kom je daar nu pas achter?quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:18 schreef liefie_ het volgende:
how cute een willem II topic!
dat wil ik in mn AT!
quote:Op zondag 22 april 2007 16:44 schreef Cerubo het volgende:
Als het aan mij ligt wel. Nog een jaartje Poepon en Vertonghen zou ook wel leuk zijn. Hmm, doe Stam er ook maar bij.
quote:Op zondag 22 april 2007 18:22 schreef reem het volgende:
Als de joden maar van de kingside wegblijven...
Haha, nou daar zou ik niet op rekenenquote:Op zondag 22 april 2007 18:22 schreef reem het volgende:
Als de joden maar van de kingside wegblijven...
gezellig op de tribune matten dan :Squote:Op zondag 22 april 2007 18:29 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Haha, nou daar zou ik niet op rekenen.
Ja, of de hele kingside blijft weer lekker stil zitten voor de veranderingquote:
net als afgelopen wedstrijd tegen Heerenveen. Toen geloofden ze het allemaal welquote:Op zondag 22 april 2007 18:48 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ja, of de hele kingside blijft weer lekker stil zitten voor de verandering.
Dat weet ik wel zeker. Dat is de enige tribune waar je linea recta vanaf gehaald zal worden. Buiten dat is de King Side uberhaubt al uitverkocht voordat de ajax aanhang kaartjes ging kopen...quote:Op zondag 22 april 2007 18:29 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Haha, nou daar zou ik niet op rekenen.
Ja als 1 randdebiel 20x heen en weer loopt en dat gaat niet opvallen zeker?quote:Op zondag 22 april 2007 20:28 schreef Sethje het volgende:
Haha dat is niet helemaal waar existenz....en met 1 kaartje kun je met 20 man dat vak op
Met NAC thuis viel het ook niet op dus waarom nu wel?... En Edo is een leijer maar dat is wel bekend bij WII. We zien het wel jongen. Ik voorzie weinig problemen.quote:Op zondag 22 april 2007 20:32 schreef existenz het volgende:
[..]
Ja als 1 randdebiel 20x heen en weer loopt en dat gaat niet opvallen zeker?. En op de King Side wordt je wel degelijk direct verwijderd als je openlijk Ajax gaat supporten. Daar zorgt Edo wel voor.
Ligt eraan waar je je kaarten haalt hequote:Op zondag 22 april 2007 20:23 schreef existenz het volgende:
uberhaubt al uitverkocht voordat de ajax aanhang kaartjes ging kopen...
Dat geloof ik ook gerust. Maar kaartjes voor de kingside krijg je alleen voor elkaar als je of toch al een seizoenskaart hebt op de kingside (zoals toma) of uit de beurt komt. Anders niet...quote:Op zondag 22 april 2007 20:53 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je je kaarten haalt he.
Zullen overal wel groepen zitten.
Die zaten niet op de kingside (tenzij je die verhalen van de ratten wil gelovenquote:Op zondag 22 april 2007 20:37 schreef Sethje het volgende:
[..]
Met NAC thuis viel het ook niet op dus waarom nu wel?... En Edo is een leijer maar dat is wel bekend bij WII. We zien het wel jongen. Ik voorzie weinig problemen.
Dat ligt er geloof ik aan of het een risico-wedstrijd is. Soms is er gewoon vrije verkoop voor de Kingside.quote:Op zondag 22 april 2007 21:07 schreef existenz het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook gerust. Maar kaartjes voor de kingside krijg je alleen voor elkaar als je of toch al een seizoenskaart hebt op de kingside (zoals toma) of uit de buurt komt. Anders niet...
Ja, alleen was de KS allang uitverkocht voordat het echt duidelijk (in amsterdam) werd dat Ajax in TIlburg kampioen kon worden), daarna was idd de rest in no time uitverkocht.quote:Op zondag 22 april 2007 21:08 schreef toma het volgende:
[..]
Dat ligt er geloof ik aan of het een risico-wedstrijd is. Soms is er gewoon vrije verkoop voor de Kingside.
Ik ben er zelf niet. Lig dan te maffen. Ben op zondagen pas om 10u 's ochtend's thuis van werkquote:Op zondag 22 april 2007 19:59 schreef Sethje het volgende:
Zondag aanwezig gezellig met reem op t vak
Zo 24-3-1957 Willem II -Ajax 0-1 Standquote:Op zondag 22 april 2007 21:13 schreef PizzaSalami het volgende:
Heeft iemand een staatje van de laatste 20 ontmoetingen ofzo (competitie)?
Minimaal 6 als az gelijk speelt.quote:Op zondag 22 april 2007 21:18 schreef PizzaSalami het volgende:
Ligt eraan wat az doet. Het zal iig spannend worden.
Oh ja, oops, keek alleen naar doelsaldoquote:
Nee ik doel erop dat ik met een vriendengroep van 25 man op de kingside zat met 2 kaartjes tot onze beschikking dus dat dat glippen niet zo'n heeeeeeeeeeeul groot probleem isquote:Op zondag 22 april 2007 21:08 schreef existenz het volgende:
[..]
Die zaten niet op de kingside (tenzij je die verhalen van de ratten wil geloven. Misschien zaten der wel 2 tot 4.. wow)....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |