ik kijk er nu naarquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:25 schreef Tirion het volgende:
De PvdA gaat lekker door met verliezen...![]()
omgquote:
quote:
quote:Meerderheid coalitie senaat onzeker
` Het is onzeker of de nieuwe coalitie
van CDA,PvdA en ChristenUnie de
meerderheid in de Eerste Kamer behoudt.
Dat blijkt uit een peiling van Peil.nl
van Maurice de Hond in opdracht van de
NOS.
Nee hoor, ze gaat met pensioen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:34 schreef rebel6 het volgende:
[..]
![]()
Ze zal wel een mooie baan bij de RVD krijgen na 20 jaar kritiekloze verslaggeving over de Oranjes.![]()
Bijna overal eigenlijk.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:39 schreef MrBadGuy het volgende:
Stevige verliezen voor de PvdA in Hilversum en Enschede
deze verkiezingen niet zo... andere verkiezingen welquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:33 schreef Eveli het volgende:
Ben ik de enige die zoiets spannend vindt trouwens?
53% van de zetels. Niet al te ruim.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:41 schreef Arcee het volgende:
40 voor de regeringscoalitie. Makkelijk meerderheid dus, voorlopig.
Ik denk dat de winst van de CU en het verlies van het CDA elkaar aardig compenseren. Maar als straks de grote steden en andere stedelijke gebieden geteld zijn zie ik die meerderheid nog wel verdwijnen... spannend!quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:41 schreef MrBadGuy het volgende:
Tot nu toe lijkt het er op dat de regeringspartijen een kleine meerderheid in de eerste kamer houden, maar er zijn nog maar weinig stemmen geteld.
Neuh, maar er moeten nog 3 zetels af voor ze een minderheid hebben en da's nog best veel.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:42 schreef freako het volgende:
53% van de zetels. Niet al te ruim.
Is al geweest.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:44 schreef pfaf het volgende:
Enschede is er toch altijd als één van de eersten bij, weet iemand hoe laat dit ongeveer is? Dan kan ik even weg bij de voetbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |