En was hij nu trainer bij Ajax ipv AZ geweest, dan was het nu een toffe peer die de waarheid sprakquote:Op zondag 25 februari 2007 14:48 schreef Black-Death het volgende:
In het vorige topic zei iemand het perect: respect voor zijn prestaties bij Ajax, maar momenteel is het een klootzak.
Want dat zal de reden zijn? Misschien Van Gaal de laatste jaren nog gevolgd in de media? Zijn acteren verdiend niet echt de schoonheidsprijs. EN volgens mij vinden alle Ajacieden verder dat het een topcoach is, alleen als mens laat hij het afweten (ook al bij het Nederlands elftal).quote:Op zondag 25 februari 2007 14:47 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Het is triest dat alle Ajacieden van Gaal opeens uitkotsen nu ie niet meer bij jullie clubje werkt.
Bij Ajax was ie dat ook maar toen gaven jullie hem gelijkquote:Op zondag 25 februari 2007 14:48 schreef Black-Death het volgende:
[..]
In het vorige topic zei iemand het perect: respect voor zijn prestaties bij Ajax, maar momenteel is het een klootzak.
Hoeveel ex spelers en coaches van Feyenoord worden er wel niet uitgekotst? Zelfs v. Hanegem wordt door sommigen van jullie een loser genoemd!quote:Op zondag 25 februari 2007 14:47 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Het is triest dat alle Ajacieden van Gaal opeens uitkotsen nu ie niet meer bij jullie clubje werkt.
dat kom je nooit te weten, kortom een kut-postquote:Op zondag 25 februari 2007 14:49 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En was hij nu trainer bij Ajax ipv AZ geweest, dan was het nu een toffe peer die de waarheid sprak
Inderdaad! Ik zag Ajax vandaag opeens lekker combineren, one-touch voetbal...Sneijder en Perez samen in het veld doet absoluut veel goeds voor het voetbal van Ajax.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:47 schreef Silenus het volgende:
Het guys, effe een helder moment.
Ik ben trots op Ajax (alweer? Ja, alweer.) Goed gespeeld, en zonder Wegereef hadden we hier gewoon terecht gewonnen. Het gaat de goede kant op! En dat is eigenlijk veel belangrijker, want face it, die boeren halen we dit jaar niet meer in. Gelukkig hebben ze Ronald Koeman, die daar alles stelselmatig kapot aan het maken is. Met PSV gaat het bergafwaarts, eerst was er het antivoetbal met resultaten, nu komt er het antivoetbal zonder resultaten.
Ajax groeit en groeit, en één ding is duidelijk.... AZ vreten we in de play-offs helemaal op.
"Ja maar hunnie doen het ook"quote:Op zondag 25 februari 2007 14:49 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hoeveel ex spelers en coaches van Feyenoord worden er wel niet uitgekotst? Zelfs v. Hanegem wordt door sommigen van jullie een loser genoemd!
Ja, want trainers van Ajax hebben altijd gelijk, en Ajacieden hebben momenteel ook NOOOOOIT kritiek op de uitspraken van Ten Cate. Als je dan toch probeert te provoceren pak dan in ieder geval een punt dat hout snijdt.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:49 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En was hij nu trainer bij Ajax ipv AZ geweest, dan was het nu een toffe peer die de waarheid sprak
Wie is dit nou weerquote:Op zondag 25 februari 2007 14:50 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
"Ja maar hunnie doen het ook"
Ach, laten we het er maar op houden dat het ook dit keer weer niet aan Ajax zelf lag ok ?quote:Op zondag 25 februari 2007 14:50 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ja, want trainers van Ajax hebben altijd gelijk, en Ajacieden hebben momenteel ook NOOOOOIT kritiek op de uitspraken van Ten Cate. Als je dan toch probeert te provoceren pak dan in ieder geval een punt dat hout snijdt.
Nee hoor, maar ik vind het altijd wat vreemd als aanhangers van andere clubs kritiek leveren op onderdelen waar ze zichzelf ook aan bezondigen.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:50 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
"Ja maar hunnie doen het ook"
Waarschijnlijk krijgt alleen Ten Cate een boete vanwege z'n kritiek.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:53 schreef Alex858 het volgende:
Ik hoop dat de KNVB ook eens kritischer wordt richting scheidsrechters. Het lijkt wel of scheidsrechters ongestraft mogen blijven blunderen. Voor de KNVB zou alle kritiek van de laatste maanden op haar staf toch reden moeten zijn, om daar aandacht aan te besteden
Gelukkig snap je het eindelijk.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:53 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ach, laten we het er maar op houden dat het ook dit keer weer niet aan Ajax zelf lag ok ?
Haha, wat zegt ie dan?quote:Op zondag 25 februari 2007 14:53 schreef venomsnake het volgende:
V.Gaal is weer een journalist aan het afzeiken, in dit geval Frits Barend..![]()
LOOOOOOOOOOOLquote:Op zondag 25 februari 2007 14:54 schreef toma het volgende:
[afbeelding]whehehe
sorry ik laat me gaan.
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:54 schreef toma het volgende:
[afbeelding]whehehe
sorry ik laat me gaan.
Ja, maar dat is niet zo erg.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:53 schreef venomsnake het volgende:
V.Gaal is weer een journalist aan het afzeiken, in dit geval Frits Barend..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |