Dat was best kansloos van Ten Cate om te roepenquote:Op zondag 25 februari 2007 23:41 schreef Sethje het volgende:
fc wegereef
ja agquote:Op zondag 25 februari 2007 23:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat was best kansloos van Ten Cate om te roepen![]()
Maarja Wegereef is een drama scheids. Maarja wie niet.quote:
Hoezo ? Gelijkspelen bij AZ is geen schande hoorquote:Op zondag 25 februari 2007 23:50 schreef koningdavid het volgende:
Wat een klote-uitslag zeg, kunnen we niks mee. Ook balen van die arbitrale dwalingen.![]()
Ik vond de teksten van Henk wel weer mooi overigens.
Wegeteef op je eigen verzonnen 'zwarte lijst' zetten is niet kansloos zeker?quote:Op zondag 25 februari 2007 23:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat was best kansloos van Ten Cate om te roepen![]()
Wat ik al tegen Jasza zei.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:54 schreef Erwtensoep het volgende:
Luinge![]()
Die laat zelfs doorvoetballen als hij ziet dat de keeper zijn been heeft gebroken. Nee die is geen haar beter.
Wegereef fluit Feyenoord niet meer omdat die uit Barendrecht ofzo komtquote:Op zondag 25 februari 2007 23:55 schreef Freak187 het volgende:
[..]
Wegeteef op je eigen verzonnen 'zwarte lijst' zetten is niet kansloos zeker?![]()
Wordt die lijst van feyenoord eigenlijk serieus in overweging genomen bij de KNJB?
Gelijkspelen bij ADO dan weer wel.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hoezo ? Gelijkspelen bij AZ is geen schande hoor![]()
Had je serieus na ajax-excelsior daar nog rekening mee gehouden ?quote:Op zondag 25 februari 2007 23:56 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Gelijkspelen bij ADO dan weer wel.
Maar goed, het is een klote-uitslag in de zin van dat Ajax niet bij kan blijven bij PSV voor het kampioenschap.
Tuurlijk. Je zou gek zijn om met 5 punten afstand en nog een wedstrijd tegen PSV in het verschiet, je al verloren te geven.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Had je serieus na ajax-excelsior daar nog rekening mee gehouden ?
quote:Op maandag 26 februari 2007 00:02 schreef nikky het volgende:
Het resultatenlijstje lijstje na AZ-Ajax:
w00h00
Silenus
kreischer2000
Sm0keZ
Panick
Houniet
tongytongylickylicky
Pizzakoppo
MisterJ.Lo
TornadoDK
Cheiron
leroytje
Allemaal een week wegens wangedrag in Voetbal. Het loopt daar werkelijk de spuitgaten uit. 48 uur helpt schijnbaar niet meer.
Lijkt wel de KNVB.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:17 schreef Mr.Mills het volgende:
Wat een klotemoderatie hier,
Damn. Alweer die erwtentroep niet...quote:
Ik vond dat hij gelijk had en hij bracht het wel vermakelijk. Niks mis mee, ik kon het wel waarderen.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:28 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Damn. Alweer die erwtentroep niet...
maar even serieus, geen trol, gewoon een vraag. Vinden jullie Ten Cate nou niet ongelooflijk zielig en huilerig bezig? Voor dit seizoen had ik het nog redelijk hoog op van hem. Nou wil ik niet zeggen dat koeman een goeie trainer is, maar dit vind ik wel heel sneu. Soms heb je het mee, soms tegen. Kan vervelend zijn, kan je wat van zeggen, maar hij gaat wel erg ver. En dat is niet de eerste keer dat hij zulk soort uitspraken doet. Persoonlijk vond ik die overtreding van de Zeeuw nog wel meevallen; het was buiten het doelgebied, het been was niet gestrekt (strekte zich hooguit in de beweging, maar alsnog niet helemaal). Goed, hij had hem af mogen keuren hoor, maar belachelijker dan bijvoorbeeld de afgekeurde van Feyenoord tegen PSV in het begin van het seizoen was ie niet. Die eerste gele kaart van Davids heb ik niet gezien, maar is mijn inziens nutteloos om over te gaan discussieren. Al was hij dan onterecht misschien, het is alsnog gewoon dom om dan vlak erna weer een overtreding te maken waar je geel voor kan krijgen.
naja.. I rest my case
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |