Uhuh. Nu moeten we het doen met totally spy's of hoe dat grut ook heet.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:29 schreef Dagonet het volgende:
Wat had je toch een hele zooi troep vroeger op de zondagochtend om naar te kijken. Dat mis ik best wel.
quote:Op zondag 25 februari 2007 15:56 schreef cerror het volgende:
Ik ben nu alle afleveringen van de Samurai pizza cats aan het downloaden.
Wel veilig hoop ik.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:13 schreef JDude het volgende:
Ga maar vast naar huis, hij komt een druppel later!
Die zag ik aankomenquote:
Hebben ze ook Ovide en zijn Vrienden?quote:Op zondag 25 februari 2007 15:56 schreef cerror het volgende:
Ik ben nu alle afleveringen van de Samurai pizza cats aan het downloaden.
1 |
3e laatje van links.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:42 schreef Mokster het volgende:
Zeg mij waar die is, ik zoek al zoveel jaar.
De lepel van goud, hij moet er zijn maar wie vertelt me waaaaaaaaaaar.
Als je het zelf maar gelooft!quote:Op zondag 25 februari 2007 22:51 schreef Mokster het volgende:
[..]
Kan ik daar Vrouwtje Theelepel vinden?
Amen to that.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:09 schreef mcDavid het volgende:
Beter een slechte humor dan een slechte tumor.
Vrouwtje Theelepel! Nostalgie mênquote:Op zondag 25 februari 2007 22:42 schreef Mokster het volgende:
Zeg mij waar die is, ik zoek al zoveel jaar.
De lepel van goud, hij moet er zijn maar wie vertelt me waaaaaaaaaaar.
Geen piew?quote:Op maandag 26 februari 2007 02:10 schreef cerror het volgende:
Piew.
4 op 'n rij?quote:
5 zelfs.quote:
Gore spammert.quote:
Weest blij dat ik stopte bij 5.quote:
Weest blij dat ik niet m'n deleteknopje gebruik.quote:
Vuige vieze machtsmisbruiker.quote:Op maandag 26 februari 2007 02:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
Weest blij dat ik niet m'n deleteknopje gebruik.
Ja geil he?quote:
Maar zoiets zou je nooit doen bij mij natuurlijk.quote:
Mwahhhh..quote:Op maandag 26 februari 2007 02:26 schreef cerror het volgende:
[..]
Maar zoiets zou je nooit doen bij mij natuurlijk.
Klinkt niet overtuigend.quote:
Kom op c.. machtsmisbruik is lekkerder als je het doet bij bekenden..quote:
Zo dacht Stalin niet.quote:Op maandag 26 februari 2007 02:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Kom op c.. machtsmisbruik is lekkerder als je het doet bij bekenden..
En ik een gestoorde Hollander.quote:Op maandag 26 februari 2007 03:23 schreef Janetje het volgende:
Maar hey.. Hugh is een lekkere brit..
Truequote:
U riep?quote:Op maandag 26 februari 2007 02:48 schreef cerror het volgende:
Niemand?
Jij hebt ook behoorlijk wat te doen vandaag.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:18 schreef Dagonet het volgende:
Zijn jullie allemaal lekker druk bezig?
Ik doe alsof.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:18 schreef Dagonet het volgende:
Zijn jullie allemaal lekker druk bezig?
Ruimte zat inderdaad.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:42 schreef Dagonet het volgende:
En verhuren we de zolder aan danny als kantoorruimte, hoeftie niet steeds naar Rotterdam.
Nu dus.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:00 schreef Dagonet het volgende:
Nou ja, zo lekker lunch halen bij de c1000.
Ha'k al gezien.quote:Oh, er staat een foto in het jim orkestbak topic.
Dat is het hier elke dag.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:55 schreef Misstique het volgende:
Blegh. Het is weer kastje-naar-de-muur dag.
Niet echt, als t maar warm is en niet zoet.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:07 schreef Dagonet het volgende:
Zo, badkamer is nog slechts wachten tot alles er weer terug in kan, zo tijd om boodschappen te doen. Nog voorkeuren voor eten?
Nee, dit is veul sneller.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:08 schreef Dagonet het volgende:
Oh ja, dit is geen mail.
Hallo.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Niet echt, als t maar warm is en niet zoet..
Nee, mn mail is te traag. Zit vaak een vetraging op van een uur of meer.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Je bekijkt het hier eerder dan je mail???
Dat schiet dan echt niet op...quote:Op maandag 26 februari 2007 14:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, mn mail is te traag. Zit vaak een vetraging op van een uur of meer..
Wraps ofzo? Of couscous?quote:
*fart*quote:Op maandag 26 februari 2007 14:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Niet echt, als t maar warm is en niet zoet..
Smeerlap! Blegh!quote:
Gedeelte smart is halve smart, zeggen ze.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:47 schreef Misstique het volgende:
Ik heb ook een kutdag, overigens.
couscous kan kanquote:
Nog 2 uurtjes. Hou vol.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:48 schreef SiemeN het volgende:
Hmmm. Nee. Nog steeds een kutdag.
Go for it.quote:
Check!quote:Op maandag 26 februari 2007 14:48 schreef SiemeN het volgende:
Hmmm. Nee. Nog steeds een kutdag.
Hij houdt BeF niet meer bijquote:Op maandag 26 februari 2007 15:01 schreef Misstique het volgende:
Wordt FOK steeds trager of ligt dat aan mij?
Ik zal ook meteen even kijken voor iets voor morgen ofzoquote:
Je blijft?quote:Op maandag 26 februari 2007 15:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik zal ook meteen even kijken voor iets voor morgen ofzo
Dat komt omdat we over een topicje of 1000 vol zitten. De miljoen nadert.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:01 schreef Misstique het volgende:
Wordt FOK steeds trager of ligt dat aan mij?
quote:Op maandag 26 februari 2007 15:10 schreef SiemeN het volgende:
Ha, c_c. Is dat Aziatische voer van je nog warm?
Ik ben een heldin.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga straks 5 uur reizen om Chinees te bezorgen bij m'n vriendje, en kan in totaal maar anderhalf uur bij hem zijn. Ik ben tof.
Hoi!quote:Op maandag 26 februari 2007 15:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Dago! Tiek! SiemeN! De rest die hoger op de pagina heeft gepost!
Zo kan je het ook noemen.quote:
Als je toch bezig bent kun je gelijk wel even mijn plafond komen witten.quote:
Is dat een indecent proposal of doe ik te hard m'n best om overal het vuige in te zien?quote:Op maandag 26 februari 2007 15:12 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent kun je gelijk wel even mijn plafond komen witten.
Oh ik dacht een snorquote:Op maandag 26 februari 2007 15:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Beetje jammer van het gezwel wat ik zo tussen neus en lippen heb gekregen.
Puistjes. Bah.
Dat hangt er vanaf of je iets tussen je benen hebt hangen.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is dat een indecent proposal of doe ik te hard m'n best om overal het vuige in te zien?
Je wil niet wéten wat er allemaal onder die hoofddoek schuil gaat.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf of je iets tussen je benen hebt hangen.
Dit maal moet gewoon echt mijn plafond gewit worden. Anders had ik het wel over 'je binnenwerk spuiten' gehad, ofzo.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is dat een indecent proposal of doe ik te hard m'n best om overal het vuige in te zien?
Ik hou nooit meer je hand vast.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je wil niet wéten wat er allemaal onder die hoofddoek schuil gaat.
Witten is te moeilijk, maar uit ervaring kan ik je vertellen dat ik wel kan stucen. Stuuken. Stuucen.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:16 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dit maal moet gewoon echt mijn plafond gewit worden. Anders had ik het wel over 'je binnenwerk spuiten' gehad, ofzo.
Hebben wij ooit hand in hand gelopen?quote:Op maandag 26 februari 2007 15:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik hou nooit meer je hand vast..
Nee, dat niet maar ik kan toch wel kijken wat je morgen eetquote:
Hejje verkeerd gelegen op m'n arm ofzoquote:Op maandag 26 februari 2007 15:14 schreef Misstique het volgende:
Ik heb overal pijn.
In mn rug. In mn schouder.
Naja, niet overal, maar toch:.
Ik heb nooit hand in hand met Lits gelopen.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Hebben wij ooit hand in hand gelopen?.
Dat waren Dago en Lits toch?.
Ja! Maar het heeft kennelijk geen indruk gemaakt.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Hebben wij ooit hand in hand gelopen?.
Ook en nee, tenzij je dronken wordt van sapjes.quote:Dat waren Dago en Lits toch?.
Was ik dronken?.
En dat niet eens expres, kan je nagaan.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:21 schreef SiemeN het volgende:
Lekker aan het kwartetten, Dago. Good busy.
Wat liev.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, dat niet maar ik kan toch wel kijken wat je morgen eethoef je morgen niet te haasten om Amy te zien
Zo ben ik.quote:
Leugenaar!quote:Op maandag 26 februari 2007 15:20 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb nooit hand in hand met Lits gelopen.
Maar Tiek, je weet dat als ik in je ogen kijk ik de rest van de wereld vergeet, zélfs waar m'n handen op dat moment zijn.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja! Maar het heeft kennelijk geen indruk gemaakt..
[..]
Ook en nee, tenzij je dronken wordt van sapjes.
Misschien wil lits ook jouw handje wel eens vasthouden.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:23 schreef SiemeN het volgende:
Hand in hand lopen. Man, wat ben ik jaloers!.
Good save.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar Tiek, je weet dat als ik in je ogen kijk ik de rest van de wereld vergeet, zélfs waar m'n handen op dat moment zijn.
Of een tandem.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:24 schreef Q. het volgende:
Dago en Tiek, hebben jullie ook matching fietsen?
Ja. Én trainingspakken.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:24 schreef Q. het volgende:
Dago en Tiek, hebben jullie ook matching fietsen?
Lits is een beetje verliefd op SiemeN, dus ik gok van wel. Tenzij Jogy in de buurt is, want die vindt hij net iets geiler geloof ik.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Misschien wil lits ook jouw handje wel eens vasthouden.
Dat wil ik altijd nog eens proberen.quote:
Het wordt net gezellig hier.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Enniehoe, vuige platenzaken afstruinen en Chinees bezorge, adieu!
Okay, ik ga voor.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat wil ik altijd nog eens proberen.
Je wil ook eens achter het stuur zitten?quote:
Stelletjesactiviteit genoeg hoor, zelfs zonder jouw hulp.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:30 schreef SiemeN het volgende:
Ik ben blij dat ik heb kunnen bijdragen aan jullie stelletjes activiteiten.
Ja, schone deerne?quote:Op maandag 26 februari 2007 15:35 schreef Misstique het volgende:
SiemeN?
Heb je het treinmeisje nog gezien?quote:
Woensdag.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Heb je het treinmeisje nog gezien?
Dat wist ik, maar wellicht was je haar nogmaals tegengekomen in de trein.quote:
Vrouw.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:49 schreef Misstique het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoeveel reistijd dat is.
Do tell.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:58 schreef SiemeN het volgende:
Vrijdag heb ik een veel toffere date, trouwens..
Dat is een best eind idd.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:00 schreef SiemeN het volgende:
Ik krijg bezoek van een deerne uit het verre Drenthe, dan.
Nogal, ja. Maar ik ben het waard.quote:
Brrrr. Ik waag me niet aan dergelijke instellingen.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:00 schreef Misstique het volgende:
Ik ben aan het spelen met de achtergrondkleur van mijn posts. Ze zijn van paars naar fuchsia naar lichtblauw naar turquoise naar lila gegaan.
Nikky?quote:Op maandag 26 februari 2007 16:00 schreef SiemeN het volgende:
Ik krijg bezoek van een deerne uit het verre Drenthe, dan.
Dat moet nog blijken.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:03 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Nogal, ja. Maar ik ben het waard..
Nee, iets jonger.quote:
Althans, als het een first date is.quote:
Getippel?quote:Op maandag 26 februari 2007 16:07 schreef Misstique het volgende:
Ik hoor volgens mij getrippel in mijn kantoor.
Zei dinges niet dat dat heel pittig was?quote:Op maandag 26 februari 2007 16:16 schreef Dagonet het volgende:
Geen cous cous trouwens, beef chimichurrie.
Sorry Dago.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:16 schreef Dagonet het volgende:
Hallo. SiemeN speelt met z'n nageslacht.
Ik ben easy met de saus. Dat weet je toch?quote:Op maandag 26 februari 2007 16:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zei dinges niet dat dat heel pittig was?
Easy on the sauce then.
Dat had niet gehoeven!quote:Op maandag 26 februari 2007 16:16 schreef Dagonet het volgende:
En voor bijna de hele rest van de week ook eten, plus een voorraadje snaaispul.
Wat dan?quote:Op maandag 26 februari 2007 16:17 schreef Dagonet het volgende:
En iets lekkers voor bij de lunch van Tiek.
Pas op of ik stop je in het spookhuis van de buren, en dan verdwijn je ook! Huuuu!quote:
Lekkere dingen.quote:
Braaf.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik ben easy met de saus. Dat weet je toch?
Die moet je wel even uitleggen.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Pas op of ik stop je in het spookhuis van de buren, en dan verdwijn je ook! Huuuu!
Voorbeeld?quote:
Ik weet niet waar het over gaat, nee.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die moet je wel even uitleggen..
Dat heb ik altijd op vrijdag en uiteindelijk moet Dago dan helpen, omdat er geen servies meer is.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:21 schreef SiemeN het volgende:
Al dat gekeuvel over eten doet me herinneren dat ik vanavond nog voor een week aan afwas moet inhalen.
Je hebt er net deze week een zak van leeg.quote:
Hoezo inhalen? Gewoon afwassen wat je nodig hebtquote:Op maandag 26 februari 2007 16:21 schreef SiemeN het volgende:
Al dat gekeuvel over eten doet me herinneren dat ik vanavond nog voor een week aan afwas moet inhalen.
Anders komen er beestjes.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hoezo inhalen? Gewoon afwassen wat je nodig hebt
Ehm...quote:Op maandag 26 februari 2007 16:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je hebt er net deze week een zak van leeg..
Ik heb net nieuwe buren, maar ze zijn spoorloos sinds oudjaarsavond. Nooit meer gezien. Huis volledig ingericht en ze hebben flink geklust ook. Om er uiteindelijk nooit te zijn.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:21 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het over gaat, nee..
Half december trokken er nieuwe mensen in het huis hiernaast. 31 december zijn ze voor het laatst gezien. Er brandt nooit licht, komt nooit geluid vandaan en het meest recente wat in de vuilnisbak ligt (heb net gekeken) is een verpakking van een kerststol.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:21 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het over gaat, nee..
Tof. Kraken!quote:Op maandag 26 februari 2007 16:23 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb net nieuwe buren, maar ze zijn spoorloos sinds oudjaarsavond. Nooit meer gezien. Huis volledig ingericht en ze hebben flink geklust ook. Om er uiteindelijk nooit te zijn.
Ja mcD, precies, een paar liter bulgaarse yoghurt.quote:
'Echtpaar dood gevonden met oliebollen in de hand'.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Half december trokken er nieuwe mensen in het huis hiernaast. 31 december zijn ze voor het laatst gezien. Er brandt nooit licht, komt nooit geluid vandaan en het meest recente wat in de vuilnisbak ligt (heb net gekeken) is een verpakking van een kerststol.
Het wordt maar eens tijd om de politie in te schakelen denk ik.
Kindje gestikt in appelflap. Paul de leeuw toch grappiger dan gedacht.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:25 schreef SiemeN het volgende:
[..]
'Echtpaar dood gevonden met oliebollen in de hand'.
Je hebt in de vuilisbak gekeken?quote:Op maandag 26 februari 2007 16:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Half december trokken er nieuwe mensen in het huis hiernaast. 31 december zijn ze voor het laatst gezien. Er brandt nooit licht, komt nooit geluid vandaan en het meest recente wat in de vuilnisbak ligt (heb net gekeken) is een verpakking van een kerststol.
Het wordt maar eens tijd om de politie in te schakelen denk ik.
Whehehe.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:25 schreef SiemeN het volgende:
[..]
'Echtpaar dood gevonden met oliebollen in de hand'.
Even het deksel opgelicht, begin me best wel zorgen te maken eigenlijk ergens. Ze zijn nu al twee maanden weg.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je hebt in de vuilisbak gekeken?.
Ik bescheur het hier..
quote:Op maandag 26 februari 2007 16:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja mcD, precies, een paar liter bulgaarse yoghurt.
Voor het zelfde geld had Dago wat ledenmaten aangetroffen.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je hebt in de vuilisbak gekeken?.
Ik bescheur het hier..
Ik wilde gewoon de muren tussen onze huizen verwijderen eik.quote:
Dat meen je niet. Oprah?quote:Op maandag 26 februari 2007 16:27 schreef Dagonet het volgende:
Half uurtje bankhangen en Oprah kijken met thee.
Wrom?quote:Op maandag 26 februari 2007 16:28 schreef SiemeN het volgende:
Had ik maar een uitkering. Zucht.
Doch nu heb je wellicht geld om een HDD-recorder te kopen?quote:Op maandag 26 februari 2007 16:31 schreef SiemeN het volgende:
Dan kon ik Oprah kijken.
Onregelmatige werktijden is ook een optie.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:31 schreef SiemeN het volgende:
Dan kon ik Oprah kijken.
13.gifquote:Op maandag 26 februari 2007 16:33 schreef Misstique het volgende:
[..]
Onregelmatige werktijden is ook een optie.
Met mijn huidige uitgavenpatroon? Neuh.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Doch nu heb je wellicht geld om een HDD-recorder te kopen?
Patronen zijn er om aan te passen af te schieten.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:37 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Met mijn huidige uitgavenpatroon? Neuh.
Hm. Thanks. Nu herinner ik me weer dat ik het zo slecht niet heb. Mijn vorige job had onregelmatige werktijden, en ik kan je zeggen: dat is geen aanrader.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:33 schreef Misstique het volgende:
[..]
Onregelmatige werktijden is ook een optie.
Ik weet er alles van. Of liever gezegd: Dago weet er alles van.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:41 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Hm. Thanks. Nu herinner ik me weer dat ik het zo slecht niet heb. Mijn vorige job had onregelmatige werktijden, en ik kan je zeggen: dat is geen aanrader.
Je mag ze meenemen vanaaf, ik hou er niet van.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:57 schreef Dagonet het volgende:
Oprah was kut. Kokosmakronen zijn lekker..
Nee.quote:
Nachtbraker.quote:
Beetje wel he?quote:
Ok.. * Doet alsof..quote:Op maandag 26 februari 2007 17:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Verstandig. Zullen we doen dat het bijna bedtijd is?
Ja maar mamma.. ik heb nog geen slaapquote:Op maandag 26 februari 2007 17:39 schreef Q. het volgende:
Nu is het bedtijd. Dus gaan we slapen.
Andere dingen klinkt wel goedquote:Op maandag 26 februari 2007 17:45 schreef Dagonet het volgende:
Waarom moet je slapen als je in bed ligt? Je kan ook boeken lezen, film kijken of andere dingen.
Ik ben nu bezig in 'tale of the body thief'.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:49 schreef Dagonet het volgende:
Wellk? Nog steeds iets van Anne Rice?
Wat heb ik daarmee te maken?quote:Op maandag 26 februari 2007 17:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja maar mamma.. ik heb nog geen slaap
Ik ben pas 3 uur wakker..
LIGGEND KUN JE ZUIPEN MAAR 'T GAAT BETER ALS JE ZIT!quote:Op maandag 26 februari 2007 18:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Bier drinken? Alhoewel dat beter op de bank dan in bed gaat.
quote:
Schijten ook.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
LIGGEND KUN JE ZUIPEN MAAR 'T GAAT BETER ALS JE ZIT!
Móóie vrouwen poepen niet.. das wat anders.quote:
Precies dus 't is jouw probleem niet!quote:Op maandag 26 februari 2007 18:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Móóie vrouwen poepen niet.. das wat anders.
Jawel joh, ik schijt het liefst de hele dag door.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Precies dus 't is jouw probleem niet!
Ja maar dan komt er chocolademouse uit!quote:Op maandag 26 februari 2007 18:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jawel joh, ik schijt het liefst de hele dag door.
Oh oh oh... dank je!quote:Op maandag 26 februari 2007 18:38 schreef mcDavid het volgende:
Betekent niet dat jullie niet door mogen posten hoor!
Niet?quote:Op maandag 26 februari 2007 18:38 schreef mcDavid het volgende:
Betekent niet dat jullie niet door mogen posten hoor!
We hebben die reeks eens lekker op de bek gepakt en wederom leven ingeblazen.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:06 schreef JDude het volgende:
Leeft deze reeks weer ofzo?
quote:Op maandag 26 februari 2007 19:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
We hebben die reeks eens lekker op de bek gepakt en wederom leven ingeblazen.
Tof- ende puickheid!quote:Op maandag 26 februari 2007 19:07 schreef Janetje het volgende:
We hebben die reeks eens lekker op de bek gepakt en wederom leven ingeblazen.
Jij bent vast jaloers..quote:
Ach je moet wat hequote:Op maandag 26 februari 2007 19:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Tof- ende puickheid!
Leuke fotoboekposts plaats jij trouwens in het holst van de nacht.
Bah, leven.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:06 schreef JDude het volgende:
Leeft deze reeks weer ofzo?
Wil je met me leven?quote:
Neequote:
Het waren paddo's?quote:Op maandag 26 februari 2007 19:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach je moet wat he![]()
Iedereen ging ervan uit dat ik straalbezopen was.
Das ook grappig.
Jaaa, daar is toch geen lol aan, iets doodmaken wat toch nooit een leven heeft gehad?quote:Op maandag 26 februari 2007 19:15 schreef Janetje het volgende:
* Q doodmaakt.
steek een vos in de fik. Dat helpt.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:17 schreef Q. het volgende:
Hey, mn plaatje doet het niet. Stom.
Oh.quote:
Als ik paddo's op had gehad, had ik geen samenhangend woord kunnen typen.quote:Het waren paddo's?
Kom op.. ik ben ziek.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Jaaa, daar is toch geen lol aan, iets doodmaken wat toch nooit een leven heeft gehad?
Alweer?quote:Op maandag 26 februari 2007 19:18 schreef mcDavid het volgende:
[..]
steek een vos in de fik. Dat helpt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |