kut, had je toen maar een betere pc gehadquote:Op zondag 25 februari 2007 21:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik zag t wel eens op school en ik dacht laat ik me aanmelden kan ik vragen hoe het zit met mijn PC. Ik kreeg de hele tijd BSOD's.en sindsdien benk hier!
quote:Op zondag 25 februari 2007 21:21 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik zocht op google naar items over aids voor school.
Spam.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:23 schreef Gitanki het volgende:
By the way: Wat was de oorspronkelijke OP?
De 1ste regelquote:Op zondag 25 februari 2007 21:23 schreef Gitanki het volgende:
By the way: Wat was de oorspronkelijke OP?
De eerst volgende keer dat je spamt kun je een tijdje op die site blijven.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:24 schreef tritri het volgende:
weet ik veel
Ben jij geregistreert om ijsmeis.zip te vinden?quote:Op zondag 25 februari 2007 22:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
Serieusik kreeg een naaktfoto toegestuurd van iemand....en die vertelde dat er meer op internet stond maar toen ik zocht kwam ik op Fok.nl uit
quote:Op zondag 25 februari 2007 22:22 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ben jij geregistreert om ijsmeis.zip te vinden?.
Ik via de Marktplaatsquote:Op zondag 25 februari 2007 22:19 schreef Houzer het volgende:
Via via
Jij ook al?!quote:Op zondag 25 februari 2007 22:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik lurkte wat rond op de FP kreeg der een ban bleef 2 jaar weg en toen zoeen nieuwe nick en nu ben ik zwanger van een FOK!er![]()
Jaa en zoek maar eens uit wie het was....quote:
quote:Op maandag 26 februari 2007 00:11 schreef euro-gulden het volgende:
via 2 vriendinnen vamme die elemaal gek zijn van fok en maikuuul altijd liepen te imiteren...toen ben ik ook gaan rondkijken hierzo en besloot me maar te registreren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |