ja maarik zag ook weinig warmte bij dr kinderen...bij die vriendin nog het meestequote:Op zondag 25 februari 2007 18:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar weleens gelijk in kan hebben.
Ik doelde op iets heel anders, maar goed, daar moet je dan ook een tiental cossen voor terug lezenquote:Op zondag 25 februari 2007 18:12 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nee, LS gebruikt de naam FOK! en daar staat de Goeroe vast niet achter.
ik denk serieus dat er een aantal mensen hier op fok echt rijp zijn voor oquote:Op zondag 25 februari 2007 18:11 schreef My_ het volgende:
Hoe kansloos ben je al je gewoon een brief schrijft hierover!
En dan nog geruchten presenteren als feiten, hahaha
idd, jij bent gewoon verantwoordelijker dan de meeste hier.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:13 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Iemand misschien dood laten gaan en niet de alarmdiensten bellen DAT vind ik te ver gaan !
Je slaat door schatquote:Op zondag 25 februari 2007 18:13 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Iemand misschien dood laten gaan en niet de alarmdiensten bellen DAT vind ik te ver gaan !
Denk je dat zoiets zomaar gebeurt? En wat weet jij wat ze nu met Huub doen, en wat ze onderzocht hebben toen DGK_REDACTIE het postte.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:13 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die de streams 24/7 op RECORD hebben staan (ik normaal ook). En aangezien er nu veel commotie is zullen er altijd wel personen zijn die de opgenomen streams wat nauwkeuriger gaan bekijken. Als er bewijzen zijn, dan komen die vanzelf wel naar boven.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:11 schreef rooie3 het volgende:
Echt jammer dat niemand verder de streams heeft opgenomen.
Lul niet man..tokkies posten gewoon meer!!quote:Op zondag 25 februari 2007 18:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Misschien even teruglezen op beide sites, dat de meerderheid het té verdacht vindt, vandaar dat ik van mening ben dat ik namens de meerderheid spreek van de streamers.
Oh please. Ga gewoon kijken.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
In plaats van een woordenboek heb ik nu een mailtje gestuurd naar RTL, SBS6-hart en SBS6-show:
Beste redactie,
Zoals jullie vast ook hebben meegekregen is er ophef over Huub. Die mocht 2 weken niet drinken. En vrijdag mocht het weer.
Nu echter, van zaterdag op zondag zou hij zich kompleet lam hebben gedronken. Wat een beetje raar is voor Huub. Want die kan werkelijk heel veel op.
De verdachtmaking is dan ook, dat Brian medicijnen in zijn drankje heeft gedaan, want de verschijnselen kunnen echt niet zijn van het drankgebruik van Huub.
Streamers hebben zelfs al de politie gebeld omdat ze hebben gehoord dat Natasia en Brian een "grapje" met hem wilden uithalen.
Zoals jullie weten ontkent de redactie van TIEN alles. Maar zo deden ze ook met een trap van Huub, die achteraf niet waar bleek te zijn.
ik behoor zelf ook tot de die-hard streamers en heb ook verdachte gesprekken gehoord. En Natasia is al een verdacht (of veroordeeld) wegens vergiftiging.
De bewoners hebben nu (17:50) duidelijk opdracht gekregen om het op alcoholmisbruik te gooien. Maar ze weten niets van de "afspraken" tussen Natasia en Brian.
Dit is geen leuke TV meer. Dit is in mijn (onze ogen) pure misdaad.
Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen doen, om het uit te zenden en de integriteit van TIEN aan de kaak kunnen stellen. Want dit kan echt niet.
Met vriendelijke groet,
Rob **********(namens de sites FOK! en V-O-L) aka LekkerSimpel/MrDavenport
Je kijkt teveel Baantjerquote:Op zondag 25 februari 2007 18:13 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Bullshit! Huub is verantwoordelijk voor zijn eigen zuipgedrag, het is hem niet gedwongen toegediend en hij is volwassen genoeg om de consequenties van zijn eigen daden te moeten dragen.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:14 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
idd, jij bent gewoon verantwoordelijker dan de meeste hier.
Er is 1 iemand die hier twee regels over schreef. Voor de rest heeft niemand iets gehoord of gezien. Desondanks toch genoeg voer voor de para fokkers om hier uren over door te zeiken. Als ik DGK was zou ik iedere para fokker keihard uitlachen en iniedergeval geen onderzoek instellen. Daar is immers ook geen reden toe. Behalve dan die ene gek die er twee regels over schreef op VOL.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:10 schreef uitgeslapen het volgende:
Ik vind dat er best een controle mag komen van huubs plas of vbloed, helemaal na al de insinuaties. Als dit onopgemerkt voorbijgaat en het is wel waar dan is dat toch echt te erg en heel vals
denk je nou echt dat de redactie huub een seconde uit het oog laat ?quote:Op zondag 25 februari 2007 18:13 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
StefanPeeters zeg nou eens eerlijk, je zit de boel hier toch wel te stangen he? Zo ja, vindt jij het ook zo enig?quote:Op zondag 25 februari 2007 18:13 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Natasia heeft vanmiddag Wilgo en kids weer gezien.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat een grafstemming daar op het feestje van Natasia
Door alleen een camera en een microfoon kun je alleen iemand zien of horen, en weet je nietquote:Op zondag 25 februari 2007 18:14 schreef BBW het volgende:
Denk je dat zoiets zomaar gebeurt? En wat weet jij wat ze nu met Huub doen, en wat ze onderzocht hebben toen DGK_REDACTIE het postte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |