Ik denk dat syl het ff goed zat is, dat ze zich de hele dag bezorgd heeft gemaakt, huub steeds checked of alles nog ok gaat, en dat huub er vervolgens zo mee omgaat.quote:
Jah helemaal topquote:Op zondag 25 februari 2007 21:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DIT WILDE WE TOCH?
EINDELIJK EENS IEMAND DIE NATASIA DE WAARHEID ZEGT !
Zij boort altijd iedereen in de grond met haar vreselijke vieze grote muil!quote:Op zondag 25 februari 2007 21:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DIT WILDE WE TOCH?
Zo is datquote:Op zondag 25 februari 2007 21:51 schreef Domenica het volgende:
DIt was toch uiteindelijk het doel van dit spel toch?
toch vind ik het te overdreve, eric stond er gewoon bij maar sylvia ging der helemaal omzelze laat brian of amanda dat lekker doenquote:Op zondag 25 februari 2007 21:51 schreef n1ek het volgende:
Syl heeft juist dat beetje beschaafde inzich, oke het gaat hier om Natasia die hoeft ze niet te gaan helpen maar dat is haar instinct.
En dat siert Huub.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:51 schreef Suikeroom het volgende:
Huub is de 1e die dat mens eindelijk de waarheid vertelt
Maar wel vervelend dronken en bijna niet om aan te zien....quote:Op zondag 25 februari 2007 21:51 schreef Lieve het volgende:
Die mensen met hun halfwassen eigen beeld. Natasia met haar avondjurken feest en Sylvia... in deze tijden zie je waar ze heen rent hoor! Huub is altijd de enige recht voor zijn raap eerlijke geweest!
en dan is braaajen ook exit denk ikquote:Op zondag 25 februari 2007 21:51 schreef obezzi het volgende:
natas op stokennnnnnnn, ze moet huub slaan, mag ze lekker naar huis toe
Ja, het was wel de waarheid. Dat dan weer wel.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:51 schreef Suikeroom het volgende:
Huub is de 1e die dat mens eindelijk de waarheid vertelt
Heb je geen gleijk in vind ik. Sylvia vindt gewoon dat Huub schijt irritant is en dat ís zo.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:51 schreef Lieve het volgende:
Die mensen met hun halfwassen eigen beeld. Natasia met haar avondjurken feest en Sylvia... in deze tijden zie je waar ze heen rent hoor! Huub is altijd de enige recht voor zijn raap eerlijke geweest!
Jammer dat die lul in de buurt was om haar tegen te houden.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:51 schreef akveor het volgende:
Verdomme bijna Natasia eruit..... wahooo
OPHAARVERJAARDAG!@!!!!quote:Op zondag 25 februari 2007 21:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DIT WILDE WE TOCH?
Niet: http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op zondag 25 februari 2007 21:51 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Streams down?
quote:Op zondag 25 februari 2007 21:48 schreef XiChico het volgende:
Haha.. "Je kan mij niet raken" & dan dit
inderdaad dit is mooiquote:Op zondag 25 februari 2007 21:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DIT WILDE WE TOCH?
En is al de hele dag bezig met slijmenquote:Op zondag 25 februari 2007 21:52 schreef Kinga het volgende:
Sylvia geeft hiermee een message naar Huub toe, dat dat gedrag echt niet KAN...
Brian is en blijft een kneus.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:52 schreef havefun het volgende:
Maar Natasia versprak zich dus wat betreft de slaappillen. Ze zei ik heb het niet gedaan zei ze. Of terwijl Brian heeft het gedaaN!
denk dat ie achter isquote:Op zondag 25 februari 2007 21:53 schreef Domenica het volgende:
Waarom nou geen camera's op Huub, Hij was net lekker bezig
quote:Op zondag 25 februari 2007 21:52 schreef itsme het volgende:
[..]
Jammer dat die lul in de buurt was om haar tegen te houden.
Eindelijk iemand die het lef heeft om dit tegen haar te zeggen
dom mensquote:Op zondag 25 februari 2007 21:51 schreef rooie3 het volgende:
Amanda zegt effe dat ze Huub moeten ophangen.
wat een dom wijf zeg.
Gek.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:53 schreef F04 het volgende:
Weet er iemand wat loco betekend?
zo is het!quote:Op zondag 25 februari 2007 21:52 schreef Ashrak het volgende:
Huub heeft toch niets anders gezegd dan normaal. En nu kan Liegebeest het even niet meer aan.
Dronken of niet. Huub had wel gelijk.
De reacties van Liegebeest tonen idd haar ware aard.
En ja.. ik ben het eens met het alcoholverbod.
Maar ik zou ook willen dat hij toch een test laat afnemen om aan te tonen dat er echt niets in zijn alcohol heeft gezeten.
geen problemen hierquote:Op zondag 25 februari 2007 21:51 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Streams down?
Huub is nog steeds dronken.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:53 schreef Peter6000 het volgende:
Ben net wakker na een dutje en 4 COSsen verder.
Kan iemand in 2 zinnen zeggen wat er is gebeurt, het gaat erg hard.
niet dus...quote:Op zondag 25 februari 2007 21:53 schreef demins het volgende:
Ik zat naar "Het zesde Zintuig" te kijken en dacht opeens: even kijken of er nog wat gebeurd is...![]()
Syl is helemaal niet bezig geweest met slijmen, ze was oprecht bezorgd om Huub maar keurde zijn alcohol misbruik en zijn gedrag daarbij duidelijk af. Helaas heeft Huub een bord voor zijn kop, en dringt ze niet tot hem door.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:52 schreef itsme het volgende:
[..]
En is al de hele dag bezig met slijmen
Idd.....hij zegt alleen de waarheid!quote:Op zondag 25 februari 2007 21:52 schreef Ashrak het volgende:
Huub heeft toch niets anders gezegd dan normaal. En nu kan Liegebeest het even niet meer aan.
Dronken of niet. Huub had wel gelijk.
De reacties van Liegebeest tonen idd haar ware aard.
En ja.. ik ben het eens met het alcoholverbod.
Maar ik zou ook willen dat hij toch een test laat afnemen om aan te tonen dat er echt niets in zijn alcohol heeft gezeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |