Nu je het zegt, idd, kan ze ook niet meer vindenquote:Op zondag 25 februari 2007 22:36 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik ben misschien heel stom hoormaar zie helemaal geen mini starwars (meer) op de site staan.
Idd, deze dus:quote:Op zondag 25 februari 2007 21:23 schreef JoopK het volgende:
Trouwens die chocomelfabriek is gewoon op brickfactory te vinden, 1500 serie dacht ik... Ik bouw voor LEGOWORDL 2007 al die oude en zeldzame sets weer op. (er zijn er nog meer, o.a. unox set).
Forget it, LEGO levert geen oude sets zoals ik al meldde. Ik heb nog wel voorraad, dus als je Minisetje van SW zoekt...quote:Op maandag 26 februari 2007 01:24 schreef BasOne het volgende:
[..]
Nu je het zegt, idd, kan ze ook niet meer vinden
Mischien een mailtje sturen met de doos nummers en vragen of ze nog te bestellen zijn?
ze zijn iets van 5 euro per stuk, verzend kosten zijn niet zo hoog.
Heb zelf de hele serie van lego.com besteld.
quote:Op zondag 25 februari 2007 21:28 schreef geelkuikentje het volgende:
Van het modelteam spul heb ik 3 dozen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De truck heb ik nog in de kast staan zie ik net, ff foto van gemaakt alleen er missen twee antennes op de voorkant van de motorkap, die kan ik niet meer vinden
![]()
[afbeelding]
Nee,je hebt gelijk.Vroeger wasw het voor mijn gevoel veel universeler te gebruiken.Voor zo ver ik het kan zien heeft de huidige Lego veel grotere stukken.Het is meer prefab ,zeg maar.Wij moetsen het nog steen voor steen opbouwen.Het zal wel liggen aan het feit dat de jeugd van tegenwoordig geen zin meer heeft om uren op de grond te zitten/liggen en zo te spelen,maar alleen nog maar passief vermaakt wil worden d.m.v de computer en TV. En die prefab-Lego is waarschijnlijk de enige manier om ze aan de Lego te krijgen.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:44 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Krijg bijna weer zin om met Lego te spelen, als je dit zo ziet![]()
Moet toch zeggen dat het oude Lego uit de jaren '80 er veel beter uitziet dan het Lego van nu, maar dat zal wel nostalgie van mijn kant zijn
Heb ik ookquote:Op maandag 26 februari 2007 11:00 schreef bolletje_25 het volgende:
[afbeelding]
Maanden en maanden voor gespaard, maar nooit kunnen kopenMijn ochtend, wat doe je.
Maar die mini SW zijn nog niet zo oud, die zullen ze toch nog wel op vooraad hebbenquote:Op maandag 26 februari 2007 10:42 schreef JoopK het volgende:
[..]
Forget it, LEGO levert geen oude sets zoals ik al meldde. Ik heb nog wel voorraad, dus als je Minisetje van SW zoekt...
Dat chocomel ding is wel cool iig, ik heb nog 2 onderdelen niet binnen voor de rest is ie af. En nu de stickers nog even laten drukken.
Ik heb zeker nog interesse in die twee die ik nog zoekquote:Op maandag 26 februari 2007 10:42 schreef JoopK het volgende:
[..]
Forget it, LEGO levert geen oude sets zoals ik al meldde. Ik heb nog wel voorraad, dus als je Minisetje van SW zoekt...
Dat chocomel ding is wel cool iig, ik heb nog 2 onderdelen niet binnen voor de rest is ie af. En nu de stickers nog even laten drukken.
Nee Lego is er onlangs achtergekomen dat die prefab-crap ook niet bij de huidige kindertjes aanslaat dus ze zijn weer omgedraaid en gaan weer meer met blokjes doen las ik in de krant een paar maanden terug! (Y)quote:Op maandag 26 februari 2007 12:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee,je hebt gelijk.Vroeger wasw het voor mijn gevoel veel universeler te gebruiken.Voor zo ver ik het kan zien heeft de huidige Lego veel grotere stukken.Het is meer prefab ,zeg maar.Wij moetsen het nog steen voor steen opbouwen.Het zal wel liggen aan het feit dat de jeugd van tegenwoordig geen zin meer heeft om uren op de grond te zitten/liggen en zo te spelen,maar alleen nog maar passief vermaakt wil worden d.m.v de computer en TV. En die prefab-Lego is waarschijnlijk de enige manier om ze aan de Lego te krijgen.
Damn,ik word echt oud.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |