abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 februari 2007 @ 10:56:28 #201
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_46688174
Je ziet ook dat de bal door rolt, maar dat Stekelenburg 'm niet kan pakken omdat ie pijn heeft. Om het dan geen overtreding te noemen
pi_46688206
quote:
Op maandag 26 februari 2007 09:59 schreef SiemeN het volgende:

[..]

Welke overtreding? .
Dat was geen gestrekt been hoor.
Jonge 170 graden of 180 graden.
Als dit geen gestrekt been was, dan was de 2e gele kaart van Davids al HELEMAAL niet terecht. Hij wilt de bal tikken is een seconde te laat, maakt de tegenstander uit balans en ze vallen allebei. Absoluut geen gele kaart waard, wel een overtreding.
JOHNNY HEITINGA
  maandag 26 februari 2007 @ 10:57:59 #203
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_46688218
quote:
Op maandag 26 februari 2007 10:57 schreef Camplo het volgende:

[..]

Als dit geen gestrekt been was, dan was de 2e gele kaart van Davids al HELEMAAL niet terecht. Hij wilt de bal tikken is een seconde te laat, maakt de tegenstander uit balans en ze vallen allebei. Absoluut geen gele kaart waard, wel een overtreding.
Lees PI's.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
  maandag 26 februari 2007 @ 10:59:14 #204
160733 FritsBom
De Vakantieman
pi_46688240
quote:

[..]

Al was het geen gestrekt been , dan was het wel gevaarlijk inkomen. Stel je voor dat 2 spelers allebei zo inkomen tegen elkaar
It's a cold caffeine in a nicotine cloud. Now the touch of your fingers, lingers burning in my memory. I've been 86ed from your scheme in a melodramatic nocturnal scene: a refugee from a disconcerted affair.
  maandag 26 februari 2007 @ 11:03:05 #205
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_46688336
quote:
'Heitinga verlengt deze week contract'
Maandag 26 februari, door SV, Amsterdam, 10.01u GMT+01.00, AD

Ajax denkt deze week het contract van John Heitinga te verlengen. De verdediger kan drie seizoenen bijtekenen. Zijn huidige verbintenis eindigt medio 2008.

'We zitten in de afrondende fase', aldus technisch directeur Martin van Geel in het AD. 'Deze week hopen we er wel uit te komen, het ziet er goed uit'.

Hedwiges Maduro gaat eveneeens binnenkort om tafel met Ajax. Maar dit hoeft volgens Van Geel niet per se te gaan over verlenging van zijn contract. 'We willen Hedwiges wat duidelijkheid verschaffen'. (tekst: ELF Voetbal')
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_46688445
quote:
Op maandag 26 februari 2007 10:59 schreef FritsBom het volgende:

[..]

Al was het geen gestrekt been , dan was het wel gevaarlijk inkomen. Stel je voor dat 2 spelers allebei zo inkomen tegen elkaar
Dan wordt er ALTIJD gefloten.
En nu niet. Omdat wegereef een kuthond is.
JOHNNY HEITINGA
pi_46689208
Ik heb dat filmpje drie keer opnieuw gekeken, maar als dat niet gevaarlijk doorgaan is . . . . . . . . . . !
-niet doen-

[ Bericht 34% gewijzigd door dndiek op 26-02-2007 12:26:22 ]
  maandag 26 februari 2007 @ 11:42:13 #208
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_46689366
Hij werd echter na de wedstrijd Ajax - AZ (1-1) op 25 januari dermate bekritiseerd, dat hij door de KNVB tijdelijk uit zijn functie is ontheven. Het onderzoek naar de gebeurtenissen tijdens genoemde wedstrijd zal in waarschijnlijk in enkele weken zijn afgerond. Tot dan zullen we het zonder Wegereef op de Nederlandse velden moeten stellen.

Staat op de Wikipedia van Wegereef. Is dit waar of is dit een frust-actie?
Love will be my strongest weapon
  maandag 26 februari 2007 @ 11:47:41 #209
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_46689523
quote:
Op maandag 26 februari 2007 11:42 schreef Acathla het volgende:
Hij werd echter na de wedstrijd Ajax - AZ (1-1) op 25 januari dermate bekritiseerd, dat hij door de KNVB tijdelijk uit zijn functie is ontheven. Het onderzoek naar de gebeurtenissen tijdens genoemde wedstrijd zal in waarschijnlijk in enkele weken zijn afgerond. Tot dan zullen we het zonder Wegereef op de Nederlandse velden moeten stellen.

Datum klopt in ieder geval al niet..........
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  maandag 26 februari 2007 @ 11:52:50 #210
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_46689674
Geeft ook weer aan hoe lekker wakker ik ben.
Love will be my strongest weapon
pi_46689758
quote:
Op maandag 26 februari 2007 11:42 schreef Acathla het volgende:

Wiki kan iedereen veranderen volgens mij
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_46689764
quote:
Op maandag 26 februari 2007 10:57 schreef SiemeN het volgende:

[..]

Lees PI's.
Echt hè.
pi_46689801
quote:
Op maandag 26 februari 2007 09:48 schreef M0NTANA het volgende:
We geven het dit seizoen gewoon allemaal zelf weg, we kunnen niet blijven wijzen naar anderen. Iedereen heeft de scheidsrechter weleens tegen, met alle gevolgen van dien. Het is gewoon kut dat we al drie jaar lang uitkijken naar het nieuwe seizoen, waar we dan opnieuw teleurgesteld moeten toezien dat PSV de landstitel pakt. Ajax moet weer eens gaan knallen, maar nu echt!
De beste en eerlijkste opmerking van vandaag , zonde en triest om te lezen dat de scheids in een kist moet etc. Er zijn inderdaad wedstrijden waar je het tegen je kan hebben, en ik vind ook dat je echt kan en mag gaan zeiken op een scheids zodra je je eigen zaken voor elkaar hebt. Een 2-2 spelen in eigen huis vind ik zorgelijker dan een 1-1 door een arbitrale fout tegen AZ.

Het blijft natuurlijk een wrang gevoel als je een wedstrijd zoals deze speelt en met een 1-1 naar huis gaat, dat begrijp ik!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_46690185
quote:
Op maandag 26 februari 2007 11:57 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

De beste en eerlijkste opmerking van vandaag , zonde en triest om te lezen dat de scheids in een kist moet etc. Er zijn inderdaad wedstrijden waar je het tegen je kan hebben, en ik vind ook dat je echt kan en mag gaan zeiken op een scheids zodra je je eigen zaken voor elkaar hebt. Een 2-2 spelen in eigen huis vind ik zorgelijker dan een 1-1 door een arbitrale fout tegen AZ.

Het blijft natuurlijk een wrang gevoel als je een wedstrijd zoals deze speelt en met een 1-1 naar huis gaat, dat begrijp ik!
Ook een van de grootste dooddoeners, die je altijd weer hoort om arbitrale dwalingen te verdedigen.
Feit blijft dat Wegereef op een verkeerde manier een stempel heeft weten te drukken op deze wedstrijd en ik mag wel zeggen een hele verkeerde manier.
Dat Ajax het in andere wedstrijden heeft laten liggen, zal niemand je tegenspreken, maar als je dan de kans hebt om dichterbij te komen en die kans wordt je ontnomen door een scheidsrechter, zonder dat je daar zelf voor verantwoordelijk bent, dan mag je daar best over zeiken. Ajax is nu gewoon twee punten ontnomen, dat is gewoon een feit. Dat had niets met het vertoonde spel te maken.

Ik ben normaal gesproken altijd een van de eerste die zal zeggen, kijk eerst eens naar jezelf.
In dit geval valt Ajax echt niets te verwijten, dus ga je kijken naar andere bepalende factoren en kom je tot de conclusie dat Wegereef dat was. En daar zal de KNVB zich eens heel goed over moeten buigen.

[ Bericht 0% gewijzigd door dndiek op 26-02-2007 12:27:28 ]
pi_46690385
quote:
Op maandag 26 februari 2007 11:57 schreef fuckbuddy het volgende:

en ik vind ook dat je echt kan en mag gaan zeiken op een scheids zodra je je eigen zaken voor elkaar hebt.
Waar slaat dat nou op, voor die 1-1 hadden we de zaken aardig voor elkaar ...

En die Wegereef, wat een klapjostie. Geen gestrekt been. Leukste vind ik nog dat hij aangeeft dat Stekelenburg buiten de 5 meter is en zodoende als een gewone veldspeler wordt beoordeeld. Maar o wee als je als aanvaller bij een corner een keeper aanraakt buiten de vijf. Pfiiieeep, vrije trap tegen. Inconsequente zak hooi.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_46690440
quote:
Op maandag 26 februari 2007 12:21 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Welke zaken dat je op 1-0 voorsprong staat met 10 man?
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_46690466
quote:
Op maandag 26 februari 2007 12:23 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Ja.

Welke zaken hadden we dan niet op orde, zodat we niet mogen zeiken over Wegereef?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  maandag 26 februari 2007 @ 12:24:52 #218
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_46690474
quote:

[..]

Eeeeeehmmm, ja? AZ had niets in te brengen en de 0-2 hing eerder in de lucht dan de 1-1 hoor.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 26 februari 2007 @ 12:25:49 #219
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_46690508
quote:

[..]

Je wou zeggen dat AZ lekker liep te ballen?
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_46690754
quote:

[..]

Oh, god.
pi_46690928
quote:
Op maandag 26 februari 2007 12:35 schreef Nouk het volgende:

[..]

Oh, god.
Sinds wanneer ben jij zo anti-ajax? Heeft je vriendje slechte invloeden ?
Secrets never die. Only people.
pi_46691104
quote:
Op maandag 26 februari 2007 12:21 schreef zjroentje het volgende:

[..]

En die Wegereef, wat een klapjostie. Geen gestrekt been. Leukste vind ik nog dat hij aangeeft dat Stekelenburg buiten de 5 meter is en zodoende als een gewone veldspeler wordt beoordeeld. Maar o wee als je als aanvaller bij een corner een keeper aanraakt buiten de vijf. Pfiiieeep, vrije trap tegen. Inconsequente zak hooi.
Er had gewoon voor gefloten wanneer die overtreding op de rand 16 was gemaakt. Onbesuisd inkomen.

Wel goed weer dat er behoorlijk wat strijdlust was en gevochten werd. Woensdag maar even een goede pot neerzetten.
  maandag 26 februari 2007 @ 12:48:59 #223
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_46691175
quote:
Op maandag 26 februari 2007 12:13 schreef Robar het volgende:

[..]

Ook een van de grootste dooddoeners, die je altijd weer hoort om arbitrale dwalingen te verdedigen.
Feit blijft dat Wegereef op een verkeerde manier een stempel heeft weten te drukken op deze wedstrijd en ik mag wel zeggen een hele verkeerde manier.
Dat Ajax het in andere wedstrijden heeft laten liggen, zal niemand je tegenspreken, maar als je dan de kans hebt om dichterbij te komen en die kans wordt je ontnomen door een scheidsrechter, zonder dat je daar zelf voor verantwoordelijk bent, dan mag je daar best over zeiken. Ajax is nu gewoon twee punten ontnomen, dat is gewoon een feit. Dat had niets met het vertoonde spel te maken.

Ik ben normaal gesproken altijd een van de eerste die zal zeggen, kijk eerst eens naar jezelf.
In dit geval valt Ajax echt niets te verwijten, dus ga je kijken naar andere bepalende factoren en kom je tot de conclusie dat Wegereef dat was. En daar zal de KNVB zich eens heel goed over moeten buigen.
Boeiend, we verliezen het kampioenschap niet alleen in Alkmaar door Jan Wegereef. En uiteindelijk gaat het enkel om het kampioenschap en niet om de confrontatie met AZ.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 26 februari 2007 @ 12:52:37 #224
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_46691294
quote:
Op maandag 26 februari 2007 12:48 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Boeiend, we verliezen het kampioenschap niet alleen in Alkmaar door Jan Wegereef. En uiteindelijk gaat het enkel om het kampioenschap en niet om de confrontatie met AZ.
Wat een realist ben je toch ook M0NTANA

Al die Henkie Panky van jullie nou eens een keer wat vaker de hand in eigen boezem zou steken ipv altijd maar af te geven op andere factoren......
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  maandag 26 februari 2007 @ 12:55:11 #225
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_46691369
quote:
Op maandag 26 februari 2007 12:52 schreef PyTh het volgende:

[..]

Wat een realist ben je toch ook M0NTANA

Al die Henkie Panky van jullie nou eens een keer wat vaker de hand in eigen boezem zou steken ipv altijd maar af te geven op andere factoren......
Wat had hij gister kunnen doen dan?
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')