wel dan is het doelsaldo gelijk en hebben wij vaker gescoordquote:Op zondag 22 april 2007 21:26 schreef reem het volgende:
Niet als PSV met 2-0 wint...
voor alleen de Laatste Wedstrijd ?quote:Op maandag 23 april 2007 16:12 schreef toma het volgende:
sow, kan mn seizoenskaart voor 100 euro verkopen![]()
dacht het niet
slechte keus!quote:Op maandag 23 april 2007 16:12 schreef toma het volgende:
sow, kan mn seizoenskaart voor 100 euro verkopen![]()
dacht het niet
ja als het echt de kampioenswedstrijd zou zijn dan zou ik het ook niet doen ... maar 6 goals verschil + als AZ ook wint word toch moeilijkquote:Op maandag 23 april 2007 16:49 schreef toma het volgende:
Als ik bij de kampioenswedstrijd van Ajax kan zijn heb ik er wel t dubbele voor over
Alleen is het eerst op doelsaldo, dan op onderling resultaat en dan volgens mij pas om goals voor....quote:Op maandag 23 april 2007 09:55 schreef markthemen het volgende:
[..]
wel dan is het doelsaldo gelijk en hebben wij vaker gescoord![]()
Volgens mij niet. Hoe dan ook, ons onderlinge resultaat tegen psv is beter.quote:Op maandag 23 april 2007 18:12 schreef existenz het volgende:
[..]
Alleen is het eerst op doelsaldo, dan op onderling resultaat en dan volgens mij pas om goals voor....
nee eerst doelsaldo en dan aantal gescoorde goalsquote:Op maandag 23 april 2007 18:12 schreef existenz het volgende:
[..]
Alleen is het eerst op doelsaldo, dan op onderling resultaat en dan volgens mij pas om goals voor....
daarmee wordt ajax dus géén kampioenquote:Op maandag 23 april 2007 18:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
ons onderlinge resultaat tegen psv is beter.
Ik vond ook dat WillemII weer sinds lange tijd weer eens met passie voetbalde. Maar ik schaam me kapot voor dat klote publiek, het leek er wel op ofdat ze liever met 0-6 zouden verliezen als Ajax maar geen kampioen zou wordenquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:12 schreef Barnet_Bee het volgende:
Eindelijk hebben we ons eens een keer niet laten slachten. Ondanks de nederlaag ben ik trots op de mannen.
De Ajaxaanhang was daar mede debet aan, daar kwam echt geen geluid vanaf tijdens de wedstrijd (ervoor wel raar genoeg). Willem II was uitgespeeld en de fans interesseerde zich er alleen voor of Ten Cate (Lees Ten Cate, niet Ajax) op zijn bek zou gaan.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:39 schreef bladibladibla het volgende:
De sfeer voor de wedstrijd was goed, maar tijdens de wedstrijd vond ik het maar erg stil. Willem II speelde eindelijk eens goed, maar het publiek was alleen maar bezig met de wedstreijden van AZ en PSV. Zonde hoor.
Dan heb je niet goed geluisterd. 2e helft was idd heel rustig maar dat kwam ook door de spanning. 1e Heflt was een supersfeer man, trommel in het uitvak deed zijn werk ook goed.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:13 schreef existenz het volgende:
[..]
De Ajaxaanhang was daar mede debet aan, daar kwam echt geen geluid vanaf tijdens de wedstrijd (ervoor wel raar genoeg). Willem II was uitgespeeld en de fans interesseerde zich er alleen voor of Ten Cate (Lees Ten Cate, niet Ajax) op zijn bek zou gaan.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:13 schreef existenz het volgende:
[..]
De Ajaxaanhang was daar mede debet aan, daar kwam echt geen geluid vanaf tijdens de wedstrijd (ervoor wel raar genoeg). Willem II was uitgespeeld en de fans interesseerde zich er alleen voor of Ten Cate (Lees Ten Cate, niet Ajax) op zijn bek zou gaan.
Ja, geluidmakende Ajax supporters. Elke persoon die ik heb gesproken in het stadion (Ajaxied of Willem IIér) verbaasde zich gigantisch over hoe stil het uitvak was.... Eerste helft was er misschien idd nog wel wat geluid, maar 2e helft 0,0. Net op het moment dat de ploeg het nodig had laat de aanhang het afweten!quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:09 schreef Riro het volgende:
[..]
Geloof dat jij een paar dingen gemist hebt.
Dat heb ik vanuit het uitvak toch behoorlijk anders ervaren. Tweede helft was inderdaad minder dan de eerste. Ik persoonlijk heb sowieso de 2e helft bijna geen woord uit kunnen brengen van spanning, maar om nou te zeggen dat er 0,0 geluid wasquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:13 schreef existenz het volgende:
[..]
Ja, geluidmakende Ajax supporters. Elke persoon die ik heb gesproken in het stadion (Ajaxied of Willem IIér) verbaasde zich gigantisch over hoe stil het uitvak was.... Eerste helft was er misschien idd nog wel wat geluid, maar 2e helft 0,0. Net op het moment dat de ploeg het nodig had laat de aanhang het afweten!
Net op het moment dat de ploeg het nodig had laat de aanhang het afweten!quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:13 schreef existenz het volgende:
[..]
Ja, geluidmakende Ajax supporters. Elke persoon die ik heb gesproken in het stadion (Ajaxied of Willem IIér) verbaasde zich gigantisch over hoe stil het uitvak was.... Eerste helft was er misschien idd nog wel wat geluid, maar 2e helft 0,0.
En heb jij enig idee hoeveel momenten het team de supporters het heeft laten afweten ?quote:Net op het moment dat de ploeg het nodig had laat de aanhang het afweten!
Tuurlijk werden er wel dingen geroepen. Alles of niets, voetballen, let's go Joden, enz. kwam allemaal wel voorbij.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:13 schreef existenz het volgende:
[..]
Al ga je boeh roepen om ze te tergen.... Doe iets!
Blijkbaar niet veel, want ze komen 1 goal te kort.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:17 schreef Sethje het volgende:
En heb jij enig idee hoeveel momenten het team de supporters het heeft laten afweten ?
Oh ja, ff invullen en opsturenquote:
Niet veel?quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:31 schreef existenz het volgende:
[..]
Blijkbaar niet veel, want ze komen 1 goal te kort.
teveel voor Feyenoordquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:58 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat kost el hamdaoui ongeveer ?
geweldigquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:10 schreef existenz het volgende:
[afbeelding]
Ajax is wat vergeten mee naar huis te nemen![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:10 schreef existenz het volgende:
[afbeelding]
Ajax is wat vergeten mee naar huis te nemen![]()
clubhopperquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:23 schreef nuldertien.net het volgende:
hahah, Toma: geen willem II fan meer ??
ben je er nog niet over heen ?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:30 schreef denthemen het volgende:
Wat ik wel lachwekkend vind zijn al die gekke Brabanders die zichzelf op de borst slaan, zij hebben ervoor gezorgt dat Ajax geen kampioen is, we hebben 8(!!) doelpunten gemaakt tegen jullie dit jaar in de competitie, 3 keer van jullie gewonnen, ik zou me juist alleen maar schamen voor het spel van Willem II zoals het afgelopen Zondag was, dat het geen 0-3 of 0-4 werd lag puur aan Ajax
Ik wel, wij gaan gewoon nog verder voor een prijs, en jij?quote:
kunnen nog landskampioen wordenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:09 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik wel, wij gaan gewoon nog verder voor een prijs, en jij?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:30 schreef denthemen het volgende:
Wat ik wel lachwekkend vind zijn al die gekke Brabanders die zichzelf op de borst slaan, zij hebben ervoor gezorgt dat Ajax geen kampioen is, we hebben 8(!!) doelpunten gemaakt tegen jullie dit jaar in de competitie, 3 keer van jullie gewonnen, ik zou me juist alleen maar schamen voor het spel van Willem II zoals het afgelopen Zondag was, dat het geen 0-3 of 0-4 werd lag puur aan Ajax
Ga er eens inhoudelijk op inquote:
Dat is er 1 te weinig PRUTSERS!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:30 schreef denthemen het volgende:
Wat ik wel lachwekkend vind zijn al die gekke Brabanders die zichzelf op de borst slaan, zij hebben ervoor gezorgt dat Ajax geen kampioen is, we hebben 8(!!) doelpunten gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |