Huub is zo bezopen, heeft het in zijn bol gekregen. 1 week alcohol verbod. heeft 24 uur aangevraagd wil naar huis hierdoor. wil stijn spreken. huub gaat uit zijn plaat en scheldt natasia verrot, van alles en nog wat, alles wat wij ook denken, natasia flipt en daagt huub uit. natasia loopt naar kapsalon en begint te janken.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:53 schreef Peter6000 het volgende:
Ben net wakker na een dutje en 4 COSsen verder.
Kan iemand in 2 zinnen zeggen wat er is gebeurt, het gaat erg hard.
Die hele streams krijg ik niet het is alleen zwart beeldquote:Op zondag 25 februari 2007 21:54 schreef avonne het volgende:
[..]
geen problemen hier
http://dgk.servehttp.com/index.asp?intro=0
dat was pas écht vuil jaquote:Op zondag 25 februari 2007 21:54 schreef Sporti het volgende:
Huub is een sukkel omdat die het met een dronken kop doet, een echte vent doet het scherp en nuchter !!
Huub is gelukkig achter.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:54 schreef BwennieBren het volgende:
En ze heeft haar TV moment weer die stinkmoeder!
Ik wil Huub!
Ik ook, kan bepaald niet zeggen dat ik er nu van genoot.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:53 schreef Missy_1974 het volgende:
ik zie liever dat huub dit doet als hij nuchter is.........................
Amanda is een beetje..... dom. Misschien rammelt het wel van boven door het matrasje spelen.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:54 schreef ruby het volgende:
Pfff, Amanda is weer in haar herhaalmodus. Bah.
Het is moeilijk doordringen tot iemand die dronken is.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:54 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Syl is helemaal niet bezig geweest met slijmen, ze was oprecht bezorgd om Huub maar keurde zijn alcohol misbruik en zijn gedrag daarbij duidelijk af. Helaas heeft Huub een bord voor zijn kop, en dringt ze niet tot hem door.
quote:Op zondag 25 februari 2007 21:55 schreef F04 het volgende:
Ik denk toch dat Brian iets in Huub zijn drank heeft gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |