Dat kan écht wel. Zeker als je nog halfdronken opstaat en dan in korte tijd volle glazen martini en sterker naar binnen gaat gieten.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:05 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Huub heeft ook veel gezopen. Maar die vlekken en dit gedrag kan gewoon niet van alleen teveel alcohol zijn.
Huub heeft al veel vaker meer gedronken.
Ja tegen Eric... maar ik heb niet gehoord of het Natasia ook verteld is.quote:
Ik denk dat je moet zoeken vanaf kwart over 2.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat was dan zeker net voor de visite van natasia?
Kan het nog even niet vinden.
Ja die Toerrek komt nog wel. Met chauffeur en dan een enkele reis naar Almere. De auto gaat gewoon weer naar de garagequote:
Nog niet gegeven. Zijn lul van chocolade.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:11 schreef XiChico het volgende:
[..]
Wat voor cadeau heeft hij haar gegeven dan?
Kan ook inderdaad. Het wachten is op bewijs. Zou mooi zijn als Brain het echt gezegd heeftquote:Op zondag 25 februari 2007 17:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat kan écht wel. Zeker als je nog halfdronken opstaat en dan in korte tijd volle glazen martini en sterker naar binnen gaat gieten.
Ik zou het prachtig vinden als Brian echt iets met Huub's drank had uigespookt, want dan zou hij het huis uit moeten. Maar het is volkomen uit de lucht gegrepen.
Ik ben helemaal niet vies van veel alcohol, integendeel, maar Huub wordt niet 'gezellig' dronken en heeft de neiging op zo'n manier te drinken dat het moeilijk wordt om je dronkenschap nog in de hand te houden (het ineens naar binnen "gieten" van glazen drank). En dit is het resultaat.
Het lijkt er sterk op dat er mensen zijn die para worden van DGK. Zo heeft niet alleen Brain hier last van maar beginnen bepaalde fokkers ook para trekjes te vertonen.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:08 schreef uitgeslapen het volgende:
Het lijkt er sterk op dat Huub drank en slaappillen heeft gemengd...herkenbaar gedrag, verdwaasd wakker worden en zomaar ergens gaan pissen...totaal van de wereld zijn...
dat is vaag, want de visite kwam om 15.18.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:11 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik denk dat je moet zoeken vanaf kwart over 2.
op gouden kooi forum hebben ze het daar rond die tijd over.
En die kok krijgt ook te veel aandacht, met z'n vreten. Gewoon opdienen en daarna waffel houden.quote:
Dit gedeelte van je zin verklaard alles al.. vooral ALSquote:Op zondag 25 februari 2007 17:11 schreef Pavement het volgende:
als natasia slim is
Wie de schoen past, trekke hem aan.quote:
Natasia is zeker niet mijn favoriete bewoner, maar het moet gezegd, dat doet ze dus niet en dat siert haar ook wel weer.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:11 schreef Pavement het volgende:
als natasia slim is gaat ze nu lopen schreeuwen en feesten naast huub zn bed, maak m gek
Misschien dat ze hem de sterkste alcohol in het huis stiekum in Huub's mix hebben gegooid? Wie heeft de drankjes gemixt? Dan heb je misschien een antwoord?quote:Op zondag 25 februari 2007 17:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat kan écht wel. Zeker als je nog halfdronken opstaat en dan in korte tijd volle glazen martini en sterker naar binnen gaat gieten.
Ik zou het prachtig vinden als Brian echt iets met Huub's drank had uigespookt, want dan zou hij het huis uit moeten. Maar het is volkomen uit de lucht gegrepen.
Ik ben helemaal niet vies van veel alcohol, integendeel, maar Huub wordt niet 'gezellig' dronken en heeft de neiging op zo'n manier te drinken dat het moeilijk wordt om je dronkenschap nog in de hand te houden (het ineens naar binnen "gieten" van glazen drank). En dit is het resultaat.
Komt idd beetje verdacht over.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:13 schreef agter het volgende:
brian overdenkt zijn zonden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |