Duh?quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:57 schreef Gorro het volgende:
Norbit (Brian Robbins, 2007)
In vijf en een half jaar sneak heb ik nog nooit zulke bagger gezien.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:57 schreef Gorro het volgende:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:16 schreef dvunz het volgende:
-afblijve
wel aardige film voor nl doen.
zit ook wel aardig verhaal in en wel realistich
-snitzelparadijs
grapige film..leuk voor zondagmorge chil wakah worden
rollin with the nines
typische engelse gangster film,vond em wel redelijk
-blackbeard
bijceze film vraag ik me af of dit soort copy is van pirates of andersom?
-blowback..
-borderline
Over dat laatste ben ik het met je eens, maar het is een verhaal over haar leven dus je kan haar moeilijk anders doen lijken. Het middenstuk is een beetje minder, maar het begin en einde maakte heel veel goed voor mij. Zag gister tot mijn verbazing dat de dvd incl Nederlandse ondertiteling al voor een redelijke prijs bij Boudisque lag.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Die viel me tegen. Het leek op een Tsai of een Kim, maar dan door een amateur met goede bedoelingen, maar iets minder talent. Vooral die Chan werd na een tijdje irritant.
Ben blij dat ik er dinsdag bij weg gelopen ben... zeker als ik dit zo hoorquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:57 schreef Gorro het volgende:
Klopt wel hoor, hij trouwt in de film ook op z'n 21e ofzo, omdat ie Jolie zwanger heeft gemaakt. Ik vond het wel een goede film trouwens, ik kon goed meegaan in de sfeer en het was best een boeiend verhaal.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:23 schreef Lambiekje het volgende:
The Good Shephard (2006)
Waar ik me enorme aanstoorde is het feit dat Matt Damon een zoon heeft die al ergens rond 20 is. Het kan natuurlijk allemaal wel. Maar als je een hooggeplaatste CIAgast ben dan heb flink lopen studeren. En dan heb je geen kinderen ver voor je 18e. Maar misschien zie ik het natuurlijk fout. Of speelt Matt een dik 40r?
Dan heb je 'm toch wel gisteren gekeken he??quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:28 schreef Nuna het volgende:
Dirty Dancing (1987)
Jaja, op internationale vrouwendag moet je toch wel een bijpassende film kijken he![]()
Dit is ook mijn favoriete deel. James Bond pur sang.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:02 schreef Shogo het volgende:
From Russia with Love (1963)
Bond gaat op missie om een gestolen russische decodeermachine te pakken te krijgen. Voor mij samen met Goldfinger toch wel één van de tofste. De film heeft een charme, beeldschone Bondgirl, een charismatische Sean Connery en een tof plot. Het wordt niet veel meer Bond dan dit.
[afbeelding]
Bij mij samen met Goldfinger. Erg tof, die eerste films.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:03 schreef Mainport het volgende:
[..]
Dit is ook mijn favoriete deel. James Bond pur sang.
Wel dusquote:Op donderdag 8 maart 2007 00:45 schreef Timo20 het volgende:
Zou me niets verbazen als wij `m dan morgen ook in de sneak te zien krijgen![]()
En dan toch nog een 3,5?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wel dus![]()
Eergisteren in de sneak:
Norbit
Dit was redelijk erg.... nou ja, redelijk. Zeg maar gerust heel erg. Een verhaal dat nog dunner is dan de nagel van mijn kleine teen, slecht acteerwerk en uitermate ongrappig. Zo erg zelfs dat het pijnlijk was om naar te kijken. Verder lijkt het me duidelijk: geen woorden aan vuil maken en zeker niet gaan kijken
IMDB Cijfer: 2,8/10
Mijn Cijfer: 3,5/10
Jaquote:
Na je post kwam ik de dvd toevallig tegen in een budgetbak. Inderdaad een prachtige film, Picnic at Hanging Rock binnekort ook maar eens kijken.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:18 schreef Dannie_Dorka het volgende:
Vandaag twee Australische films gekeken:
Walkabout(1971)
Een vader pleegt zelfmoord en laat zijn 2 kinderen(een meisje en haar jongere broertje) midden in de woestijn achter.Samen proberen ze 'n weg uit de woestijn te vinden.Onderweg komen de 2 'n jonge Aboriginal tegen die bezig is aan 'n "Walkabout".
Walkabout is 'n ontzettend mooie en ontroerende film.Het laat mooi de grote cultuurverschillen zien tussen de 2 kinderen en de aboriginal.De manier waarop de jongste van de 2 kinderen met de Aboriginal communiceert is aandoenlijk om te zien,dit in schril contrast met de oudste,die veel problemen heeft met 't cultuurverschil.De cinematografie is ontzettend mooi.Dit moet,samen met Rabbit-Proof Fence,één van de mooiste Australische films zijn die ik gezien heb.
een 3,0/10quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:25 schreef Doff het volgende:
Wat heb je die gegeven dan?
Volgens mij nietquote:Heb jij nooit eens een 1 uitgedeeld?
Ofcoursequote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:41 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Dan heb je 'm toch wel gisteren gekeken he??![]()
Wéér Tokyo Drift hè?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja
Als ik een lager cijfer zou geven dan zou ik The Fast And The Furious: Tokyo Drift beter vinden. En dat was zeker niet het geval
Serieus: ik zou t niet doen als ik jou was. Dat is echt 1,5 uur van je leven dat je nooit meer terug krijgtquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:22 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Wéér Tokyo Drift hè?![]()
Ik ga 'm NU ergens vandaan halen, want ik heb Norbit gezien en het is jaren geleden geweest dat ik zoiets gezien heb. En ik heb voor het tournament nog wel Super mario Bros. gekeken.![]()
Dat kán toch haast niet erger?!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beerfest (2006)
Wat een kneuterig gedoe. Dat je daar een hele film over kan maken om een bierlaars leeg te kunnen drinken.
cijfer 4,5 / imdb 6.2
Fast Food Nation (2006)
Man van hoger hand gaat op onderzoek uit als hij hoort van stront in vlees van de Big One hamburgers.
cijfer 6 / 6.2Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
quote:Op zondag 11 maart 2007 01:52 schreef Lambiekje het volgende:
Stranger than Fiction (2006)
Wat een fantastische film. Man, die ongelijk bij zijn horloge leeft gaat op onderzoek wat de voice-over stem is.
cijfer 8 / imdb 7.8Lambiek is dan wel een Belg, maar dat geeft je niet het recht om een werkelijk onbegrijpelijk stukje te typen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Welke film heb je vandaag/pas gezien deel CVI
[ Bericht 8% gewijzigd door cwk op 11-03-2007 13:44:18 ][Tournament] Het FOK! jaren '90 filmtoernooi editie III
There is a longstanding rumor that in the early drafts of the script, Dr. No turned out to be a monkey.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |