Bedankt voor de info.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Jup, nieuwe aflevering enzo.
Hier waar het over gaat enzo:
http://www.autoblog.nl/ar(...)0-topgear-bbc2-afl-5
omgquote:Op zondag 25 februari 2007 19:41 schreef nijnja het volgende:
nah goed dan, voor de liefhebber....
ik zal hem niet hier showen, voor ieders veiligheid
Klik
OMG waar zijn je krullenquote:Op zondag 25 februari 2007 19:41 schreef nijnja het volgende:
Klik
Nijnja, waarom gebruik jij make-up?quote:Op zondag 25 februari 2007 19:41 schreef nijnja het volgende:
Klik
Ja?quote:
Geweldigquote:
Was wel grappigquote:Op zondag 25 februari 2007 19:39 schreef mash_ het volgende:
voor de duidelijkheid ik zat met fiets en liiszle in de nachtbus en toen werd dan allemaal gezegd
wegquote:
Doe 'k nu niet echt meer, 4 dagen stage basisschool, ogen heb ik nu kaal, af en toe lijntje, en nagellak ('s weekends, verder niet)quote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 19:44 schreef nijnja het volgende:
[..]
Doe 'k nu niet echt meer, 4 dagen stage basisschool, ogen heb ik nu kaal, af en toe lijntje, en nagellak ('s weekends, verder niet)
Jep, maar nu niet meer, is een oude foto, van een half jaar geleden ofzoquote:
Euj moiquote:
ik had dit niet achter je gezocht, eerlijk gezegdquote:Op zondag 25 februari 2007 19:44 schreef nijnja het volgende:
[..]
Doe 'k nu niet echt meer, 4 dagen stage basisschool, ogen heb ik nu kaal, af en toe lijntje, en nagellak ('s weekends, verder niet)
En je had vroeger krullen lees ik hier?quote:Op zondag 25 februari 2007 19:45 schreef nijnja het volgende:
[..]
Jep, maar nu niet meer, is een oude foto, van een half jaar geleden ofzo
Ja dat wist ik al.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:44 schreef nijnja het volgende:
[..]
Waarom niet? Jongens met make up kunnen niet blij zijnquote:Op zondag 25 februari 2007 19:45 schreef VASND het volgende:
[..]
ik had dit niet achter je gezocht, eerlijk gezegd.
Maniak nog welquote:
kunnen vast wel blij staan maar staat een beetje gayquote:Op zondag 25 februari 2007 19:47 schreef nijnja het volgende:
[..]
Waarom niet? Jongens met make up kunnen niet blij zijn?
Ik heb niet echt krullen, 't is meer slag, maar dit verschijnt pas als mn haar echt lang is, ik heb ook wel eens stijl haar maar dan staat het meer stijf van de spray dan dat het echt stijl isquote:Op zondag 25 februari 2007 19:46 schreef X-fi het volgende:
[..]
En je had vroeger krullen lees ik hier?
was jij nou zaterdag op je bek gegaan?quote:Op zondag 25 februari 2007 19:47 schreef oshiro het volgende:
Pannenkoeken zijn okay. Zeer goed te doen.
Super. Weekend is voorbijquote:Op zondag 25 februari 2007 19:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maniak nog wel![]()
Ja met jou ?![]()
Ik heb nu ook lang haar en het lijkt wel dat ik krullen hebquote:Op zondag 25 februari 2007 19:47 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb niet echt krullen, 't is meer slag, maar dit verschijnt pas als mn haar echt lang is, ik heb ook wel eens stijl haar maar dan staat het meer stijf van de spray dan dat het echt stijl is
Neu gewoon... niet echt uitlegbaar.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:47 schreef nijnja het volgende:
[..]
Waarom niet? Jongens met make up kunnen niet blij zijn?
quote:Op zondag 25 februari 2007 19:48 schreef mash_ het volgende:
[..]
was jij nou zaterdag op je bek gegaan?
Ik heb nog wel een site met alle stations van nederlandquote:Op zondag 25 februari 2007 19:48 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ah, na een half jaar ben ik eindelijk eens alle Rondje Nederland Foto's aan het verzamelen en sorteren
Hoeft niet, ik ben al op elk station geweestquote:Op zondag 25 februari 2007 19:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een site met alle stations van nederland![]()
"quote:Op zondag 25 februari 2007 19:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat doe ik in? Ik vind het wel geinigquote:Op zondag 25 februari 2007 19:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja dat wist ik al.
Maar waarom doen je het in
vast niet van mij want ik scheld niet zo vaak meer met kkquote:Op zondag 25 februari 2007 19:49 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
was rotterdams had ik geleerd dit weekend![]()
Ah oke, naja dat hebben meer mensen, juist daarom gedaan eigenlijk, zie verhaalquote:
Weet ikquote:Op zondag 25 februari 2007 19:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hoeft niet, ik ben al op elk station geweest
Jij snapt hemquote:
Ik wilde gewoon even de achterliggende gedachte weten.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:50 schreef nijnja het volgende:
[..]
Wat doe ik in? Ik vind het wel geinig
en ik doe het juist, omdat heel veel mensen mij zien als een, ja hoe zeg je dat, staat waar die voor staat, altijd zn mening klaar, zegt wat hij zegt, schaamt zich niet, gewoon normaal eigenlijk, en dan make up op enzo, vond iedereen eerst gek, maar ik heb gwoon zoiets, uiterlijk veranderd de binnenkant niet, en iedereen zegt altijd maar emo / gothic lui zijn suicidaal of dit en dat, als je 'normaal' bent kan je geen make up dragen als jongen. En daar heb ik het niet zo op, laat iedereen gewoon zoals hij is, ookal staat zijn/haar uiterlijk je niet aan, het moet ook mogelijk zijn dit te zeggen, maar laat elkaar gewoon in je waarde enzo....
Ik moet echt ophouden met praten nu![]()
Ja maar dit was wel heul erg foutquote:Op zondag 25 februari 2007 19:49 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
Ik woon altijd al nabij rotterdam. nooit gehoord.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:49 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ook station Arkel?quote:Op zondag 25 februari 2007 19:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hoeft niet, ik ben al op elk station geweest
quote:Op zondag 25 februari 2007 19:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
naja die heb je nuquote:Op zondag 25 februari 2007 19:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon even de achterliggende gedachte weten.
wist ikquote:Op zondag 25 februari 2007 19:52 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Ja maar dit was wel heul erg fout
Hallo!quote:Op zondag 25 februari 2007 19:53 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
wist ik
maar wilde graag reactie
Wel langs gereden, als we ook nog overal moesten uitstappen hadden we heel Nederland niet in 5 dagen gehaaldquote:
Hoiquote:
Ja dat was ik jaquote:Op zondag 25 februari 2007 19:48 schreef mash_ het volgende:
[..]
was jij nou zaterdag op je bek gegaan?
Ik ga zo even naar oom en tante met m'n moederquote:Op zondag 25 februari 2007 19:53 schreef nijnja het volgende:
en wie maakt zich vanavond nog echt nuttig?
A'dam, R'dam... voor de rest weinig ervaringquote:Op zondag 25 februari 2007 19:56 schreef Ipho het volgende:
Wat is beetje leuke stad om goede kleren te kopen?
Want Ipho mag de credit card mee van papa.
Alle grote steden wel. Arnhem ga ik meestal heen.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:56 schreef Ipho het volgende:
Utrecht? A'dam?quote:Op zondag 25 februari 2007 19:56 schreef Ipho het volgende:
Antwerpenquote:Op zondag 25 februari 2007 19:56 schreef Ipho het volgende:
Arnhem zat ik ook al aan te denken.....quote:Op zondag 25 februari 2007 19:57 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Alle grote steden wel. Arnhem ga ik meestal heen.
maak stage verslag.. donderdag inleverenquote:Op zondag 25 februari 2007 19:53 schreef nijnja het volgende:
en wie maakt zich vanavond nog echt nuttig?
Rotterdam en dan leid ik je wel rondquote:Op zondag 25 februari 2007 19:56 schreef Ipho het volgende:
quote:Op zondag 25 februari 2007 19:59 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Rotterdam Utrecht en dan leid ik je wel rond
Ik moet zelf ook nog schoenen vinden
Oeh, voorkeur gaat nu dus uit naar Rotjeknor.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:59 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Rotterdam en dan leid ik je wel rond
Ik moet zelf ook nog schoenen vinden
Denk wel dat AK meer voorkeur heeft hoorquote:
Waarom stressen? Donderdag is nog erg verquote:Op zondag 25 februari 2007 19:58 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
maak stage verslag.. donderdag inleveren
wordt nog stressen![]()
veel plesier alvastquote:Op zondag 25 februari 2007 19:55 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Ik ga zo even naar oom en tante met m'n moeder
quote:Op zondag 25 februari 2007 20:02 schreef Ipho het volgende:
[..]
Denk wel dat AK meer voorkeur heeft hoor![]()
![]()
Maar utrecht is dichter bij.
De winkels zijn ook wel relaxedquote:Op zondag 25 februari 2007 20:03 schreef Ipho het volgende:
Ik ben een keer in Utrecht geweest....
Waar relaxte hotels daar.
Ergens heb je ook wel weer gelijkquote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 20:04 schreef TwyLight het volgende:
Ik was een keer in de zomer naar Amsterdam, en toen moest ik pinnen maar door de zon was de display amper te lezen dus ik deed er wat lang over en toen begonnen 2 van die negerinnen achter me helemaal te flippen![]()
![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 20:04 schreef TwyLight het volgende:
Ik was een keer in de zomer naar Amsterdam, en toen moest ik pinnen maar door de zon was de display amper te lezen dus ik deed er wat lang over en toen begonnen 2 van die negerinnen achter me helemaal te flippen![]()
![]()
Veel verder dan het station en busstation ben ik daar nooit gekomenquote:
Station en busstation is eigenlijk hetzelfdequote:Op zondag 25 februari 2007 20:07 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Veel verder dan het station en busstation ben ik daar nooit gekomen
Kan je nagaan hoever hij is geweestquote:Op zondag 25 februari 2007 20:08 schreef nijnja het volgende:
[..]
Station en busstation is eigenlijk hetzelfde
Mwaah, ik heb wel eens steden gezien waar die 2 op een totaal verschillende plek liggenquote:Op zondag 25 februari 2007 20:08 schreef nijnja het volgende:
[..]
Station en busstation is eigenlijk hetzelfde
quote:Op zondag 25 februari 2007 20:10 schreef Ipho het volgende:
Ik rofl ook op de mensen die morgen naar school moeten =O
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |