Fortuna fan?quote:Op zondag 25 februari 2007 16:42 schreef postmortum het volgende:
Die niet de club uit hun regio steunen , maar de club die het het beste doet in de competitie![]()
Respect dus voor supporters van Hearacles, Excelsior , FSC en nog tientallen andere clubs die kunnen rekenen op duizenden supporters uit de eigen regio die achter hun club staan en verder kijken dan de traditionele top 3![]()
FSCquote:
Het steunen van iemand of een team alleen maar omdat ze toevallig bij je uit de buurt komen is flauwekul.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:42 schreef postmortum het volgende:
Die niet de club uit hun regio steunen
Je bent nou ook niet echt het klassieke voorbeeld van een voetbal-fanquote:
wel het klassieke voorbeeld van een mvv supporterquote:Op zondag 25 februari 2007 18:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je bent nou ook niet echt het klassieke voorbeeld van een voetbal-fan![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 18:33 schreef wolferl het volgende:
Postmortum je bent een hele zielige calimero.![]()
Je woont in Beverwijk ?quote:Op zondag 25 februari 2007 16:51 schreef Ordinair het volgende:
Erm, A'dam ligt niet echt in de regio maar zit wel in de historie van ons dorp.. En had zelfs een hele belangrijke rol. Vandaar vind ik dat ik de juiste club support, al 11 jaar van de 16.
die comment is te grofquote:
En nou kappen hequote:Op zondag 25 februari 2007 18:25 schreef postmortum het volgende:
[..]
wel het klassieke voorbeeld van een mvv supporter![]()
Voetbal en Maastricht...tja...quote:
HEY !quote:Op zondag 25 februari 2007 19:36 schreef blonchi het volgende:
[..]
Voetbal en Maastricht...tja...
Begrijpen doe ik je wel, hoor...![]()
Ede ook nietquote:Op zondag 25 februari 2007 19:38 schreef Rekkie het volgende:
Ik heb geen (betaalde) club in de regio op eredivisie niveau_!
Wijkquote:Op zondag 25 februari 2007 18:08 schreef Weggeslet het volgende:
Ik steun CDW, niet SVF!
MAX!!!!!!!quote:Op zondag 25 februari 2007 19:25 schreef Max-Westerman het volgende:
Moet ik maar voor Roda worden nu
minder dan 10 km van rotterdam met een ajax shirtje voetbalen. en gaan janken als ze klappen krijgenquote:
moet je iemand slaan dan, die een ander voetbalshirt aan heeft?quote:Op zondag 25 februari 2007 21:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
minder dan 10 km van rotterdam met een ajax shirtje voetbalen. en gaan janken als ze klappen krijgen![]()
Boh gek, mag ik je aanraken?quote:Op zondag 25 februari 2007 21:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
minder dan 10 km van rotterdam met een ajax shirtje voetbalen. en gaan janken als ze klappen krijgen![]()
Nerdsquote:
Haha,wat ben jij een domme mongool!quote:Op zondag 25 februari 2007 21:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee hoor, dat heet chauvinisme en is een van de drijvende krachten achter een echte voetbalsupporter. Kiezen is iets voor mietjes die eigenlijk gewoon thuis achter de TV thuishoren.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:55 schreef 700MB het volgende:
[..]
Het steunen van iemand of een team alleen maar omdat ze toevallig bij je uit de buurt komen is flauwekul.
bottenzakje, doe nou nie zo stoehoer...quote:
ik zit vaker bij fsc op de n-sidequote:Op maandag 26 februari 2007 18:59 schreef tong_poh het volgende:
Dat vind ik nou zo jammer aan Zuid Limburg. Veels te veel Glory hunters. We hebben hier drie profclubs die zonder problemen hun stadion zouden kunnen vullen.
En maar klagen dat de Zuid Limburgse clubs geen geld hebben, dat ze daarom niet gaan kijken. Tja waarom zouden ze geen geld hebben?
Verbaast me trouwens dat Roda nooit uitverkoopt. En MVV was altijd leuk. Fortuna daarentegen mag van mij wegblijven.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:59 schreef tong_poh het volgende:
Dat vind ik nou zo jammer aan Zuid Limburg. Veels te veel Glory hunters. We hebben hier drie profclubs die zonder problemen hun stadion zouden kunnen vullen.
En maar klagen dat de Zuid Limburgse clubs geen geld hebben, dat ze daarom niet gaan kijken. Tja waarom zouden ze geen geld hebben?
iddquote:Op zondag 25 februari 2007 21:46 schreef Yozzz het volgende:
Vitesse, Vitesse, de kleuren geen en zwart waar ik van hou!![]()
Behoorlijk irritant ja, vooral als ze zeggen Ajax te supporten, maar zondags achter teletekst zittenquote:Op zondag 25 februari 2007 16:42 schreef postmortum het volgende:
Die niet de club uit hun regio steunen , maar de club die het het beste doet in de competitie![]()
Respect dus voor supporters van Hearacles, Excelsior , FSC en nog tientallen andere clubs die kunnen rekenen op duizenden supporters uit de eigen regio die achter hun club staan en verder kijken dan de traditionele top 3![]()
Stel, er zijn 1 miljoen Ajacieden in Nederland en er gaan maar 50.000 naar de Arena, dan is 95% van de fans een fan die jij beschrijftquote:Op maandag 26 februari 2007 20:06 schreef A.Petacchi het volgende:
[..]
Behoorlijk irritant ja, vooral als ze zeggen Ajax te supporten, maar zondags achter teletekst zitten![]()
Het aanmoedigen van grote teams vloeit voort uit het moderne voetbal met al zijn problemen.
SUPPORT YOUR LOCAL TEAM!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |