quote:Op zondag 25 februari 2007 17:40 schreef Dos37 het volgende:
Het been van De Zeeuw is niet helemaal gestrekt.
De bal was even los en
Stekelenburg was buiten zijn doelgebied.'
Dus een kut topic ?quote:Op zondag 25 februari 2007 17:56 schreef HAL9000S het volgende:
Je moet toch wat om je belachelijke beslissing recht te lullen, toegeven dat je fout zit is nooit makkelijk. En tuurlijk geef je als feijenoorder Wegereef gelijk, voorspelbaar
Dat sowieso, zo'n petitie zal toch geen verschil maken.quote:
Ja en een Ajaxied die Wegereeft geen gelijk geeft. Wat is je punt?quote:Op zondag 25 februari 2007 17:56 schreef HAL9000S het volgende:
Je moet toch wat om je belachelijke beslissing recht te lullen, toegeven dat je fout zit is nooit makkelijk. En tuurlijk geef je als feijenoorder Wegereef gelijk, voorspelbaar
Twee dingen:quote:Op zondag 25 februari 2007 17:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Ja en een Ajaxied die Wegereeft geen gelijk geeft. Wat is je punt?
Hij geeft een uitleg en die uitleg klopt, daar valt niets op af te dingen. Gestrekt been is het niet, Stekelenburg komt uit z'n doelgebied en de bal heeft hij ook niet vast.
Doet pijn he punten verliezenMoet je eens Feyenoord worden, dan wen je daar zelf aan
Aangezien hij zelfs na het bekijken van de videobeelden nog aangeeft niet te weten of hij de goede beslissing gemaakt heeft, valt er dus nog genoeg op af te dingen. Het was gewoon gevaarlijk spel, hij maakt een verkeerde beslissing op basis van een advies van de grensrechter en dat probeert hij nu recht te lullen.quote:Ik weet nog steeds niet of we het fout hebben gedaan
quote:Op zondag 25 februari 2007 17:30 schreef ursel het volgende:
Als er nou ook nog iemand een filmpje bij post, kunnen we ook nog onze meningen geven over de relevantie van deze petitie.. Ik teken namelijk niet zomaar iets zonder te weten waarvoor ik teken..
Je spreekt jezelf wel erg snel tegenquote:Op zondag 25 februari 2007 18:02 schreef HAL9000S het volgende:
Aangezien hij zelfs na het bekijken van de videobeelden nog aangeeft niet te weten of hij de goede beslissing gemaakt heeft, valt er dus nog genoeg op af te dingen. Het was gewoon gevaarlijk spel, hij maakt een verkeerde beslissing op basis van een advies van de grensrechter en dat probeert hij nu recht te lullen.
Ok jij wintquote:Doet pijn punten verliezen?Ga je er nou voor het gemak maar van uit dat ik een ajaxied ben? Mijn club heeft vandaag 3-1 gewonnen thuis, de vierde overwinning dit seizoen dus ga me niks vertellen over het het voelt om punten te verliezen
Schele henk, kijk nog eens naar het gifje.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Ja en een Ajaxied die Wegereeft geen gelijk geeft. Wat is je punt?
Hij geeft een uitleg en die uitleg klopt, daar valt niets op af te dingen. Gestrekt been is het niet, Stekelenburg komt uit z'n doelgebied en de bal heeft hij ook niet vast.
Doet pijn he punten verliezenMoet je eens Feyenoord worden, dan wen je daar zelf aan
Hoezo? Ik roep de hele tijd al dat het een foute beslissing was.quote:
quote:Ok jij wint
Wat zie je daar? Geen gestrekt been, buiten het doelgebied en ze komen tegelijk bij de bal.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:11 schreef Erwtensoep het volgende:
Schele henk, kijk nog eens naar het gifje.
Dat gifje werkt hier niet..quote:Op zondag 25 februari 2007 18:11 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Schele henk, kijk nog eens naar het gifje.
En gestrekt been..quote:Op zondag 25 februari 2007 18:20 schreef xFriendx het volgende:
[afbeelding]
Wesley doet het tenminste netjes met de handjes![]()
Gestrekte vinger!!!quote:Op zondag 25 februari 2007 18:20 schreef xFriendx het volgende:
[afbeelding]
Wesley doet het tenminste netjes met de handjes![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |