Wat????quote:Op zondag 25 februari 2007 18:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat is Brian aan het doen met het oog van het paard![]()
Nix hoor, tis een debiel maar geen randdebielquote:
Ik denk dat een blaastest meer resultaat biedquote:Op zondag 25 februari 2007 18:27 schreef oosterpark het volgende:
Ja , een urinetest, he hallo daar achter even de medische dient bellen
Het lijkt het dagelijks leven wel.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:13 schreef scanman01 het volgende:
Huub verknalt het met zijn drankprobleem, want dat hij dat heeft is inmiddels wel duidelijk. Als hij zo doorgaat zal zijn populariteit enorm dalen. Ik kan hem zelf ook niet meer aanhoren als hij te veel gedronken heeft. Het is echt donders jammer. Zonder drank is Huub leuk in het huis. Met drank op is hij zeer genant.
quote:Op zondag 25 februari 2007 19:18 schreef havefun het volgende:
Huub is volgen smij echt wel gedrogeerd door Brian. Ten eerste hebben meerder mensen Brian en Natasia horen praten over "Iets in de drank doen". Ten tweede heeft Brian tegen Amanda gezegd dat ze niet aan de drank moest zitten. Ten derde heeft Brian het de laatste dagen overdat mensen hem willen vergiftigen.
En daarnaast deed Brian vandaag ook nogal vreemd, net alsof hij meer wist en zich een beetje zorgde maakte dat hij mischien teveel in de drank had gedaan.
Daranaast is het ook te toevallig dat het precies gebeurd als wilgo en de kids er zijn, en huub nou net zat te neten op natasia.
Bian is niet schuldig to thet tegendeel bewezen is maar ik denk dat hier echt wel meer aan de hand is.
Ga de TT eens wijzigen in 'Huub gedrogeerd door Brian' oid.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:20 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
![]()
omfg.. dit soort posts zijn leuker dan de hele DGK bij elkaar
echt nietttttttttttttttttttttttttttttt..............had geluisterd toestraksquote:Op zondag 25 februari 2007 19:20 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
![]()
omfg.. dit soort posts zijn leuker dan de hele DGK bij elkaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |