En ik ken dus geen vrouwen die dat wél doen. Eerder mannen die zeuren dat vrouwen zo onbegrijpelijk zijn, terwijl ze met wat logisch nadenken (zoals hierboven) zelf wel kunnen bedenken hoe de boel zit.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:05 schreef ioko het volgende:
[..]
Precies mijn punt, omdat ze zo logisch zijn hoef je ze niet telkens te herhalen (ik bedoel nu niet jou persoonlijk). Het is een beetje als volgt: als iemand maar blijft herhalen dat dit belangrijke punten zijn, lijkt het net alsof dat voor mannen niet ook logisch is, zo van: laten we die mannen maar eens duidelijk maken wat wij willen.
En nu ik het onderschrift bij je forum-naam zie, begrijp ik dat mijn hypothese correct was. Zo voorspelbaar weerquote:Op zondag 25 februari 2007 16:03 schreef jaoka het volgende:
Is dat nou zo moeilijk te begriipen? Of is dit weer zo'n verkapt: vrouwen willen alleen klootzakken en omdat ik een slappe hap ben, willen zij mij niet (en daarom haaaaaaatik ze ) topic?
Maar dat heb ik toch echt helemaal niet gedaan! Waar heb je het over?!quote:Op zondag 25 februari 2007 16:06 schreef ioko het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar je mag best onvoorspelbaar zijn en niet weten wat je wilt, maar dan moet je ook niet zeuren als het niet perfect is
Ik ken heel veel vrouwen die dat wel doen, misschien is dat hetquote:Op zondag 25 februari 2007 16:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En ik ken dus geen vrouwen die dat wél doen. Eerder mannen die zeuren dat vrouwen zo onbegrijpelijk zijn, terwijl ze met wat logisch nadenken (zoals hierboven) zelf wel kunnen bedenken hoe de boel zit.
Aan de ene kant zeuren dat jullie niet alles voorgekauwd willen hebben, aan de andere kant zeuren dat alles zo onmogelijk te begrijpen is. Wat willen jullie nou?.
Disclaimer: ik heb dus zelf zelden last van miscommunicatie op deze manier, en kan me zodoende ook niet voorstellen waarom dit soort dingen nou zo problematisch gaan
En mannen zeggen zo van duidelijkheid te houden, maar kunnen ook even 'vergeten' duidelijk te vertellen dat ze al 2 jaar een ander erbij hebben.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:15 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik ken heel veel vrouwen die dat wel doen, misschien is dat het.
Ik denk dat voor het grootste deel van de mannen het uitvoeren van jou 'gebruiksaanwijzing' lastiger is dan wat dan ook. De grenzen die je aangeeft zijn soms flinterdun!
En ik zal maar helemaal niet beginnen over het feit dat veel vrouwen deze eisen perfect kunnen opstellen, maar zelf naleven, tsja, das toch een heel ander verhaal.
Denk dat hij zelf die eisen wil weten van vrouwen en daarom lijstjes maakt, waardoor het lijkt alsof die vrouwen ze hebben.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:17 schreef moelan0e het volgende:
vrouwen die lijsten hebben van hun eisen?
wat voor vrouwen heb jij om je heen?
laat ik dan mijn punt maar even aanpassen zodat jij geen voorbarige conclusies over mij hoeft te trekken:quote:Op zondag 25 februari 2007 16:03 schreef jaoka het volgende:
[..]
Dat je geen dweil bent wil dat zeggen. Dus niet op alles ja en amen, maar ook je eigen mening geven. Waarom? Omdat als je bij haar constant als een vaatdoek gedraagt, je dat ook in de buitenwereld doet. Vrouwen hebben geen zin in een man die altijd het pispaaltje is en niet voor zichzelf en zijn geliefden kan opkomen.
Is dat nou zo moeilijk te begriipen? Of is dit weer zo'n verkapt: vrouwen willen alleen klootzakken en omdat ik een slappe hap ben, willen zij mij niet (en daarom haaaaaaatik ze ) topic?
Euhm, doe eens niet zo serieus! Dat stukje gaat niet over jou, maar over het algemeenquote:Op zondag 25 februari 2007 16:15 schreef moelan0e het volgende:
[..]
Maar dat heb ik toch echt helemaal niet gedaan! Waar heb je het over?!
Volgens mij maak je jezelf allemaal dingen wijs omdat je vrouwen soms wat dingen hoort zeggen die niet helemaal kloppen met de cliches die je leven in zijn geslopen omdat je teveel tv kijkt.
Drink eens een kopje thee met je moeder.
En hoplaquote:Op zondag 25 februari 2007 16:20 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
laat ik dan mijn punt maar even aanpassen zodat jij geen voorbarige conclusies over mij hoeft te trekken:
Waarom hameren vrouwen zo op hun behoefte aan tegengas? Zijn er misschien veel vrouwen met slechte ervaringen op dit gebied?
quote:Op zondag 25 februari 2007 16:03 schreef jaoka het volgende:
[..]
Dat je geen dweil bent wil dat zeggen. Dus niet op alles ja en amen, maar ook je eigen mening geven. Waarom? Omdat als je bij haar constant als een vaatdoek gedraagt, je dat ook in de buitenwereld doet. Vrouwen hebben geen zin in een man die altijd het pispaaltje is en niet voor zichzelf en zijn geliefden kan opkomen.
Is dat nou zo moeilijk te begriipen?
Je leest niet, ik heb het over het blijven herhalen van die overduidelijke dingen die belangrijk zijn in een relatie.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:17 schreef moelan0e het volgende:
vrouwen die lijsten hebben van hun eisen?
wat voor vrouwen heb jij om je heen?
Ja maar je kan vrouwen toch niet over het algemeen nemen?quote:Op zondag 25 februari 2007 16:21 schreef ioko het volgende:
[..]
Euhm, doe eens niet zo serieus! Dat stukje gaat niet over jou, maar over het algemeen. Je zegt zelf dat vrouwen er zelf nog niet uit zijn wat ze allemaal willen, omdat de emancipatie nog niet voltooid is, en het enige wat ik dan zeg, is dat je dan van mannen ook niet het onmogelijke moet verwachten. En voel je eens niet zo aangevallen, ik probeer ook maar mee te denken. Ik drink best wel eens thee met mijn moeder, drink jij maar eens thee met je vader
![]()
haha, ik proef hier wel veel frustratie hoor! Dat eerste punt hoort hier niet thuis, zo kun je geen discussie voeren.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:19 schreef jaoka het volgende:
[..]
En mannen zeggen zo van duidelijkheid te houden, maar kunnen ook even 'vergeten' duidelijk te vertellen dat ze al 2 jaar een ander erbij hebben.
Zo heb je over en weer verwijten, maar het ligt verder aan wat de personen doen. Al lijkt het me logisch dat voor iedereen geldt dat ze een slappe dweil (m/v) niet echt kunnen waarderen.
[..]
Denk dat hij zelf die eisen wil weten van vrouwen en daarom lijstjes maakt, waardoor het lijkt alsof die vrouwen ze hebben.
Daar heb je gelijk in. Maar het gaat nu even over vrouwen die telkens roepen dat ze een man zoeken die tegengas geeft. Das zo'n rare uitspraak.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:23 schreef moelan0e het volgende:
[..]
Ja maar je kan vrouwen toch niet over het algemeen nemen?
ik ga altijd vissen met mijn vader
OK, dan ga ik je nu een vraag stellen. Wat kunnen deze "slappe" mannen niet in jouw ogen?quote:Op zondag 25 februari 2007 16:24 schreef moelan0e het volgende:
Ik heb als vrouw zijnde heel erg veel ervaring met slappe mannen.
Misschien is dat een reden waarom vrouwen dit blijven herhalen. Maar dan is mijn vraag, zijn er zoveel meer slappe mannen, of vinden mannen het gewoon minder erg om een slappe vriendin te hebben?quote:Op zondag 25 februari 2007 16:24 schreef moelan0e het volgende:
Ik heb als vrouw zijnde heel erg veel ervaring met slappe mannen.
En de semi-arrogante toon kan ook wegblijven.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:28 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
OK, dan ga ik je nu een vraag stellen. Wat kunnen deze "slappe" mannen niet in jouw ogen?
Wat wil je als vrouw bereiken met een "sterke" man. In welke punten is deze man dan sterk? Begrijpt hij waar het leven om draait? Is het economisch wenselijk? Denk je niet dat een "slappe" man veel meer levens-inzicht heeft en zich daardoor (terecht) slap voelt? Begrijp jij wel wat je hier precies doet?
Ik wacht geduldig op een antwoord. Neem de tijd.
Ik vind het vermakelijker dan dat pretentieuze toontje van jou.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:33 schreef clumsy_clown het volgende:
En de semi-arrogante toon kan ook wegblijven.
Jouw probleem.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik vind het vermakelijker dan dat pretentieuze toontje van jou.
Het is een rare uitspraak inderdaad. Zo kan ik ook zeggen dat mannen telkens roepen dat ze vrouwen niet begrijpen. Het is zo algemeen en onpersoonlijk dat er gewoon geen discussie mogelijk is lijkt mij. Er zal geen antwoord op zijn. Over het algemeen willen vrouwen mannen die tegen gas geven en over het algemeen roepen mannen dat ze vrouwen niet begrijpen, dat is duidelijk en waar maar dat maakt het niet waar dat alle vrouwen zo zijn en het maakt ook zeker niet waar dat het te betrekken is op welke vrouw dan ook. Het is iets dat vrouwen samen roepen, en de vrouwen die jij het hebt horen zeggen zijn waarschijnlijk om allemaal verschillende redenen zoekende naar tegen gas.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:28 schreef ioko het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar het gaat nu even over vrouwen die telkens roepen dat ze een man zoeken die tegengas geeft. Das zo'n rare uitspraak.
heeft niets met arrogantie te maken. Ik ben er van overtuigd dat niemand weet wat ie hier doet (inclusief mezelf) en heb daarom meer respect voor mensen die hun zwakheden inzien dan mensen die maar blijven janken om een sterkere tegenpool die hen in de waan van controle kan houden.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Hou het even op het algemene allemaal, niet persoonlijk worden.
[..]
En de semi-arrogante toon kan ook wegblijven.
Newsflash: alles is een relatie met jezelf. Je hebt namelijk alleen maar een relatie met het "beeld" dat je van een ander hebt. Er is geen status quo. Dat beeld is voortdurend in beweging en het is 100% jouw eigen productie.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:45 schreef moelan0e het volgende:
[..]
De slappe mannen die ik ben tegen gekomen waren ja knikkers waardoor ik ze gewoon al snel niet meer intressant vond. De reden dat ik dus een man met tegen gas zoek is dus zodat ik me niet snel verveel. Een relatie met een slappe man die geen tegen gas geeft is eigelijk een relatie met jezelf. Want alles wat je doet is goed en er is geen tegenspraak.
Ik besteed er gewoon niet al teveel aandacht aan, dus van een probleem is niet echt sprake. En nu weer on topic alsjeblieft.quote:
Mannen en vrouwen roepen allebei dat ze elkaar niet begrijpen dat is universeel. Hier gaat het erom dat ik veel vaker vrouwen hoor roepen dat ze tegengas willen, dan mannen.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:45 schreef moelan0e het volgende:
[..]
Het is een rare uitspraak inderdaad. Zo kan ik ook zeggen dat mannen telkens roepen dat ze vrouwen niet begrijpen. Het is zo algemeen en onpersoonlijk dat er gewoon geen discussie mogelijk is lijkt mij. Er zal geen antwoord op zijn. Over het algemeen willen vrouwen mannen die tegen gas geven en over het algemeen roepen mannen dat ze vrouwen niet begrijpen, dat is duidelijk en waar maar dat maakt het niet waar dat alle vrouwen zo zijn en het maakt ook zeker niet waar dat het te betrekken is op welke vrouw dan ook. Het is iets dat vrouwen samen roepen, en de vrouwen die jij het hebt horen zeggen zijn waarschijnlijk om allemaal verschillende redenen zoekende naar tegen gas.
jouw definitie van tegengas is wat anders dan de mijnequote:Op zondag 25 februari 2007 13:38 schreef brooklynzoo het volgende:
nogmaals, tegengas geven is niet gelijk aan je eigen mening loslaten.
Ik bedoel dat ik niet begrijp, waarom vrouwen de behoefte hebben. Waarom willen ze dit voelen?
staat volledig los van je eigen mening uitdragen.
Tegengas is voor mij een bewijs dat vrouwen niet om kunnen gaan met vrijheid cq. hun leven geen vorm kunnen geven in hun eentje.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:54 schreef ioko het volgende:
[..]
Mannen en vrouwen roepen allebei dat ze elkaar niet begrijpen dat is universeel. Hier gaat het erom dat ik veel vaker vrouwen hoor roepen dat ze tegengas willen, dan mannen.
Maar ik geloof ook wel dat je een balans moet zoeken in tegengas, je wil neem ik aan ook niet altijd het onderspit delven, toch?
ah okay, zo 1 dus, weinig zin om met jou in discussie te gaan, als we jou uitleggen wat we wel bedoelen en willen, geloof je het toch niet.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:57 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
Tegengas is voor mij een bewijs dat vrouwen niet om kunnen gaan met vrijheid cq. hun leven geen vorm kunnen geven in hun eentje.
Het bewijs van dit laatste is weer dat er veel meer mannelijke kunstenaars/artiesten/monniken/groot-denkers zijn dan vrouwen. Vrouwen hebben moeite om een op zichzelfstaand leven te leiden.
Leg je newsflash eens uit.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:48 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
Newsflash: alles is een relatie met jezelf. Je hebt namelijk alleen maar een relatie met het "beeld" dat je van een ander hebt. Er is geen status quo. Dat beeld is voortdurend in beweging en het is 100% jouw eigen productie.
En ik heb het vermoeden dat je voortdurend vermaakt wilt worden. Wat heb jij die sterke "entertainende" man daarentegen te bieden? Ontzag?
Ik stel in ieder geval geen belachelijke eisen als "Zij moet mij tegengas kunnen bieden" of "Zij moet weten wat zij in haar leven wil". Dat is typisch vrouwelijke fictie.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:59 schreef milagro het volgende:
[..]
ah okay, zo 1 dus, weinig zin om met jou in discussie te gaan, als we jou uitleggen wat we wel bedoelen en willen, geloof je het toch niet.
ben benieuwd of er dan nog wel 1 vrouw te vinden is die wel aan jouw eisen voldoet, behalve je moeder
en als het alleen je moeder is, dan ben je ws homo
Nee, dat is niet typisch vrouwelijk, dat proberen 3 vrouwen hier je duidelijk te makenquote:Op zondag 25 februari 2007 17:03 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
Ik stel in ieder geval geen belachelijke eisen als "Zij moet mij tegengas kunnen bieden" of "Zij moet weten wat zij in haar leven wil". Dat is typisch vrouwelijke fictie.
En dat er meer mannen zijn die hun leven aan iets anders wijden dan een relatie, is een glashard feit.
Ik bedoel dat je in feite altijd een relatie hebt met "het beeld" dat je van je partner hebt. Dit komt niet overeen met het beeld dat je partner van zichzelf heeft. Vrouwen creeeren een beeld van hun ideale partner op het moment dat ze er nog geen hebben. Als ze eenmaal een partner hebben, dan trachten ze ofwel de partner aan te passen aan het beeld, of stellen het beeld bij. Vooral vrouwen die last hebben van een hard tikkend geluid op de achtergrond zijn verrassend snel in staat om hun beeld bij te stellen. Tot die tijd is het voornamelijk gespeelde arrogantie.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:00 schreef moelan0e het volgende:
[..]
Leg je newsflash eens uit.
Ik heb nogal wat onderhoud en vermaak nodig, inderdaad. Maar maak je over mij maar geen zorgen.
Schat, struin eens wat relatie/datingsites af en zie de top 3 van vrouwelijke eisen:quote:Op zondag 25 februari 2007 17:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, dat is niet typisch vrouwelijk, dat proberen 3 vrouwen hier je duidelijk te maken.
Je hoeft geen ervaring met iets te hebben om het niet te willenquote:Op zondag 25 februari 2007 16:23 schreef brooklynzoo het volgende:
Jaoka, nogmaals hebben vrouwen dan zoveel ervaring met dweilen?
blablablablaquote:Op zondag 25 februari 2007 17:03 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
Ik stel in ieder geval geen belachelijke eisen als "Zij moet mij tegengas kunnen bieden" of "Zij moet weten wat zij in haar leven wil". Dat is typisch vrouwelijke fictie.
En dat er meer mannen zijn die hun leven aan iets anders wijden dan een relatie, is een glashard feit.
Ja, zo kan ik het ook natuurlijk.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:06 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je in feite altijd een relatie hebt met "het beeld" dat je van je partner hebt. Dit komt niet overeen met het beeld dat je partner van zichzelf heeft. Vrouwen creeeren een beeld van hun ideale partner op het moment dat ze er nog geen hebben. Als ze eenmaal een partner hebben, dan trachten ze ofwel de partner aan te passen aan het beeld, of stellen het beeld bij. Vooral vrouwen die last hebben van een hard tikkend geluid op de achtergrond zijn verrassend snel in staat om hun beeld bij te stellen. Tot die tijd is het voornamelijk gespeelde arrogantie.
Ik geloof niet in de waarheid, helaas zie je niet in dat ik vrouwen probeer duidelijk te maken dat er ook geen mannen zijn die hen kunnen aantonen wat het leven betekent. Zolang ze dat wel proberen te verkrijgen door de reeds genoemde eisen te stellen, houden ze zichzelf voor de gek.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:08 schreef milagro het volgende:
[..]
blablablabla
het meerendeel van de janktopics hier in R&P is van jongens, zo ook deze weer, janken over wat vrouwen willen, en dat stom vinduh, en wel zo erg dat je er een topic over opent :")
nu ja, ik dacht een interessant onderwerp aan te klikken, maar met zoveel vooringenomenheid bij de TS is het vrij zinloos , een discussie, je zal toch niets aannemen en eigen interpretaties als de waarheid zien, erg vermoeiend, want zo onboeiend.
succes met je gelijk halen
oh nee, dat had je al
Ja hállo, dat vrouwen op datingsites eisenlijstjes hebben is iets héél anders dan iemand die dat in het dagelijks leven doet natuurlijkquote:Op zondag 25 februari 2007 17:08 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
Schat, struin eens wat relatie/datingsites af en zie de top 3 van vrouwelijke eisen:
- Hij moet zijn eigen leven leiden
- Hij moet weten wat hij wil
- Hij moet met beide benen op de grond staan
Als dat niet getuigt van fictie dan weet ik het ook niet meer.
Als......quote:Op zondag 25 februari 2007 17:10 schreef moelan0e het volgende:
Als een datingsite jou op dit idee heeft gebracht dan stop ik bij met moeite doen je het te laten begrijpen.
Ja, hij stelt zogenaamd vragen aan vrouwen, maar zodra hij dan antwoord krijgt gaat hij allemaal argumenten erbij halen waarom het niet zo zou zijn en vrouwen stom zijn. Verkapt vrouwenhaat topic dus, leuk als eerdere hypotheses inderdaad kloppen:quote:Op zondag 25 februari 2007 17:08 schreef milagro het volgende:
[..]
blablablabla
het meerendeel van de janktopics hier in R&P is van jongens, zo ook deze weer, janken over wat vrouwen willen, en dat stom vinduh, en wel zo erg dat je er een topic over opent :")
nu ja, ik dacht een interessant onderwerp aan te klikken, maar met zoveel vooringenomenheid bij de TS is het vrij zinloos , een discussie, je zal toch niets aannemen en eigen interpretaties als de waarheid zien, erg vermoeiend, want zo onboeiend.
succes met je gelijk halen
oh nee, dat had je al
quote:Op zondag 25 februari 2007 16:03 schreef jaoka het volgende:
Of is dit weer zo'n verkapt: vrouwen willen alleen klootzakken en omdat ik een slappe hap ben, willen zij mij niet (en daarom haaaaaaatik ze ) topic?
Ik wíl helemaal niet dat een man me het leven uitlegtquote:Op zondag 25 februari 2007 17:11 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
Ik geloof niet in de waarheid, helaas zie je niet in dat ik vrouwen probeer duidelijk te maken dat er ook geen mannen zijn die hen kunnen aantonen wat het leven betekent. Zolang ze dat wel proberen te verkrijgen door de reeds genoemde eisen te stellen, houden ze zichzelf voor de gek.
Een mening is geen vaststaands iets. Je doet alsof een mening niet in beweging is. Ik geloof dus niet in de waarde van een eigen mening t.o.v. de ander. Het is een waardeloze momentopname.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja hállo, dat vrouwen op datingsites eisenlijstjes hebben is iets héél anders dan iemand die dat in het dagelijks leven doet natuurlijk.
Maar goed, dan nog even over die eisen die daar staan, zijn die echt zo vreemd? Of heb jij liever een vrouw zonder eigen mening, die niet weet wat ze wil en die in een sprookjeswereld zweeft?
Ik heb nu daadwerkelijk geen idee waar je het over hebt of hoe dit met het onderwerp te maken heeft.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:14 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
Een mening is geen vaststaands iets. Je doet alsof een mening niet in beweging is. Ik geloof dus niet in de waarde van een eigen mening t.o.v. de ander. Het is een waardeloze momentopname.
Hetzelfde geldt voor weten wat je wilt. Ook dat is zo bizar tijd -en locatie afhankelijk.
En over sprookjeswerelden. Kijk eens door een telescoop en zie die miljarden melkwegstelsels eens door het heelal zweven. We leven in een grote waanzinnigheid.
Dit is weer een signaal van vrouwelijke zelf-overschatting die al eerder genoemd is in dit topic. Een wijs man heeft echt niet de illusie dat jij hem kunt uitleggen hoe het leven werkt. Een wijs man zwijgt. Vandaar mijn sympathie voor "in de ogen van vrouwen "zwakkere" mannen). Of eerder, mijn aversie tegenover mannen die doen alsof ze weten waar het om draait en de bijbehorende vrouwen die ze op een voetstuk plaatsen en genieten van hun fictieve bescherming.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik wíl helemaal niet dat een man me het leven uitlegt. Ik wil gewoon niet dat ik het hem moet uitleggen of dat hij mijn mening klakkeloos opvolgt, hoe moeilijk is dat te vatten?
Dat komt omdat je zeer primitief naar je bestaan kijkt. Maar het is je vergeven.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb nu daadwerkelijk geen idee waar je het over hebt of hoe dit met het onderwerp te maken heeft.
Dit was toch een topic waarin je vroeg waarom vrouwen tegengas willen?quote:Op zondag 25 februari 2007 17:11 schreef brooklynzoo het volgende:
Ik geloof niet in de waarheid, helaas zie je niet in dat ik vrouwen probeer duidelijk te maken dat er ook geen mannen zijn die hen kunnen aantonen wat het leven betekent. Zolang ze dat wel proberen te verkrijgen door de reeds genoemde eisen te stellen, houden ze zichzelf voor de gek.
Oh, dat is het. Juist.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:18 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
Dat komt omdat je zeer primitief naar je bestaan kijkt. Maar het is je vergeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |