Hoiquote:
Boefjequote:
oude stadshuis.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:41 schreef -Marjo- het volgende:
Sfeer impressie: http://www.oudestad.nl/
Ik had de rondwandeling in gedachten. Geen idee hoe lang je daar over doet. We hoeven niet perse om 12 uur te eindigen lijkt mij...quote:Op zondag 25 februari 2007 21:54 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
oude stadshuis.
Gedempte nieuwesloot.
De hofjes enz enz
ben bang dat we dat niet redden in 2 uur.
Anders misschien eerst het winkel gebied en daarna een stukje oude stad en hofjes o.i.d.
Ja hoorquote:Op zondag 25 februari 2007 21:46 schreef fraubitch het volgende:
p kan ik niet met jjou meerijden??
dan wil ik er best over denken enzeauzit toch in delluft dan
OMG Dit meen je toch niet echt he??quote:Op maandag 26 februari 2007 01:10 schreef pirke het volgende:
Ik heb even geen zin om te googelen, maar waar ligt Alkmaar eigenlijk?
febohamburgersquote:Op zondag 25 februari 2007 22:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
Alkmaar, da's om de hoek! Frau zullen we Febo hamburgers eten?
dan slaap ik nog manquote:Op maandag 26 februari 2007 07:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja hoorDa's geen probleem. Wel vroeg vertrekken en zo he
zeg maar...half 9 of zo
Je mag in de auto verder slapenquote:
Gezelligquote:Op maandag 26 februari 2007 15:09 schreef Yoni het volgende:
Maak van mij toch maar een misschientje. Vriendlief is er toch niet zondag![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 15:09 schreef Yoni het volgende:
Maak van mij toch maar een misschientje. Vriendlief is er toch niet zondag![]()
WHZquote:
Ander keertjequote:Op maandag 26 februari 2007 15:51 schreef HMaster-II het volgende:
Voor 2 uurtjes ga ik echt niet 4+ uur in de auto zitten..![]()
Tis mij even te ver voor te kort![]()
Ik juich altijd, al was het alleen maar om jou te overtuigen dat je gewoon moet komenquote:Op maandag 26 februari 2007 15:39 schreef Yoni het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen he P, weet 't nog niet zeker![]()
Goh, ik ook. En op zondag in Alkmaar? Ik kan me er weinig bij voorstellen. En zondag 10:00? Ik wist niet dat de zondag zo vroeg begon.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:16 schreef Melktap het volgende:
Hey tof, woon zelf in Schagen dus vlakbij
wohooooo Xilantof komt ookquote:Op maandag 26 februari 2007 17:40 schreef Xilantof het volgende:
Doe mij maar bij misschien...Hangt er een beetje vanaf hoe het weekend gaat verlopen.
Ik kom ook, maar ik weet niet of je daar wel zo blij mee moet zijnquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:42 schreef fraubitch het volgende:
[..]
wohooooo Xilantof komt ook
wooohoooo
Da's voor jouw een vraag en voor mij een weetquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:29 schreef BrewskieB het volgende:
Nou, voor Alkmaar maakt het niet uit dat je komt Rob. Ze hebben zich er bij neergelegd dat je komt. Want jij "komt" namelijk alleen maar in Alkmaar.
Tuurlijk, als ik kon editten stond je er meteen op! *hint...quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:53 schreef didotcicero het volgende:
Ehm... had het al een keer gevraagd, maar mag ik op de misschienlijst?
Hmmm...zit ik altijd in een plaatselijk buitje zekerquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:44 schreef robbedoeseos300d het volgende:
60% kans op regen.
Dus dat wordt een gewone lekkere dag.
In Alkmaar blijft het dan meestal droog. Lekker windje vanuit zee blaast alles zo droog
Ik zie nu hier toch echt een zonnetje.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:40 schreef ForrestX het volgende:
[..]
Hmmm...zit ik altijd in een plaatselijk buitje zeker
[afbeelding]
dat was van korte duurquote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:57 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Ik zie nu hier toch echt een zonnetje.
Ik zie 'm ookquote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:57 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Ik zie nu hier toch echt een zonnetje.
En dan heb ik ook nog een half uur foto's gekeken met Xil van mijn shoot gisterquote:
ik nog minderquote:Op zondag 4 maart 2007 16:30 schreef -Marjo- het volgende:
Zoveel foto's had ik nou ook weer niet...
Ik zit op 64quote:Op zondag 4 maart 2007 16:30 schreef -Marjo- het volgende:
Zoveel foto's had ik nou ook weer niet...
Dat zie je goed. Die scheve gebouwen horen bij de Achterdam. En het ziet er inderdaad goed uitgestorven uit.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Wat gaaf om mijn oude stadje zo te zien!!Maar wat hebben jullie met de mensen gedaan? Ik heb de Kooltuin (als ik dat goed zie iig) nooit zo leeg gezien!
Daar hebbie lang over gedaanquote:Op zondag 4 maart 2007 23:15 schreef didotcicero het volgende:
Nou... hehe ik ben ook weer thuis hoor... Het was veeeuls te kort, maar zeker niet minder gezellig.
En voor dat jullie nou denken dat ik verdwaald was: ik heb nog een tussenstop gemaakt in Amsterdam (Foam had o.a. Plaats Delict - Crime Scene foto's, stond m'n hoofd niet zo naar en dus maar geskipped) en Utrecht. In Utrecht heb ik de film 'Das Leben der Anderen' gezien, dat wilde ik gisteren al maar was toen uitverkocht) en die kan ik van harte aanbevelen.
Maar goed... ik zal eens kijken wat er analoog van terecht gekomen is...
groepsdinges hebben we helemaal niet gedaan.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:40 schreef didotcicero het volgende:
Oh... niet alleen geen foto's van de brownies (weet ik dus niet wat ik gemist heb) ook gee groepsfotodinges
quote:Op zondag 4 maart 2007 23:33 schreef didotcicero het volgende:
*Steekt tong uit naar PdeHoog*
PdeH in pantervel tangaquote:Op maandag 5 maart 2007 09:54 schreef Puckzzz het volgende:
Wie hadden jullie bij je om al die mensen weg te jagen? Elke straat is leeg!
leuke foto's hoor
Je weet heel goed dat ik een sterk visualiserend vermogen heb...bedankt hoor!quote:Op maandag 5 maart 2007 09:56 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
PdeH in pantervel tanga![]()
SORRY Peee![]()
![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 10:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Je weet heel goed dat ik een sterk visualiserend vermogen heb...bedankt hoor!![]()
Het gaat weer hard tegen hard hequote:Op maandag 5 maart 2007 09:56 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
PdeH in pantervel tanga![]()
SORRY Peee![]()
![]()
Sommige opmerkingen moet je ook gewoon negerenquote:Op maandag 5 maart 2007 10:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Je weet heel goed dat ik een sterk visualiserend vermogen heb...bedankt hoor!![]()
Hoezo???quote:
ik was erbij hequote:Op maandag 5 maart 2007 09:54 schreef Puckzzz het volgende:
Wie hadden jullie bij je om al die mensen weg te jagen? Elke straat is leeg!
leuke foto's hoor
ook in tijgerstring?quote:
Oequote:
Mooi muurtje om op te oefenen met PSquote:Op maandag 5 maart 2007 14:32 schreef didotcicero het volgende:
@robbedoes: Jij zag 'm het eerst, dus ik wilde jou de eer gunnen...
@fraubitch: op mij had je geen afschrikwekkende werking hoor, verre van dat zelfs
quote:Op maandag 5 maart 2007 14:54 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Mooi muurtje om op te oefenen met PS
[afbeelding]
Is een leuke voor as zondag bij Freudquote:Op maandag 5 maart 2007 15:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]oefening #1, maak de regenpijp doorlopend
't was in evenwicht die dag!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 07:49 schreef Puckzzz het volgende:
Zie die Nikon daar dreigend richting de Canons liggen. Of zouden de Canons over de Nikon aan het roddelen zijn?
Whehehe!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:22 schreef didotcicero het volgende:
Mooie foto's hoor, Xilantof.
[afbeelding]
waaaaaquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:22 schreef didotcicero het volgende:
Mooie foto's hoor, Xilantof.
[afbeelding]
dat is mijn effect gewoon op foto'squote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:16 schreef didotcicero het volgende:
De meeste foto's die ik van jou gemaakt heb zijn helaas bewogen, Fraubitch. Moeten we maar eens een keer overdoen; lopen en plaatjesschieten gaan blijkbaar niet samen...
ze mogen idd wel wat contrast gebruiken. maar sommige zouden echt sterker worden met wat dodgen en burnen om zo meer aandacht te vestigen op het onderwerpquote:Op woensdag 14 maart 2007 08:27 schreef PdeHoog het volgende:
ThnxIk zie alleen hier op kantoor dat mijn zwartwit-conversie wat ontaardt is in een grijstinten-festijn
Vertel? Ik ben nieuwsgierigquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ze mogen idd wel wat contrast gebruiken. maar sommige zouden echt sterker worden met wat dodgen en burnen om zo meer aandacht te vestigen op het onderwerp
1. is Luttik Oudorp...als ik het goed zie...Dat schip op de achtergrond ligt praktisch in mijn achtertuin.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:06 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Mooi P
Waarbij ik bij foto 1 wel 3 keer moest kijken of deze wel in Alkmaar is gemaakt...
leuk, en typisch 072....ik had hem alleen aan de linkerkant iets meer gecropt...er staat nu nog een (storend) stukje muur op nl...quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:56 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Nog een foto gevonden van de beruchte kauwgomsteeg![]()
[afbeelding]
alles was mogelijk geweest..grote kans dat ik al wakker was hoor trouwens..quote:
Dat bedacht ik ook al...quote:Op zondag 18 maart 2007 16:26 schreef robbedoeseos300d het volgende:
erg leuk
Zo te zioen moet ik nogmaals de stad een keer door.
Waar blijven die van jouquote:
Eigenlijk zou ik dan die foto van Fraubitch erbij moeten zoeken, en zij die van jou!quote:Op woensdag 4 april 2007 13:58 schreef didotcicero het volgende:
Ik vond deze nog bij het scannen:
schietend trio
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |