huh?quote:Op zondag 25 februari 2007 22:02 schreef babette21 het volgende:
maar even serieus: Pascalle was dus ooit Pascal??
huhquote:Op zondag 25 februari 2007 22:02 schreef babette21 het volgende:
Ze lagen laatste.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:03 schreef Liquidootje het volgende:
Pff ik begrijp er niets van. Zitten ze daar en opeens, jullie vliegticket ligt klaar en afgelopen.
Ik denk dat de cameralui alleen meeliften als dat mogelijk is. Anders rijden ze er gewoon achteraan.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:54 schreef Smeich het volgende:
Die cameramensen he... hoe gaan die te werk? Dat vraag ik me wel eens vaker af... pakt men dan een overvolle auto en dan is er plots geen plaats meer voor de cameraman/vrouw..wat dan? of ben ik nu dom?
quote:Op zondag 25 februari 2007 22:02 schreef babette21 het volgende:
Nee man, die leveren genoeg hilariteit op om het vertrek van Homo&Foob goed te makenquote:Op zondag 25 februari 2007 22:04 schreef Vogue het volgende:
He wat jammer dat die blondies mogen blijven
Dat vond ik ook alquote:Op zondag 25 februari 2007 22:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
ze heeft zo'n omgebouwde kop
maar verder zeg ik ook maar wat![]()
Die zijn zo dom, die komen echt niet verder, t'is dat Servio geblesseerd raakte want anders waren ze er dik aangegaanquote:Op zondag 25 februari 2007 22:01 schreef Bruce117 het volgende:
Maar ja nu hebben we de blondjes nog.
die namen zeggen me dus echt helemaal niksquote:Op zondag 25 februari 2007 22:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik hoop dat Piet en Sylvia snel in een ravijn mieteren.
Sylvia is de 50-jarige Pipi Langkous wannabe met spijkerjasjes, zonder BH en ze heeft zo'n 100x "Ren voor je leven, Piet!" geroepen.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:09 schreef babette21 het volgende:
die namen zeggen me dus echt helemaal niks
[dus ik heb gespiekt, maar die koppen zeggen me ook niet veel]
oh god, dat was ook zo'n bipolair duoquote:Op zondag 25 februari 2007 22:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Chris en Lut
Wat een onzin, misschien dat de blessure ervoor zorgde dat Servio&accountant bij de laatste drie kwamen, maar dat ze vervolgens daadwerkelijk zijn geëlimineerd hebben ze toch echt wel aan zichzelf te danken. Die twee bimbo's hebben zich in alle mogelijke bochten gewrongen om achterop te raken, maar al die tijd zaten Servio&Ralf thee te drinken bij een Brazilliaanse lesbo omdat ze niet durfden te zeggen dat ze haast haddenquote:Op zondag 25 februari 2007 22:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die zijn zo dom, die komen echt niet verder, t'is dat Servio geblesseerd raakte want anders waren ze er dik aangegaan
Volgens mij zag je bij de voorstukjes een hard huilende Piet!quote:Op zondag 25 februari 2007 22:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben duidelijk voor Raf en Martha. Wat een topstel. Ik voorspel dat zij de Karla en Sophie en Chris en Lut van dit seizoen worden..
Ik hoop dat Piet en Sylvia snel in een ravijn mieteren.
Ja, maar ze groeiden naar elkaar toe en dat was een groot happy end.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:10 schreef babette21 het volgende:
oh god, dat was ook zo'n bipolair duo
oh was zíj dat!!! ik luister meer dan dat ik kijk, dus dan moet je 't van dit soort dingen hebben...quote:Op zondag 25 februari 2007 22:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Sylvia is de 50-jarige Pipi Langkous wannabe met spijkerjasjes, zonder BH en ze heeft zo'n 100x "Ren voor je leven, Piet!" geroepen.
quote:Op zondag 25 februari 2007 22:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Sylvia is de 50-jarige Pipi Langkous wannabe met spijkerjasjes, zonder BH en ze heeft zo'n 100x "Ren voor je leven, Piet!" geroepen.
Ja dat was inderdaad niet heel slimquote:Op zondag 25 februari 2007 22:10 schreef Gezondaar het volgende:
Die twee bimbo's hebben zich in alle mogelijke bochten gewrongen om achterop te raken, maar al die tijd zaten Servio&Ralf thee te drinken bij een Brazilliaanse lesbo omdat ze niet durfden te zeggen dat ze haast hadden![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 22:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
ja die eeuwige haat-liefde verhouding tussen die twee, uiteindelijk werd het wat vermoeiend...quote:Op zondag 25 februari 2007 22:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, maar ze groeiden naar elkaar toe en dat was een groot happy end..
stonden zij in de finale? joh.... volgens mij was ik bij dit seizoen halfwege afgehaakt...quote:Op die grote deceptie in de finale na, uiteraard. Dat ze gewoon verloren van. Yves en Wendy.
.
die hadden van mij wel exit gemogen inderdaadquote:Op zondag 25 februari 2007 22:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Tja, Piet en Sylvia... Nee, gaat 'm gewoon niet worden.
De ruzie die ze volgende week krijgen maakt het misschien wel interessant, in plaats van dat "ja, we zijn al 50 jaar verliefd en die verliefdheid is... alles, mijn hele bestaan. Compleet, bladieblaquote:Op zondag 25 februari 2007 22:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Tja, Piet en Sylvia... Nee, gaat 'm gewoon niet worden.
Maar ze rennen voor hun leven...quote:Op zondag 25 februari 2007 22:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
die hadden van mij wel exit gemogen inderdaad
Whehehe, Lut heeft een politieke carriere!quote:Lut VAN WINKEL
21ste plaats
“Sterk van Neerpelt tot in Tibet!”
Als zelfstandige ken ik de noden van de middenstand van binnen uit. Ondernemen en daadkracht moeten ook in de Neerpelter politiek meer aandacht krijgen. Geen ijdele woorden maar daden. Doorzetten en volhouden tot het einde zoals in Peking-express.
Ik hoop dat ze dood zijnquote:Op zondag 25 februari 2007 22:17 schreef BVO het volgende:
Inge en Lien hadden moeten winnen.
Hij rent voor zijn leven maar zij haalt hem de hele tijd bijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |