wie is dat nu dan?quote:Op zondag 25 februari 2007 17:07 schreef kleinzusje het volgende:
Day is altijd voor de underdog
Dat is toch Stijn niet of heb ik het verkeerd?quote:Op zondag 25 februari 2007 17:06 schreef F04 het volgende:
[..]
Die gast wil gewoon stoer doen. Normaal is Huub veel leuker met wat alcohol, maar dit is echt TE veel. Geen wonder dat hij daar half dood op bed lag.
Dat was dan zeker net voor de visite van natasia?quote:Op zondag 25 februari 2007 17:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Rond drie uur kwam daar de eerste reactie.
Het gaat over een gesprek boven aan de trap.
Vast een domme streek van Brian misschien. Brian doet wel eens vaker dingen heel sneaky.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:08 schreef uitgeslapen het volgende:
Het lijkt er sterk op dat Huub drank en slaappillen heeft gemengd...herkenbaar gedrag, verdwaasd wakker worden en zomaar ergens gaan pissen...totaal van de wereld zijn...
zijn er beelden van eric die het kado aanbiedt?quote:Op zondag 25 februari 2007 17:08 schreef schatje het volgende:
Wilgo vindt cadeau Eric aan Natasia respectloos.
Ik boor hem niet de grond in. Maar ik geef ook niet iemand anders de schuld voor zijn alcoholgebruik.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:05 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij er niets aan kan doen, maar om hem nu helemaal de grond in te boren vind ik ook te ver gaan.
Nee, moet nog gebeuren.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:09 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
zijn er beelden van eric die het kado aanbiedt?
Sinds 14 uur al.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:03 schreef Peter6000 het volgende:
Goedenmiddag.![]()
Huubs is al out, las ik.
Heeft hij dat gezegd ?quote:Op zondag 25 februari 2007 17:08 schreef schatje het volgende:
Wilgo vindt cadeau Eric aan Natasia respectloos.
Het lijkt er sterk op dat Huub teveel heeft gedronken.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:08 schreef uitgeslapen het volgende:
Het lijkt er sterk op dat Huub drank en slaappillen heeft gemengd...herkenbaar gedrag, verdwaasd wakker worden en zomaar ergens gaan pissen...totaal van de wereld zijn...
Dat was een leuke tekst geweest met een cap toen ze de kinderen uitzwaaide.... lolquote:
Mot nog beuren....quote:Op zondag 25 februari 2007 17:09 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
zijn er beelden van eric die het kado aanbiedt?
Blijven zoeken please,quote:Op zondag 25 februari 2007 17:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat was dan zeker net voor de visite van natasia?
Kan het nog even niet vinden.
Jullie ?quote:Op zondag 25 februari 2007 17:09 schreef Day het volgende:
[..]
Ik boor hem niet de grond in. Maar ik geef ook niet iemand anders de schuld voor zijn alcoholgebruik.
Huub is al zo vaak dronken geweest en jullie doen nu net alsof dit de eerste keer is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |