ah ik heb wel retro, maar dan uit 1997 ofzo, heb hem al vanaf groep 7, zadel nog steeds op de laagste standquote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 20:39 schreef nijnja het volgende:
[..]
ah ik heb wel retro, maar dan uit 1997 ofzo, heb hem al vanaf groep 7, zadel nog steeds op de laagste stand, 't is nu meer een frame op wielen, remmen doen't niet, licht niet, aantal spaken gewoon eruit, versnellingen kapot, staat standaard in zn 3 (opzich wel fijn, behalve met tunneltjes of rode verkeerslichten
)
quote:Op zondag 25 februari 2007 20:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Die van mij kraakt een beetje maar voor de rest is die nog prima![]()
![]()
![]()
Je fietsquote:Op zondag 25 februari 2007 20:43 schreef nijnja het volgende:
[..]
na goed ik heb hem ook niet heel vaak nodig, zit ook onder de roest
, maargoed hij doet het nog, moet nu alleen wel veel fietsen altijd, das wel kut, maargoed...
hij leeft anders al heel lang hoor, misschien alwel 10 jaarquote:Op zondag 25 februari 2007 20:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je fietsVerzorg hem eens goed
![]()
![]()
Ik heb vandaag mijn fiets nog verzorgdquote:Op zondag 25 februari 2007 20:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je fietsVerzorg hem eens goed
![]()
![]()
ja nou jahquote:Op zondag 25 februari 2007 20:45 schreef nijnja het volgende:
[..]
hij leeft anders al heel lang hoor, misschien alwel 10 jaar, ik heb helemaal niets nodig, hij fiets nog en dat is de bedoeling van een fiets
.
Ik ga ook absoluut uitslapen als ik weer klaar ben met mijn krantenwijkquote:Op zondag 25 februari 2007 20:44 schreef lauwert het volgende:
Ik hoef morgen pas om half 1 ergens te zijn dus kan heerlijk uitslapen !
waarom 2e voorlicht? voor groot lichtquote:Op zondag 25 februari 2007 20:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mijn fiets nog verzorgd
De jasbeschermers er af getrokken, een andere bel er op gezet, 2e voor en achterlicht erbij en alles eens een beetje aangedraaid
Lijerquote:Op zondag 25 februari 2007 20:44 schreef lauwert het volgende:
Ik hoef morgen pas om half 1 ergens te zijn dus kan heerlijk uitslapen !
Het voorlicht die er al opzit werkt niet, het lampje is kapot. Dus heb ik er zo'n Hema lamp opgezet, en bij mijn achterlicht liep de politie de hele tijd te drammen dat mijn krantentas er te ver overheen ging, dus daar nog maar eentje boven mijn krantentas gezetquote:Op zondag 25 februari 2007 20:47 schreef nijnja het volgende:
[..]
waarom 2e voorlicht? voor groot licht?
Word je dalijk aangehouden voor teveel lichtquote:Op zondag 25 februari 2007 20:48 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Het voorlicht die er al opzit werkt niet, het lampje is kapot. Dus heb ik er zo'n Hema lamp opgezet, en bij mijn achterlicht liep de politie de hele tijd te drammen dat mijn krantentas er te ver overheen ging, dus daar nog maar eentje boven mijn krantentas gezet
hehequote:Op zondag 25 februari 2007 20:49 schreef nijnja het volgende:
[..]
Word je dalijk aangehouden voor teveel licht
Jij noemt dat uitslapen?quote:Op zondag 25 februari 2007 20:48 schreef nijnja het volgende:
ik kan gelukkig ook uitslapen tot 7 uur
Nee, in de vakans lag ik toen net een uurtje / 2 uur te slapen ofzo, maargoed, toen sliep ik tot een uur of 2, nu van 2 - 7, 5 uur per nacht, moet wel vol te houden zijn tot de volgende vakantiequote:
Een uurquote:Op zondag 25 februari 2007 20:54 schreef nijnja het volgende:
ik ga maar eens even mezelf glad maken en douchen.... tot zo mensen (reken op een uur)
Ivo!quote:
Neequote:Op zondag 25 februari 2007 20:56 schreef liiszle het volgende:
ja ?
SSSJT. ik probeer te winnen.quote:
Oke sorryquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |