Vorig jaar werd Miljoushka gevraagd als deelnemer, maar wilde ze alleen meedoen als ze de Mol zou zijn. Ik denk dat het wel zoiets zal zijn, voorkeur van de gevraagden dus.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:43 schreef LuQas het volgende:
[..]
Wat ik zo stom vind aan mezelf is dat ik haar eigenlijk bij aflevering 1 al van mijn lijstje schrapte omdat ik nooit zou denken dat de AVRO haar als Mol castte, wegens haar overduidelijke link met Martine Hafkamp. Hmm... heel naief van me dus.
Worden er overigens eerst kandidaten gezocht en wordt daaruit een mol 'geloot' of worden mensen echt gevraagd voor de rol van Mol?
Ze kennen de opdrachten wel al helemaal van tevoren, inclusief kwetsbare punten.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:45 schreef Hapertje het volgende:
Ik vraag me af of je al vanuit de redactie mollenacties toegefluisterd krijgt! Je moet wel heel innovatief zijn om steeds nieuwe acties te bedenken zonder op te vallen!
Mollenactiesquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:45 schreef Quoi het volgende:
waarom dan wel Inge verdenken?
Paul zit op Inge sinds de liftopdracht volgens mijquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:45 schreef Quoi het volgende:
Paul zit op Inge, maar heeft die gebaren nooit gezien lijkt me............. waarom dan wel Inge verdenken?
Toch verwacht ik nog een rare wending....dit kan het niet alleen zijn
Ok, dankjewel.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vorig jaar werd Miljoushka gevraagd als deelnemer, maar wilde ze alleen meedoen als ze de Mol zou zijn. Ik denk dat het wel zoiets zal zijn, voorkeur van de gevraagden dus.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:47 schreef tong80 het volgende:
Hoe heet die lelijke dikke rooie ? Da's de mol.
Onder welke steen heb je gelegen Tongquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:48 schreef tong80 het volgende:
Oe Inge is ook wel een kandidaat :
'Ik drukte per abuis op het verkeerde knopje'
Heb 2 afleveringen gemist doordat op de andere zender het voetballen was.Het boeide me ook niet zo. vond het saai worden.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Onder welke steen heb je gelegen Tong
We hebben Inge hier allang ontmaskerd als Mol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |