abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46664231
quote:
Op zondag 25 februari 2007 18:08 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik denk dat ze daar weleens gelijk in kan hebben.
ja maarik zag ook weinig warmte bij dr kinderen...bij die vriendin nog het meeste
  † In Memoriam † zondag 25 februari 2007 @ 18:14:23 #202
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_46664235
quote:
Op zondag 25 februari 2007 18:12 schreef Prospera het volgende:

[..]

Nee, LS gebruikt de naam FOK! en daar staat de Goeroe vast niet achter.
Ik doelde op iets heel anders, maar goed, daar moet je dan ook een tiental cossen voor terug lezen
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
pi_46664236
quote:
Op zondag 25 februari 2007 18:11 schreef My_ het volgende:
Hoe kansloos ben je al je gewoon een brief schrijft hierover!

En dan nog geruchten presenteren als feiten, hahaha
ik denk serieus dat er een aantal mensen hier op fok echt rijp zijn voor o pname in een inrichting, OMG
pi_46664237
quote:
Op zondag 25 februari 2007 18:13 schreef StefanPeeters het volgende:

[..]

Iemand misschien dood laten gaan en niet de alarmdiensten bellen DAT vind ik te ver gaan !
idd, jij bent gewoon verantwoordelijker dan de meeste hier.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  † In Memoriam † zondag 25 februari 2007 @ 18:14:35 #205
135305 beequeen
Lost.
pi_46664248
quote:

[..]

Iemand misschien dood laten gaan en niet de alarmdiensten bellen DAT vind ik te ver gaan !
Je slaat door schat
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_46664257
quote:

[..]

Denk je dat zoiets zomaar gebeurt? En wat weet jij wat ze nu met Huub doen, en wat ze onderzocht hebben toen DGK_REDACTIE het postte.
pi_46664258
quote:
Op zondag 25 februari 2007 18:11 schreef rooie3 het volgende:
Echt jammer dat niemand verder de streams heeft opgenomen.
Er zijn genoeg mensen die de streams 24/7 op RECORD hebben staan (ik normaal ook). En aangezien er nu veel commotie is zullen er altijd wel personen zijn die de opgenomen streams wat nauwkeuriger gaan bekijken. Als er bewijzen zijn, dan komen die vanzelf wel naar boven.
pi_46664261
het leek een vervelende natasia show dagje te gaan worden. Nou ik ben eigenlijk niet achter mijn laptopke weg te slaan geweest de afgelopen uren. dat komt vooral door de reacties van de mensen die echt vanalles bedenken, zien en horen wat waarschijnlijk helemaal niet zo is.
leuk tijdverdrijf zo.. en spannend. zoals net met die ambulance, zou het dan toch zo zijn.. haha, neee
"Grote mannen danken voor een kwart hun roem aan hun dapperheid, voor de helft aan geluk, en voor het overige kwart aan misdaad.\"
  zondag 25 februari 2007 @ 18:14:55 #209
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_46664263
quote:
Op zondag 25 februari 2007 18:11 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Misschien even teruglezen op beide sites, dat de meerderheid het té verdacht vindt, vandaar dat ik van mening ben dat ik namens de meerderheid spreek van de streamers.
Lul niet man..tokkies posten gewoon meer!!
The world is a stage and each must play a part.
pi_46664270
streamz?
  zondag 25 februari 2007 @ 18:15:14 #211
521 ruby
Hell yeah!
pi_46664277
Brian moet straks echt ff gaan wandelen in de tuin.

Zeker z'n zonden overdenken.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  zondag 25 februari 2007 @ 18:15:15 #212
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_46664278
De feeststemming is in ieder geval ver te zoeken, komt allemaal een beetje krampachtig over, geforceerd.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_46664291
quote:
Op zondag 25 februari 2007 18:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
In plaats van een woordenboek heb ik nu een mailtje gestuurd naar RTL, SBS6-hart en SBS6-show:

Beste redactie,

Zoals jullie vast ook hebben meegekregen is er ophef over Huub. Die mocht 2 weken niet drinken. En vrijdag mocht het weer.
Nu echter, van zaterdag op zondag zou hij zich kompleet lam hebben gedronken. Wat een beetje raar is voor Huub. Want die kan werkelijk heel veel op.

De verdachtmaking is dan ook, dat Brian medicijnen in zijn drankje heeft gedaan, want de verschijnselen kunnen echt niet zijn van het drankgebruik van Huub.
Streamers hebben zelfs al de politie gebeld omdat ze hebben gehoord dat Natasia en Brian een "grapje" met hem wilden uithalen.

Zoals jullie weten ontkent de redactie van TIEN alles. Maar zo deden ze ook met een trap van Huub, die achteraf niet waar bleek te zijn.
ik behoor zelf ook tot de die-hard streamers en heb ook verdachte gesprekken gehoord. En Natasia is al een verdacht (of veroordeeld) wegens vergiftiging.

De bewoners hebben nu (17:50) duidelijk opdracht gekregen om het op alcoholmisbruik te gooien. Maar ze weten niets van de "afspraken" tussen Natasia en Brian.
Dit is geen leuke TV meer. Dit is in mijn (onze ogen) pure misdaad.

Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen doen, om het uit te zenden en de integriteit van TIEN aan de kaak kunnen stellen. Want dit kan echt niet.

Met vriendelijke groet,

Rob **********(namens de sites FOK! en V-O-L) aka LekkerSimpel/MrDavenport
Oh please. Ga gewoon kijken.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_46664296
quote:

[..]

Je kijkt teveel Baantjer
pi_46664311
quote:
Op zondag 25 februari 2007 18:14 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

idd, jij bent gewoon verantwoordelijker dan de meeste hier.
Bullshit! Huub is verantwoordelijk voor zijn eigen zuipgedrag, het is hem niet gedwongen toegediend en hij is volwassen genoeg om de consequenties van zijn eigen daden te moeten dragen.
  zondag 25 februari 2007 @ 18:16:09 #216
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_46664320
quote:
Op zondag 25 februari 2007 18:10 schreef uitgeslapen het volgende:
Ik vind dat er best een controle mag komen van huubs plas of vbloed, helemaal na al de insinuaties. Als dit onopgemerkt voorbijgaat en het is wel waar dan is dat toch echt te erg en heel vals
Er is 1 iemand die hier twee regels over schreef. Voor de rest heeft niemand iets gehoord of gezien. Desondanks toch genoeg voer voor de para fokkers om hier uren over door te zeiken. Als ik DGK was zou ik iedere para fokker keihard uitlachen en iniedergeval geen onderzoek instellen. Daar is immers ook geen reden toe. Behalve dan die ene gek die er twee regels over schreef op VOL.
pi_46664323
Feit is in ieder geval dat er behalve Huubs fysieke toestand, er werkelijk NIETS is om te bespreken.

Zelf de verjaarsvisite was niet interessant.
pi_46664330
Hoelaat zou Simon komen?
8 uur.
OK, FLEX!
pi_46664332
Heeft Sylvia van achter de opdracht gekregen om qua stemgeluid voortaan boven Natasia uit te komen ?
pi_46664337
quote:
Op zondag 25 februari 2007 18:15 schreef eeff het volgende:
streamz?
hebbes!
pi_46664338
quote:

[..]

denk je nou echt dat de redactie huub een seconde uit het oog laat ?
de redactie kan elke willekeurige camera volgen, dus er zit achter heus wel iemand die huub in de gaten houd, en ze zullen ook regelmatig bij hem gaan kijken.

ook ik vind de hele houding van brian biet kloppen, maar ik ga echt geen ambulance bellen, dus aub zet even je beide benen op de grond nu en neem even een glas water
  † In Memoriam † zondag 25 februari 2007 @ 18:16:42 #222
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_46664340
quote:

[..]

StefanPeeters zeg nou eens eerlijk, je zit de boel hier toch wel te stangen he? Zo ja, vindt jij het ook zo enig?
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
  † In Memoriam † zondag 25 februari 2007 @ 18:16:44 #223
128220 Peter6000
pi_46664342
quote:
Op zondag 25 februari 2007 18:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat een grafstemming daar op het feestje van Natasia
Natasia heeft vanmiddag Wilgo en kids weer gezien.
Geeft altijd een soort heimwee, wat logisch is.

Deze post is niet bedoeld als waarde-oordeel, maar als verklaring.
pi_46664353
quote:
Op zondag 25 februari 2007 18:14 schreef BBW het volgende:
Denk je dat zoiets zomaar gebeurt? En wat weet jij wat ze nu met Huub doen, en wat ze onderzocht hebben toen DGK_REDACTIE het postte.
Door alleen een camera en een microfoon kun je alleen iemand zien of horen, en weet je niet
of iemand in coma raakt ofzo !! En zoals ik al zei: ALS er een dokter was gestuurd werd dat
wel besproken door de overige bewoners! En aangezien ik niets daarover hoor voel ik me
aangesproken om daar iemand naartoe te sturen !
pi_46664368
wie is simon
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')