Ook geen probleem: http://www.hccamsterdam.nl/brickfactory/quote:Op zondag 4 maart 2007 13:14 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ik heb ook ooit een enorme bigass vuilniszak vol met ouwe lego van mn oma gekregen. Dikke vintage spullen zaten daarin. Helaas alles zonder boekje enzo
Idem, heb veel broers dus je raad het al.quote:Op maandag 13 april 2009 21:29 schreef Daywalk3r het volgende:
[ afbeelding ]
Heb 't op zo'n manier. Alleen een stuk meer.
Oh, stuur maar op naar mij dan. Ik wil de portokosten wel vergoeden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:06 schreef Baboontje het volgende:
Hee , die race auto van Technic komt bekend voor!! Mijn vriend heeft zoiets, maar dan met 2 stoeltjes er in. Dat ding is groot.
Mag het niet weg gooien, erger me al jaren aan Dat Ding![]()
Zelfde hier! Ik ben weer allle classic space uit de grote graaidozen aan het vissenquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:51 schreef tiepdoos het volgende:
Yess, mijn oudste zoon zit net aan de lego(tot hij op bed ligt)
![]()
Wat heb ik veel lopen bouwen vroeger.. kan nu weer aan mijn tweede jeugd beginnen
Ik ook!quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:17 schreef katerwater het volgende:![]()
Ik heb het hele topic doorlopen met een glimlach. Nostalgie![]()
Ik herken verdomme bijna alle dozen![]()
Dat boek heb ik ook. Maar ik kon natuurlijk niets maken, want ik mistte altijd wel iets belangrijks.
Je zoontje is nog geen 4 en je wil hem al met Technic aan de gang laten gaan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:43 schreef tiepdoos het volgende:
Binnenkort ga ik voor mijn zoontje op zoek naar simpel technisch lego. auto's, kranen en al dat draaiend spul vind hij geweldig. hij is nu een megageval aan het maken rondom een helicopterdraaiding![]()
Maar omdat hij nog net geen 4 is moet het niet al te ingewikkeld zijn. (Iemand een tip) Hij heeft veel uitdaging nodig. De simpelste dingen "kan hij niet" (lees: ik heb daar geen zin in), terwijl de moeilijke dingen loopt hij lekker te prutsen tot het lukt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |