2007 22:25 schreef Darklight het volgende:
[..]
Was wel een fake ruzie
Huub zei tegen Sylvia dat het nu het ideale moment was, toen kwam Eric binnen, en even later Brainless
Precies, ze zullen dit wel doen wegens de verhalen op internet, nu kunnen ze zich nog vrijpleiten.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:24 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik geloof er geen reet van dat er iets in zijn drankje is gestopt .... hij heeft zich gewoon volgetankt met alcohol. Zo snel en zo veel dat ie er net zo goed dood aan had kunnen gaan. Anderhalf liter sterke drank binnen drie kwartier .. en daarnaast is hij al dronken sinds vrijdag. Dus dat hij zo'n 7 uur van de wereld is geweest is niet zó gek. Ik denk wel dat ze er eerder een dokter bij hadden kunnen halen, maar misschien is dat wel gebeurd zonder dat wij daar vanaf weten.
Ik kan bijna niet geloven dat iemand zo helder is na 7 uur coma. Ik heb dit nog nooit meegemaakt, en nogmaals, heel wat dronkenlappen verpleegdquote:Op zondag 25 februari 2007 22:24 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik geloof er geen reet van dat er iets in zijn drankje is gestopt .... hij heeft zich gewoon volgetankt met alcohol. Zo snel en zo veel dat ie er net zo goed dood aan had kunnen gaan. Anderhalf liter sterke drank binnen drie kwartier .. en daarnaast is hij al dronken sinds vrijdag. Dus dat hij zo'n 7 uur van de wereld is geweest is niet zó gek. Ik denk wel dat ze er eerder een dokter bij hadden kunnen halen, maar misschien is dat wel gebeurd zonder dat wij daar vanaf weten.
Brain zei ik heb gezworen op mijn moeder ik heb het niet gedaan!?quote:Op zondag 25 februari 2007 22:25 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee, Brian zei dat hij het niet had gedaan, en Natasia zei dat op het internet stond dat bRian het had gedaan...
Dat het niet gebeurt is wordt niet gezegt...
als ik hoor wat hij volgens sylvia gedronken heeft in zo'n korte tijd vind ik het ook niet erg vreemd dat hij de hele dag voor pampus heeft gelegenquote:Op zondag 25 februari 2007 22:24 schreef Sarah-Louise het volgende:
quote:Op zondag 25 februari 2007 22:26 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik denk dat ie meer bedoelde dat hij niet terug zou komen voor dat NL weer vertrokken is (m.a.w. hij dacht dat NL misschien maar even bleef).
Jammer dat je het wel postquote:Op zondag 25 februari 2007 22:26 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Vroeger noemde ze dat een moffenhoer maar zover wil ik hiet niet gaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |