Moet nog veel leren, maar we kunnen er zeker genoeg meequote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 17:40 schreef existenz het volgende:
De posts gaan nog steeds net zo hard als de punten
goeie speler, razend snel en een uitstekende techniek. Hij moet nog een hoop leren maar hij komt er wel.quote:
Toen waren we iets verder hoorquote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:19 schreef DarkShine het volgende:
Van mij mogen jullie vanavond stunten. Al zou ik ze liever zelf eruit schoppen na vorig seizoen...
quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:19 schreef DarkShine het volgende:
Van mij mogen jullie vanavond stunten. Al zou ik ze liever zelf eruit schoppen na vorig seizoen...
Vanavond tegenover Stam. Hij is er natuurlijk gebrand op, om zich bij Ajax in de kijker te spelen en te scoren. Ik ben benieuwdquote:
Ik denk toch wel dat ze bij Ajax wel enig vermoeden van zijn kwaliteiten hebben hoor.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Vanavond tegenover Stam. Hij is er natuurlijk gebrand op, om zich bij Ajax in de kijker te spelen en te scoren. Ik ben benieuwd
Desalnietemin zal hij extra gemotiveerd zijn.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:19 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik denk toch wel dat ze bij Ajax wel enig vermoeden van zijn kwaliteiten hebben hoor.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:22 schreef existenz het volgende:
We hadden het geluk dat Ajax niet genoeg druk kon zetten voor een snelle 0-2,
Begrijpend lezen is moeilijk he?quote:Op donderdag 1 maart 2007 03:39 schreef VoreG het volgende:
[..]. Ajax had het al in de 1e helft af moeten maken. Willem II was helemaal nergens. In de 2e helft kreeg WillemII veel kansen, maar uiteindelijk is het een verdiende overwinning van Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |