OMGquote:Op zondag 25 februari 2007 17:58 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Ik hoor NIEMAND in het huis zeggen dat huub nu gechecked word,
dus ik vind het nu serieus onverantwoord worden !!
Ik sta liever voor lul als hij inderdaad dronken blijkt te zijn,
dan dat ik mezelf morgen voor mijn kop sla waarom ik niemand gebeld had !
idd bellen ...moet je doenquote:Op zondag 25 februari 2007 17:58 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
je maakt vast een grapje toch he`?quote:Op zondag 25 februari 2007 17:50 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar heb net politie eemnes gebeld. mij gaat dit veels te ver !
ze laten huub gewoon ongecontroleerd liggen daar
Aaaahquote:Op zondag 25 februari 2007 17:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dat allemaal voor een dronken tor
God, God, God, dit wil ik een volgende keer ook hoor als ik een stuk in m'n kraag heb
Ownee, ik ben aan de sapjes
Laat dat 'als' maar weg hoor. Je staat nu al aardig voor lulquote:Op zondag 25 februari 2007 17:58 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Wij hebben in elk geval wel meteen weer een stream op Huubquote:Op zondag 25 februari 2007 17:52 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Je gelooft toch niet echt dat ze gaan kijken he??
Die heeft huub gister avond gejat Van NAtasia omdat hij dacht dat er contact punten in zaten, maar er zat jamme rgenoeg niks in.quote:
longdrink glad wodka tuurlijk!quote:Op zondag 25 februari 2007 18:01 schreef blomst het volgende:
Hij ademd nog steeds.
[afbeelding]
Wat zal het eerste zijn wat hij drinkt als hij goed wakker is?
Ja John kijkt inderdaad niet op een dooie meer of minder.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:58 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Het is de ME !quote:Op zondag 25 februari 2007 17:59 schreef havefun het volgende:
Ik hoorde een ambulance, volgens mij is ie er!
quote:Op zondag 25 februari 2007 18:03 schreef Carlaa het volgende:
Als ik de Redactie was zou ik juist geen streams meer van Huub uitzenden op dit moment... wordt niemand beter van. Ook als hij door een arts nagekeken wordt.. zou ik niet laten zien.
Is daar een POLL van?quote:Op zondag 25 februari 2007 18:01 schreef blomst het volgende:
Hij ademd nog steeds.
[afbeelding]
Wat zal het eerste zijn wat hij drinkt als hij goed wakker is?
Je hoort wel vaker een sirene op de streamsquote:Op zondag 25 februari 2007 18:04 schreef scrabbie het volgende:
volgens mij is dit gewoon een videocamera opname en wordt hij nu gecontroleerd ofzo door de ambulance zodat wij ons niet ongerust hoeven te maken. want iedereen had ie sirene gehoord dus dat is best wel heel vreemd
Van de ruk-actie van Eric zijn we ook niet beter geworden en dat hebben ze ook gewoon uitgezondenquote:Op zondag 25 februari 2007 18:03 schreef Carlaa het volgende:
Als ik de Redactie was zou ik juist geen streams meer van Huub uitzenden op dit moment... wordt niemand beter van. Ook als hij door een arts nagekeken wordt.. zou ik niet laten zien.
Staat toch ook Natasia opquote:Op zondag 25 februari 2007 18:04 schreef avonne het volgende:
Hoezo morgen de sjaak?
Koppijn,ja, maar verder?
En wat is er met dat koffertje?
Huub had toch geen punten.
Gast........quote:Op zondag 25 februari 2007 17:58 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Alleen Brian kan zoiets bewerkstelligen.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:03 schreef blomst het volgende:
Brian is een held zeg, durft zomaar natasia haar koffertje op briute wijze op zijn bed te gooien
Je wordt in zijn geheel niet beter van het kijken naar de Gouden kooiquote:Op zondag 25 februari 2007 18:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Van de ruk-actie van Eric zijn we ook niet beter geworden en dat hebben ze ook gewoon uitgezonden
quote:Op zondag 25 februari 2007 18:05 schreef ruby het volgende:
[..]
Alleen Brian kan zoiets bewerkstelligen.
Doctor Phil....quote:Op zondag 25 februari 2007 18:02 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Ja John kijkt inderdaad niet op een dooie meer of minder.
Gast, denk even twee tellen na wil je.
[afbeelding]
ja ok maar juist nu ineens op het moment dat huub out ligt op dat bed.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:04 schreef blomst het volgende:
[..]
Je hoort wel vaker een sirene op de streams
Oneensquote:Op zondag 25 februari 2007 18:05 schreef havefun het volgende:
[..]
Je wordt in zijn geheel niet beter van het kijken naar de Gouden kooi
Namens Fok? Wat is jouw probleem, grootheidswaanzin?quote:Op zondag 25 februari 2007 18:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Met vriendelijke groet,
Rob **********(namens de sites FOK! en V-O-L) aka LekkerSimpel/MrDavenport [/i]
Tja, dat wisten wij 12 januari al.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:06 schreef blomst het volgende:
Natasia denkt dat het over is met Wilgo, ze voelt zijn warmte niet, het is er niet.
Top! ik hoop dat hier wat mee gedaan wordt. Want ik vindt het ook allemaal erg verdacht.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
In plaats van een woordenboek heb ik nu een mailtje gestuurd naar RTL, SBS6-hart en SBS6-show:
Beste redactie,
Zoals jullie vast ook hebben meegekregen is er ophef over Huub. Die mocht 2 weken niet drinken. En vrijdag mocht het weer.
Nu echter, van zaterdag op zondag zou hij zich kompleet lam hebben gedronken. Wat een beetje raar is voor Huub. Want die kan werkelijk heel veel op.
De verdachtmaking is dan ook, dat Brian medicijnen in zijn drankje heeft gedaan, want de verschijnselen kunnen echt niet zijn van het drankgebruik van Huub.
Streamers hebben zelfs al de politie gebeld omdat ze hebben gehoord dat Natasia en Brian een "grapje" met hem wilden uithalen.
Zoals jullie weten ontkent de redactie van TIEN alles. Maar zo deden ze ook met een trap van Huub, die achteraf niet waar bleek te zijn.
ik behoor zelf ook tot de die-hard streamers en heb ook verdachte gesprekken gehoord. En Natasia is al een verdacht (of veroordeeld) wegens vergiftiging.
De bewoners hebben nu (17:50) duidelijk opdracht gekregen om het op alcoholmisbruik te gooien. Maar ze weten niets van de "afspraken" tussen Natasia en Brian.
Dit is geen leuke TV meer. Dit is in mijn (onze ogen) pure misdaad.
Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen doen, om het uit te zenden en de integriteit van TIEN aan de kaak kunnen stellen. Want dit kan echt niet.
Met vriendelijke groet,
Rob **********(namens de sites FOK! en V-O-L) aka LekkerSimpel/MrDavenport
quote:Op zondag 25 februari 2007 18:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
De verdachtmaking is dan ook, dat Brian medicijnen in zijn drankje heeft gedaan, want de verschijnselen kunnen echt niet zijn van het drankgebruik van Huub.
In plaats van een woordenboek heb ik nu een mailtje gestuurd naar RTL, SBS6-hart en SBS6-show:
Beste redactie,
Zoals jullie vast ook hebben meegekregen is er ophef over Huub. Die mocht 2 weken niet drinken. En vrijdag mocht het
Met vriendelijke groet,
Jongen, spreek voor jezelf. Met je "ons".quote:Op zondag 25 februari 2007 18:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[i]Beste redactie,
knip
Ik denk dat ze daar weleens gelijk in kan hebben.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:06 schreef blomst het volgende:
Natasia denkt dat het over is met Wilgo, ze voelt zijn warmte niet, het is er niet.
je kan ook een mail sturenquote:Op zondag 25 februari 2007 18:07 schreef havefun het volgende:
[..]
Top! ik hoop dat hier wat mee gedaan wordt. Want ik vindt het ook allemaal erg verdacht.
Beste redactie,
Zoals jullie vast ook hebben meegekregen is er ophef over Huub. Die mocht 2 weken niet drinken. En vrijdag mocht het weer.
Nu echter, van zaterdag op zondag zou hij zich kompleet lam hebben gedronken. Wat een beetje raar is voor Huub. Want die kan werkelijk heel veel op.
Streamers hebben zelfs al de politie gebeld omdat ze hebben gehoord dat Natasia en Brian een "grapje" met hem wilden uithalen.
Zoals jullie weten ontkent de redactie van TIEN alles. Maar zo deden ze ook met een trap van Huub, die achteraf niet waar bleek te zijn.
ik behoor zelf ook tot de die-hard streamers en heb ook verdachte gesprekken gehoord. En Natasia is al een verdacht (of veroordeeld) wegens vergiftiging.
De bewoners hebben nu (17:50) duidelijk opdracht gekregen om het op alcoholmisbruik te gooien. Maar ze weten niets van de "afspraken" tussen Natasia en Brian.
Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen doen, om het uit te zenden en de integriteit van TIEN aan de kaak kunnen stellen. Want dit kan echt niet.
Met vriendelijke groet,
Wat is jouw probleem? Bemoeizucht?quote:Op zondag 25 februari 2007 18:07 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Namens Fok? Wat is jouw probleem, grootheidswaanzin?
Tjongejonge het zit je blijkbaar wel heel erg hoog dat je niet door de selectie bent gekomen...quote:Op zondag 25 februari 2007 18:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Beste redactie,
knip bladibla
Met vriendelijke groet,
quote:Op zondag 25 februari 2007 18:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Tjongejonge het zit je blijkbaar wel heel erg hoog dat je niet door de selectie bent gekomen...![]()
Ik wilde bijna net hetzelfde zeggen!quote:Op zondag 25 februari 2007 18:10 schreef yvonne het volgende:
Zeg, draven jullie niet een beetje door?
Misschien kun je mailen met alleen je eigen naam, mijn dank is grootquote:Op zondag 25 februari 2007 18:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Rob **********(namens de sites FOK! en V-O-L) aka LekkerSimpel/MrDavenport [/i]
Misschien kunnen ze wat urine van de vloer af halen?quote:Op zondag 25 februari 2007 18:10 schreef uitgeslapen het volgende:
Ik vind dat er best een controle mag komen van huubs plas of vbloed, helemaal na al de insinuaties. Als dit onopgemerkt voorbijgaat en het is wel waar dan is dat toch echt te erg en heel vals
En dan drinkt hij weer het ene drankje na het andere. En dan?quote:Op zondag 25 februari 2007 18:08 schreef Carlaa het volgende:
Op zich zou het voor Huub goed zijn dat hij een alcohol restrictie krijgt ter zelf bescherming. Dan bedoel ik niet een alcohol verbod, maar bijvoorbeeld dat hij pas alcohol mag drinken na een bepaalde tijd. (het avond eten ofzo).
Misschien even teruglezen op beide sites, dat de meerderheid het té verdacht vindt, vandaar dat ik van mening ben dat ik namens de meerderheid spreek van de streamers.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:08 schreef Kinga het volgende:
[..]
Jongen, spreek voor jezelf. Met je "ons".![]()
Ga jij eens heel snel wat vaker de kroeg in en leer eens wat echt zuipen is. Het is overduidelijk dat jij er niet vanaf weet.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
want de verschijnselen kunnen echt niet zijn van het drankgebruik van Huub.
Hmm, niet over gelezen in de COS en ook niets over gehoord of gezien op de streams.quote:De bewoners hebben nu (17:50) duidelijk opdracht gekregen om het op alcoholmisbruik te gooien.
Doe het voortaan lekker namen jezelf en niet namens genoemde websites.quote:Rob **********(namens de sites FOK! en V-O-L) aka LekkerSimpel/MrDavenport [/i]
Je neemt het wel erg serieus.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Beste redactie,
Met vriendelijke groet,
quote:Op zondag 25 februari 2007 17:53 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Ze vroegen het adres, maar heb verteld dat ik dat niet wist en dat het huis van talpa is.
niet fit = nog niet nuchter van de vorige zuippartij bedoel je?quote:Op zondag 25 februari 2007 18:11 schreef blomst het volgende:
Kan het ook zijn dat je niet fit bent en dan alcohol neemt je sneller out bent?
Ik vond hem gisteren ook al niet er fit overkomen.
Tsja, Brian zal het verschil tussen een Fake of echt orgasme bij een meisje niet herkennen.. want het lijkt me sterk dat er ooit iemand een ECHT orgasme bij hem heeft gekregenquote:Op zondag 25 februari 2007 18:11 schreef BBW het volgende:
Brian faked orgasme wel heeeel raar ? Weet niet wat hij normaal doet...
Nee, LS gebruikt de naam FOK! en daar staat de Goeroe vast niet achter.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:09 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem? Bemoeizucht?![]()
Iemand misschien dood laten gaan en niet de alarmdiensten bellen DAT vind ik te ver gaan !quote:Op zondag 25 februari 2007 18:11 schreef Missy_1974 het volgende:
ondanks ook mijn bedenkingen vind ik sommige toch echt te ver gaan.................
Sinds wanneer zijn wij verantwoordelijk voor het gedrag van Huub? We zijn zn moeder niet.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:13 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Iemand misschien dood laten gaan en niet de alarmdiensten bellen DAT vind ik te ver gaan !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |