quote:
Mja, iig zal ik de binnenkomst ws. net niet meemaken want straks ga ik Peking Express kijken, dus dat wordt daarna weer heel veel bijlezen denk ik zoquote:
dacht ik ook al aanquote:Op zondag 25 februari 2007 19:22 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ow, dan is het die Noussayr denk ik...
quote:Op zondag 25 februari 2007 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Zal wel niet .. Verkeerd geklikt . Wel tegen al die andere zeikers hier over het geloof onderwerp.![]()
Gaby zou ook toch komen dit weekend.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het kan iedereen zijn die eerder in de villa is geweest. Het zou zelfs Nena kunnen zijn, want ik kan me voorstellen dat Huub daar in deze staat niet blij mee zou zijn.
Meer bewijs?? Was er überhaupt al een bewijsstuk dan??quote:Op zondag 25 februari 2007 19:23 schreef havefun het volgende:
Is er al meer bewijs verzameld inzake de drogering van Huub?
Weet Brian al dat Amanda erbij zat toen Erik zich aan het aftrekken was?quote:Op zondag 25 februari 2007 19:24 schreef Rens_Wilders het volgende:
Zou Brian boos worden op Eric als hij merkt dat hij samen met Amanda naakt in bad heeft gezeten?
Juist, zo zijn de stand van zakenquote:Op zondag 25 februari 2007 19:25 schreef Kinga het volgende:
En volgens mij halen wij 2 dingen door elkaar.
Bezoek straks: Nathanael.
Nieuwe miljonair: Noussayr.
Niemand heeft de streams opgenomen.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:23 schreef havefun het volgende:
Is er al meer bewijs verzameld inzake de drogering van Huub?
Ik geloof van niet. Dat wordt nog watquote:Op zondag 25 februari 2007 19:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Weet Brian al dat Amanda erbij zat toen Erik zich aan het aftrekken was?
Niet waar: HiDiHo heeft stream 1 en 2 zelfs teruggekeken, het is gewoon niet tegengekomen op de streams.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:26 schreef rooie3 het volgende:
Niemand heeft de streams opgenomen.
Dat is een gerucht, gebaseerd op 1 post op FOK.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:26 schreef obezzi het volgende:
hoelaat komt nathanael?
Er komt vanavond een oude bekende op bezoekquote:Op zondag 25 februari 2007 19:24 schreef Mika25 het volgende:
Op de tien-site stond "spraakmakend" en "maak plaats", waar leiden jullie van af dat het een oude bekende is?
Kan ze lang wachten, als er bezoek komt, komt altijd eerst de poort in beeld.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:27 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia staat op de uitkijk bij de voordeur
Zo IS de stand van zaken mopquote:Op zondag 25 februari 2007 19:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Juist, zo zijn de stand van zaken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |