Nou, je woont er, en dat komt in mijn optiek al in de buurt.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hah, dat mochten die Yanks willen
Dat wel. (Dat ook gewoon in zowel mijn sig als mijn onderschrift staat...)quote:Op zondag 25 februari 2007 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, je woont er, en dat komt in mijn optiek al in de buurt.
Ja, alsof we DAT gaan lezenquote:Op zondag 25 februari 2007 20:01 schreef wonderer het volgende:
Dat wel. (Dat ook gewoon in zowel mijn sig als mijn onderschrift staat...)
Blijkbaar niet. MAar waarom bestaan die dingen dan?quote:
Beeldvulling.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:08 schreef wonderer het volgende:
Blijkbaar niet. MAar waarom bestaan die dingen dan?
* dat las op gay.nl *quote:Op zondag 25 februari 2007 20:45 schreef DennisMoore het volgende:
*filmpje unrar*
*via PM uit de doeken doe*quote:Op zondag 25 februari 2007 21:00 schreef Cahir het volgende:
* snapt het niet *
Ik haal geregeld nog kleine foutjes uit stukken waarvan ik al jaren dacht dat ze goed genoeg gecontroleerd waren. Op gegeven moment lees je er gewoon overheen als het een flinke lap tekst is. Maar het blijft irritant als je perfectionist bent.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:00 schreef wonderer het volgende:
*voor vijfde keer verhaal lees en er nog steeds fouten uithaal*
Welk filmpje, eigenlijk?quote:Op zondag 25 februari 2007 21:04 schreef DennisMoore het volgende:
Multichannel marketing.
Na 2 seizoenen is het allemaal een saaie boel geworde IMO, hoewel het met de stagaires erbij een stuk leuker isquote:
Gaat ook een musicalversie van komen, als opvolger van The Producers. Ben benieuwd of dat wat wordt...quote:Op zondag 25 februari 2007 21:21 schreef DennisMoore het volgende:
This movie "Young Frankenstein" had me in stitches.
*har har*
Je bedoelt Tory?quote:Op zondag 25 februari 2007 21:21 schreef Cahir het volgende:
[..]
Na 2 seizoenen is het allemaal een saaie boel geworde IMO, hoewel het met de stagaires erbij een stuk leuker is
"Kassaknul worden bij AH is misschien een ideetje?"quote:Ey, ik zoek wat bijverdiensten. Ik ben zel jongen van 24 en zou zeggen, laat reactie achter met een ideetje.... mzzlsss
Ik weet al wat de reactie van DM is:quote:Op zondag 25 februari 2007 21:23 schreef NathaN het volgende:
[..]
Gaat ook een musicalversie van komen, als opvolger van The Producers. Ben benieuwd of dat wat wordt...
wtf waar haal jy deze post vandaanquote:Op zondag 25 februari 2007 21:25 schreef NathaN het volgende:
[..]
"Kassaknul worden bij AH is misschien een ideetje?"
De boodschap blijft hangen. Eens is iedereen overtuigd.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:28 schreef Twoflower het volgende:
Ik weet al wat de reactie van DM is:
Musicals zijn voor mietjes...![]()
Dat de boodschap blijf hangen betekent niet dat ik het er mee eens ben hoor.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De boodschap blijft hangen. Eens is iedereen overtuigd.
Dat is de tweede fase.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:32 schreef Twoflower het volgende:
Dat de boodschap blijf hangen betekent niet dat ik het er mee eens ben hoor.
24 en dan nog op de HAVO? Trage leerling.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:29 schreef Cahir het volgende:
wtf waar haal jy deze post vandaan? nu lijkt het alsof ik het hebt gezegd
![]()
Ach, dat zijn homo's ook.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:28 schreef Twoflower het volgende:
Ik weet al wat de reactie van DM is:
Musicals zijn voor mietjes...![]()
Doe je kachel aanquote:Op zondag 25 februari 2007 21:43 schreef Sunjammer het volgende:
Ik heb het koud.
Efficiënt menneke!quote:Op zondag 25 februari 2007 21:45 schreef Sunjammer het volgende:
Beiden al gebeurd.
Precies op tijd om Cahir op te warmen.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:51 schreef Waxxer het volgende:
Nou, hier is dan de warmste persoonlijkheid van deze reeks
Wel!quote:Op zondag 25 februari 2007 21:54 schreef Cahir het volgende:
me avatar doet het niet meer ><
Ahw.. vast niet tochquote:Op zondag 25 februari 2007 21:57 schreef Sunjammer het volgende:
*dekentje pak*
En nu maar hopen dat ik niet ziek ga worden.
+1 deken voor de zekerheidquote:Op zondag 25 februari 2007 21:57 schreef Sunjammer het volgende:
*dekentje pak*
En nu maar hopen dat ik niet ziek ga worden.
In nederland loopt alles 1 jaar achterquote:Op zondag 25 februari 2007 22:42 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Dat is 7 maart toch pas?
http://next-episode.net/MythBusters/show/74/overview.html
maar gelukkig hebben ze bittorrents uitgevondenquote:Op zondag 25 februari 2007 22:50 schreef Cahir het volgende:
[..]
In nederland loopt alles 1 jaar achterVandaar
Oooh... okay...quote:Op zondag 25 februari 2007 22:50 schreef Cahir het volgende:
[..]
In nederland loopt alles 1 jaar achterVandaar
Jij hebt nu zo'n KPN tv aansluiting of alles via uitzending gemist ?quote:Op zondag 25 februari 2007 23:17 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Oooh... okay....
Wij hebben hier geen kabel meer. Dikke <insert middelvinger smiley> naar UPC. Als ik iets wil zien, dan download, huur of koop ik het wel.
Euhm... Nee.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij hebt nu zo'n KPN tv aansluiting of alles via uitzending gemist ?
dan doen we toch heerlijk dwars en blijven die slow chat gewoon hier postenquote:Op zondag 25 februari 2007 23:26 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Dat S&G topic is toch niet zo'n goed idee. Ze doen er veel te krampachtig over slowchat..
Dan kunnen die foto's ook net zo goed hier komen.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:31 schreef Stroekie het volgende:
dan doen we toch heerlijk dwars en blijven die slow chat gewoon hier posten![]()
da's heel gevaarlijk hoorquote:Op zondag 25 februari 2007 23:32 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dan kunnen die foto's ook net zo goed hier komen.
In 1 keer!quote:Op zondag 25 februari 2007 23:43 schreef Cahir het volgende:
Bedoel je met S&G nou dit topic of?
Mannen Sexy & Gewaagd #23.
Wie niet waagt wie niet nogwat(vergetequote:Op zondag 25 februari 2007 23:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
da's heel gevaarlijk hoor
voor je het weet gaan er mensen hier weer baggeren en staan er 50 foto's van allemaal schriele aziaatjes in het topic![]()
Ik kan wel een oud buikje posten, maar daar zit niemand meer op te wachten. Dus ga je gang.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:51 schreef Cahir het volgende:
[..]
Wie niet waagt wie niet nogwat(vergete)
![]()
edit: TS begint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |