Wat is er met Amersfoort gebeurd?quote:Op zondag 15 september 2013 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
1. Breda
2. Bergen op Zoom
3. Groningen
Niet tof genoeg voor de top 3.quote:Op zondag 15 september 2013 19:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat is er met Amersfoort gebeurd?
Gast, ben jij gek geworden? (of mag ik niet zo praten tegen een mod?)quote:Op zondag 15 september 2013 19:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niet tof genoeg voor de top 3.
Heeft Amersfoort afgedaan of is Groningen de top 3 binnen gedenderd?quote:Op zondag 15 september 2013 19:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niet tof genoeg voor de top 3.
Neuh, heb Grunn altijd wel een mooie stad gevonden (paar keer geweest met de NS Tienertoerquote:Op zondag 15 september 2013 19:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heeft Amersfoort afgedaan of is Groningen de top 3 binnen gedenderd?
Wat is er zo tof aan BoZ?quote:Op zondag 15 september 2013 19:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat is er met Amersfoort gebeurd?
HAHAHAAHAHAHA is dit een grap?quote:Op zondag 15 september 2013 21:54 schreef Fred0w het volgende:
Alles wat direct aan een rivier ligt is mooi zoals
Zutphen,Deventer,Kampen, Nijmegen, Maastricht.
Een rivier maakt een stad ook levendiger.
Is mooiquote:
Rotterdam van voor de oorlog was mooi ja, toen het nog rijkelijk gedetailleerde panden had.quote:Op maandag 16 september 2013 14:27 schreef Papiertje95 het volgende:
[..]
HAHAHAAHAHAHA is dit een grap?
kampen, Zutphen? hahahahahaha zelfs rotterdam is nog mooier
Beoordeel jij een stad op een paar huisjes?quote:Op maandag 16 september 2013 17:06 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Rotterdam van voor de oorlog was mooi ja, toen het nog rijkelijk gedetailleerde panden had.
Als je boeken met oude foto's ziet van Rotterdam voor de oorlog zie je dat het rijker gedetailleerd was dan in Amsterdam.
Haringvliet Rotterdam voor de oorlog:
[ afbeelding ]
Na de oorlog:
[ afbeelding ]
Nee, dan heeft Dresden het veel beter gedaan.
Ik heb het over de wederopbouw.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:25 schreef Papiertje95 het volgende:
[..]
Beoordeel jij een stad op een paar huisjes?
Het gaat toch veel meer om het centrum en wat er te zien is.
Dan moet je geen plaatjes posten van iets wat strikt genomen geen wederopbouw is, die panden op de Googlemaps zijn uit de jaren 1980, me dunkt. Zijn waarschijnlijk in de plaats gekomen van de revolutiebouwpanden van net na WO2 die er eerst stonden.quote:
Ik bedoel er maar mee te zeggen dat die wederopbouwpanden veel minder sfeer uitstralen dan die revolutiepanden van voor de oorlog. En die sfeer heb je toch nodig om een stad leuk te maken.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan moet je geen plaatjes posten van iets wat strikt genomen geen wederopbouw is, die panden op de Googlemaps zijn uit de jaren 1980, me dunkt. Zijn waarschijnlijk in de plaats gekomen van de revolutiebouwpanden van net na WO2 die er eerst stonden.
Je haalt wat dingen door elkaar.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:47 schreef Fred0w het volgende:
Ik bedoel er maar mee te zeggen dat die wederopbouwpanden veel minder sfeer uitstralen dan die revolutiepanden van voor de oorlog. En die sfeer heb je toch nodig om een stad leuk te maken.
Het is maar wat je een stad noemt.quote:Op donderdag 19 september 2013 10:57 schreef Gwywen het volgende:
Thorn
Wijk bij Duurstede
Oud-Heusden
Dokkum
Dat zijn pas mooie stadjes.
Alles met stadsrechten. Bovengenoemde zijn geen dorpjes.quote:Op donderdag 19 september 2013 18:35 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het is maar wat je een stad noemt.
Stadsrechten hebben geen betekenis. Wat jij opnoemt zijn dorpen. Den Haag is een stad, ook al heeft het geen 'stadsrechten'.quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:25 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Alles met stadsrechten. Bovengenoemde zijn geen dorpjes.
Mooi hoeft niet synoniem te zijn aan groot toch?
Nee.quote:
Onzin in de zin dat Dokkum een dorp is.quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:53 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Sinds 1815 is dit geen onzin meer. Ken je feiten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |