Ik hoor niks, ik zat hele persconferentie es te bekijken.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat heb jij goed gehoord, hulde.
Bij jullie staat de spanning er daarentegen nog vol op.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:25 schreef jorienvdherik het volgende:
leuk he playoffs gaat nergens meer over die wedstrijden![]()
Hij heeft gewoon gelijk, fuck de play offs.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:28 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Bij jullie staat de spanning er daarentegen nog vol op.
Gewoon blijven winnen, PSV gaat ook nog wel een keer punten verspelen. Winnen in Twente kan nog wel eens heel belangrijk worden.
Koeman heeft t bij Ajax ook voor elkaar gekregen om kampioen te worden. Daarna ging t berg afwaardsquote:Op zondag 25 februari 2007 21:30 schreef Camplo het volgende:
We zetten gewoon alles in op volgend jaar. Dan zijn er bij p$v wat kneuzen weg en mag dhr. Koeman eens bewijzen dat ie echt top is. Geloof er niks van nl.
Ja joepie, weer inzetten op volgend jaar.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:30 schreef Camplo het volgende:
We zetten gewoon alles in op volgend jaar. Dan zijn er bij p$v wat kneuzen weg en mag dhr. Koeman eens bewijzen dat ie echt top is. Geloof er niks van nl.
We winnen echt niet van p$v.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja joepie, weer inzetten op volgend jaar.
Ik word zo moe van mensen die roepen dat we dan volgend jaar wel kampioen roepen. Dat riepen we over dit jaar ook. En over vorig jaar ook.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:35 schreef Camplo het volgende:
[..]
We winnen echt niet van p$v.
Valfan versiert wel een pingel.
Jah en terwijl we dat roepen worden de spelers ouder en meer ervaren.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik word zo moe van mensen die roepen dat we dan volgend jaar wel kampioen roepen. Dat riepen we over dit jaar ook. En over vorig jaar ook.
Bij PSV gaan er al 3 jaar achter elkaar mensen weg. En worden ze telkens maar kampioenquote:Op zondag 25 februari 2007 21:30 schreef Camplo het volgende:
Wat moeten we nu anders roepen?quote:Op zondag 25 februari 2007 21:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik word zo moe van mensen die roepen dat we dan volgend jaar wel kampioen roepen. Dat riepen we over dit jaar ook. En over vorig jaar ook.
Dat is ook weer zo ja.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wat moeten we nu anders roepen?
Hoop, is het enige wat ons op de been houdt.
Bergkamp?quote:Op zondag 25 februari 2007 21:35 schreef Houniet het volgende:
Litmanen Hoofd Opleidingen. idee?
die zit goed in Engeland volgens mijquote:
Algemeen Directeur bedoel je.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:47 schreef jorienvdherik het volgende:
In jullie beleidsplan staat toch dat volgend seizoen jullie kampioen moeten worden.
Zo niet neemt de voorzitter zijn verantwoordelijkheid daarvoor.
misschien is t wel een idee om nog een jaar geen kampioen te worden danquote:Op zondag 25 februari 2007 21:47 schreef jorienvdherik het volgende:
In jullie beleidsplan staat toch dat volgend seizoen jullie kampioen moeten worden.
Zo niet neemt de voorzitter zijn verantwoordelijkheid daarvoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |