Ja, maar wat doe je nu om het goed temaken?quote:Op zondag 25 februari 2007 17:21 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Was niet sarcastisch bedoeld heur
Mijnes is nu voorbijquote:Op zondag 25 februari 2007 17:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Eeeuj
Ja, gezelligMaar deze week vakantie, en dat gaat nog leuker worden
Haha, okquote:Op zondag 25 februari 2007 17:21 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ja ik kijk x-factorEn ik ergerde me iedere aflevering weer dood aan Wendy
Terwijl ze eigenlijk zo leuk is
We hebben het beeld allemaal achter elkaar staan, moet nu alleen nog allemaal geluid enzo onder
Geef je wel een massagequote:Op zondag 25 februari 2007 17:22 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Ja, maar wat doe je nu om het goed temaken?![]()
Ik ben gisteren wezen bowlenquote:Op zondag 25 februari 2007 17:20 schreef nijnja het volgende:
[..]
was geweest?
Weekend was wel blij, nu alleen berg met huiswerk
en daar?
Aaaahquote:
beter timenquote:Op zondag 25 februari 2007 17:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik was iets te vroeg![]()
![]()
Hoi![]()
![]()
Ja dat welquote:Op zondag 25 februari 2007 17:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Aaaah
Wel een beetje leuke vakantie gehad dan?
quote:Op zondag 25 februari 2007 17:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Eeeuj
Ja, gezelligMaar deze week vakantie, en dat gaat nog leuker worden
quote:
We moeten nog geluid opnemen, maar niemand heeft goede kwaliteit om op te nemenquote:Op zondag 25 februari 2007 17:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Haha, okDat geluid is vaak een stuk makkelijker om te doen
Morgenavond verjaardagquote:Op zondag 25 februari 2007 17:24 schreef rena het volgende:
[..]
![]()
Die van mij is voorbij
![]()
Ga je nog wat bijzonders doen?
HOOOOIquote:
Je zei hemaal geen hoi, je zei ik ben er weer ofzo, maar daar gaatet nu niet omquote:Op zondag 25 februari 2007 17:30 schreef nijnja het volgende:
[..]
HOOOOIik dacht al, wie is dat toch, 't is dat je hoi zei
Dankuquote:
Hoooooooooooooooooiquote:
Zorgen dat je een goede microfoon regeltquote:Op zondag 25 februari 2007 17:26 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
We moeten nog geluid opnemen, maar niemand heeft goede kwaliteit om op te nemenDus of het nou zoveel makkelijker gaat worden?
Lees zequote:
Veel plesier met Mofsquote:Op zondag 25 februari 2007 17:31 schreef -Marlii- het volgende:
Ik ga dr maar weer eens vandoor
Kijken of misschien iets van Duits ga snappen![]()
Succesquote:Op zondag 25 februari 2007 17:31 schreef -Marlii- het volgende:
Ik ga dr maar weer eens vandoor
Kijken of misschien iets van Duits ga snappen![]()
Die hebben wij, maar ze willen niet hier komen om op te nemenquote:Op zondag 25 februari 2007 17:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zorgen dat je een goede microfoon regelt
Alste schonerquote:
hihiquote:Op zondag 25 februari 2007 17:30 schreef nijnja het volgende:
[..]
Je zei hemaal geen hoi, je zei ik ben er weer ofzo, maar daar gaatet nu niet om
Wat een lamballenquote:Op zondag 25 februari 2007 17:33 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Die hebben wij, maar ze willen niet hier komen om op te nemen
En nu ben ik weg
quote:
rickquote:
ja ziek dusquote:
Lukt het lezenquote:
Klinkt wel chillquote:Op zondag 25 februari 2007 17:29 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Morgenavond verjaardag
Woensdag een dagje naar Groningen, Geen idee waarom maar ik ben er nog nooit geweest
Donderdag ook nog met de trein weg, nog geen idee waar naar toe
Vrijdag lekker rustig an doen
Zaterdag verjaardag van een klasgenoot, daar blijven pitten, en dan de volgende dag direct door met zijn allen naar de volgende verjaardag, en dan 's avonds naar de discotheek, daar ook blijven slapen en dan de volgende dag met een brakke kop direct naar school
Nah zeg, nu ist nie leuk meer, gewoon beter worden! doe maar, word je zelf ook beter vanquote:Op zondag 25 februari 2007 17:35 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja ziek dus
maar t gaat wat beter als net wel![]()
morgen weer naar de dokterquote:Op zondag 25 februari 2007 17:36 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nah zeg, nu ist nie leuk meer, gewoon beter worden! doe maar, word je zelf ook beter van![]()
Ah mooi dat je dat wel weer ging doenquote:Op zondag 25 februari 2007 17:37 schreef liiszle het volgende:
[..]
morgen weer naar de doktert schiet allemaal niet zo op enzo
maar goed, paardrijden was wel tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |