OMGquote:Op zondag 25 februari 2007 17:58 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Ik hoor NIEMAND in het huis zeggen dat huub nu gechecked word,
dus ik vind het nu serieus onverantwoord worden !!
Ik sta liever voor lul als hij inderdaad dronken blijkt te zijn,
dan dat ik mezelf morgen voor mijn kop sla waarom ik niemand gebeld had !
idd bellen ...moet je doenquote:Op zondag 25 februari 2007 17:58 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
je maakt vast een grapje toch he`?quote:Op zondag 25 februari 2007 17:50 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar heb net politie eemnes gebeld. mij gaat dit veels te ver !
ze laten huub gewoon ongecontroleerd liggen daar
Aaaahquote:Op zondag 25 februari 2007 17:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dat allemaal voor een dronken tor
God, God, God, dit wil ik een volgende keer ook hoor als ik een stuk in m'n kraag heb
Ownee, ik ben aan de sapjes
Laat dat 'als' maar weg hoor. Je staat nu al aardig voor lulquote:Op zondag 25 februari 2007 17:58 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Wij hebben in elk geval wel meteen weer een stream op Huubquote:Op zondag 25 februari 2007 17:52 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Je gelooft toch niet echt dat ze gaan kijken he??
Die heeft huub gister avond gejat Van NAtasia omdat hij dacht dat er contact punten in zaten, maar er zat jamme rgenoeg niks in.quote:
longdrink glad wodka tuurlijk!quote:Op zondag 25 februari 2007 18:01 schreef blomst het volgende:
Hij ademd nog steeds.
[afbeelding]
Wat zal het eerste zijn wat hij drinkt als hij goed wakker is?
Ja John kijkt inderdaad niet op een dooie meer of minder.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:58 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Het is de ME !quote:Op zondag 25 februari 2007 17:59 schreef havefun het volgende:
Ik hoorde een ambulance, volgens mij is ie er!
quote:Op zondag 25 februari 2007 18:03 schreef Carlaa het volgende:
Als ik de Redactie was zou ik juist geen streams meer van Huub uitzenden op dit moment... wordt niemand beter van. Ook als hij door een arts nagekeken wordt.. zou ik niet laten zien.
Is daar een POLL van?quote:Op zondag 25 februari 2007 18:01 schreef blomst het volgende:
Hij ademd nog steeds.
[afbeelding]
Wat zal het eerste zijn wat hij drinkt als hij goed wakker is?
Je hoort wel vaker een sirene op de streamsquote:Op zondag 25 februari 2007 18:04 schreef scrabbie het volgende:
volgens mij is dit gewoon een videocamera opname en wordt hij nu gecontroleerd ofzo door de ambulance zodat wij ons niet ongerust hoeven te maken. want iedereen had ie sirene gehoord dus dat is best wel heel vreemd
Van de ruk-actie van Eric zijn we ook niet beter geworden en dat hebben ze ook gewoon uitgezondenquote:Op zondag 25 februari 2007 18:03 schreef Carlaa het volgende:
Als ik de Redactie was zou ik juist geen streams meer van Huub uitzenden op dit moment... wordt niemand beter van. Ook als hij door een arts nagekeken wordt.. zou ik niet laten zien.
Staat toch ook Natasia opquote:Op zondag 25 februari 2007 18:04 schreef avonne het volgende:
Hoezo morgen de sjaak?
Koppijn,ja, maar verder?
En wat is er met dat koffertje?
Huub had toch geen punten.
Gast........quote:Op zondag 25 februari 2007 17:58 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Alleen Brian kan zoiets bewerkstelligen.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:03 schreef blomst het volgende:
Brian is een held zeg, durft zomaar natasia haar koffertje op briute wijze op zijn bed te gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |