Moet nog veel leren, maar we kunnen er zeker genoeg meequote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 17:40 schreef existenz het volgende:
De posts gaan nog steeds net zo hard als de punten
goeie speler, razend snel en een uitstekende techniek. Hij moet nog een hoop leren maar hij komt er wel.quote:
Toen waren we iets verder hoorquote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:19 schreef DarkShine het volgende:
Van mij mogen jullie vanavond stunten. Al zou ik ze liever zelf eruit schoppen na vorig seizoen...
quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:19 schreef DarkShine het volgende:
Van mij mogen jullie vanavond stunten. Al zou ik ze liever zelf eruit schoppen na vorig seizoen...
Vanavond tegenover Stam. Hij is er natuurlijk gebrand op, om zich bij Ajax in de kijker te spelen en te scoren. Ik ben benieuwdquote:
Ik denk toch wel dat ze bij Ajax wel enig vermoeden van zijn kwaliteiten hebben hoor.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Vanavond tegenover Stam. Hij is er natuurlijk gebrand op, om zich bij Ajax in de kijker te spelen en te scoren. Ik ben benieuwd
Desalnietemin zal hij extra gemotiveerd zijn.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:19 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik denk toch wel dat ze bij Ajax wel enig vermoeden van zijn kwaliteiten hebben hoor.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:22 schreef existenz het volgende:
We hadden het geluk dat Ajax niet genoeg druk kon zetten voor een snelle 0-2,
Begrijpend lezen is moeilijk he?quote:Op donderdag 1 maart 2007 03:39 schreef VoreG het volgende:
[..]. Ajax had het al in de 1e helft af moeten maken. Willem II was helemaal nergens. In de 2e helft kreeg WillemII veel kansen, maar uiteindelijk is het een verdiende overwinning van Ajax.
ja klopt. t valt mij ook opquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:58 schreef reem het volgende:
Ach, ik begreep dat op sommige vakken de ajax-aanhang praktisch groter was dan die van Willem II (en dan heb ik t niet alleen over t uitvak). Ik snap niet waarom er zoveel ajaxfans in Tilburg wonen. Lijkt erger te zijn dan bij andere clubs.
Ik trok de vergelijking met de wedstrijd van 2 jaar geleden, ook toen was Ajax gewoon beter. Willem II kreeg toen kansen die ze nu ook kregen en dat geldt ook voor Ajax... Ajax scoorde er nu 1 en Willem II had het gelukje niet mee om de 1-1 te maken. Tot aan de 80e minuut was het speelbeeld gelijk aan 2 jaar geleden: Ajax beter en kreeg ook de meeste kansen, maar ze konden niet doordrukken voor een 2e goal, waardoor Willem II zicht hield op de 1-1.quote:
quote:Nieuwendaal twee jaar langer bij Willem II
1/3/2007 21:18
Willem II weet zich nog twee extra jaar verzekerd van Steef Nieuwendaal. De middenvelder staat nu tot medio 2009 onder contract bij de Tilburgers.
De 21-jarige Nieuwendaal had een optie in zijn aflopende contract die Willem II de gelegenheid bood het dienstverband met twee jaar te verlengen. De Tilburgse club besloot die optie te lichten.
Nieuwendaal, die vorig jaar werd verhuurd aan MVV, is bezig aan zijn derde seizoen bij Willem II. Trainer Dennis van Wijk heeft dit seizoen in competitieverband vijftien keer een beroep gedaan op de middenvelder.
De DJ schaamde zich de pleurisquote:
Sparta raakte ook maar 3x de paalquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:56 schreef toma het volgende:
hahaha ja dat snap ik wat een sukkels
wel een mooi leep balletje van Cristiano op de lat. Waar is het geluk in de wedstrijden dat je het nodig hebt ? Of hebben we dat vorige week al gehad toen Twente aan het slapen was
op basis van de eerste helft had het 2-0 moeten zijn. de tweede helft ging gelijk op met een licht voordeel voor sparta. 2-1 zou een betere afspiegeling zijn van de wedstrijd.quote:
De komende 5!!! wedstrijden hebben we geluk als we 3 punten halen:quote:Op zondag 4 maart 2007 02:30 schreef Barnet_Bee het volgende:
Jammer. Dit had de eerste 3-punter van de maand moeten zijn. Nu maar hopen dat het de volgende week tegen Groningen wel raak is.
Hij is treffendquote:Op zondag 4 maart 2007 17:29 schreef methodmich het volgende:
http://frontpage.fok.nl/column/5244/1
Voor de fans van Willem II!
ja inddquote:Op zondag 4 maart 2007 17:27 schreef toma het volgende:
Totaal : 5 pt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |